FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Bustry Jeden příspěvek | Celý strom
Bustry   14. 7. 2009 / 09:08
dandee
Este jedna perla k bustrom.
Jeden nemenovany pilot mal prve solo na EFKE v Prerove,a ako kazdy z nas, ktory sme to tiez absolvovali si pochvaloval ake je to delo ta dvadsatjednicka, akorat sa mu
zdalo , ze ma nejake tuhe riadenie na kridelka. Ze dvomi rukami musel makat s kniplom do naklonu. Niekto mu povedal,ci si neskusal zapnut bustre.On vyvaleny,namiesto zapnute ich mal vypnute.
Inac, v jednom lete bolo nariadene vypnut bustre a lietat s vypnutymi,aby piloti vedeli
ake to je bez posilovacov.A je to drina.

Este na doplnenie - samotne bustre by boli dobry zabijak, preto na masine existoval este zatazovaci mechanizmus,ktory vyrabal sily v riadeni.Ovsem ani to este nie je vsetko,dalej tam bol este system ARU-3V , ktory menil vychylku stabilizatoru vzhladom na rychlost.Pri velkej rychlosti bola pri rovnakej vychylke kniplu mensia vychylka stabilizatoru a pri malej rychlosti velka vychylka stabilizatoru. /nieco podobne maju formule pri riadeni/.
 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ