| | | Bustry 13. 7. 2009 / 18:49 | |
| | Já vím že bych to měl asi vědět ale co znamenají bustry u Tu-154M. Díky |
| |
|
| | | Bustry 13. 7. 2009 / 18:53 | |
| | | |
|
| | | | Bustry 13. 7. 2009 / 18:53 | |
| | To je nějaký východní přepis slova "booster"? |
| |
|
| | | | | Bustry 13. 7. 2009 / 18:56 | |
| | To je doslovný přepis z panelu TU-154M, díky n jakým principu to funguje u Tučka hydralika předpokládám. |
| |
|
| | | | | | Bustry 13. 7. 2009 / 19:03 | |
| | Bustry jsou i pracovni hydraulicky valce |
| |
|
| | | | | Bustry 13. 7. 2009 / 19:19 | |
| | Heleď to nevim, ale nejspíš jo, protože z materiálů, co jsem měl na jednadvacítku vyplívá, že v tom letadle jsou dva hydraulický okruhy, z nichž jeden je Hlavní a druhej je Bustrový, díky kterýmu fungujou např. posilovače balančních křidélek.
Přepis z materiálů:
Hydraulická soustava zdvojeného typu se vzájemným zálohováním se skládá ze systému pro hydraulické posilovače (bustrového) a hlavního hydr. systému. Hlavní motorem poháněná soustava slouží k ovládání podvozku, klapek, brzd. štítů, kužele, PPD, regulace trysky, jedné komory posilovače ovládání VOP a zároveň slouží jako záložní systém pro rízení křidélek. Bustrová soustava poskytuje napájení pro posilovač křidélek a druhý posilovač ovládání výškovky (VOP). V případě výpadku jednoho ze systémů druhý přepírá automaticky jeho funkce a poskytuje tak záložní zdroj hydrauliky.
U Tůčka to bude podobný, nebo dokonce to samý... |
| |
|
| | | | | | Bustry 13. 7. 2009 / 19:34 | |
| | tak jest, v ruske terminologii je bustr hydraulicky posilovac. |
| |
|
| | | | | | | Bustry 13. 7. 2009 / 23:44 | |
| | takze mam pravdu ne? s pracovnim valcem |
| |
|
| | | | | | Bustry 14. 7. 2009 / 09:08 | |
| | Este jedna perla k bustrom.
Jeden nemenovany pilot mal prve solo na EFKE v Prerove,a ako kazdy z nas, ktory sme to tiez absolvovali si pochvaloval ake je to delo ta dvadsatjednicka, akorat sa mu
zdalo , ze ma nejake tuhe riadenie na kridelka. Ze dvomi rukami musel makat s kniplom do naklonu. Niekto mu povedal,ci si neskusal zapnut bustre.On vyvaleny,namiesto zapnute ich mal vypnute.
Inac, v jednom lete bolo nariadene vypnut bustre a lietat s vypnutymi,aby piloti vedeli
ake to je bez posilovacov.A je to drina.
Este na doplnenie - samotne bustre by boli dobry zabijak, preto na masine existoval este zatazovaci mechanizmus,ktory vyrabal sily v riadeni.Ovsem ani to este nie je vsetko,dalej tam bol este system ARU-3V , ktory menil vychylku stabilizatoru vzhladom na rychlost.Pri velkej rychlosti bola pri rovnakej vychylke kniplu mensia vychylka stabilizatoru a pri malej rychlosti velka vychylka stabilizatoru. /nieco podobne maju formule pri riadeni/.
|
| |
|
|