FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Bustry Jeden příspěvek | Celý strom
Bustry   13. 7. 2009 / 18:49
armyboy
Já vím že bych to měl asi vědět ale co znamenají bustry u Tu-154M. Díky
 

Bustry   13. 7. 2009 / 18:53
Aardvark   
Bustr= posilovač řízení.
 

Bustry   13. 7. 2009 / 18:53
Marky Parky   
To je nějaký východní přepis slova "booster"?
 

Bustry   13. 7. 2009 / 18:56
armyboy
To je doslovný přepis z panelu TU-154M, díky n jakým principu to funguje u Tučka hydralika předpokládám.
 

Bustry   13. 7. 2009 / 19:03
Fishbed   
Bustry jsou i pracovni hydraulicky valce
 

Bustry   13. 7. 2009 / 19:19
Aardvark   
Heleď to nevim, ale nejspíš jo, protože z materiálů, co jsem měl na jednadvacítku vyplívá, že v tom letadle jsou dva hydraulický okruhy, z nichž jeden je Hlavní a druhej je Bustrový, díky kterýmu fungujou např. posilovače balančních křidélek.

Přepis z materiálů:

Hydraulická soustava zdvojeného typu se vzájemným zálohováním se skládá ze systému pro hydraulické posilovače (bustrového) a hlavního hydr. systému. Hlavní motorem poháněná soustava slouží k ovládání podvozku, klapek, brzd. štítů, kužele, PPD, regulace trysky, jedné komory posilovače ovládání VOP a zároveň slouží jako záložní systém pro rízení křidélek. Bustrová soustava poskytuje napájení pro posilovač křidélek a druhý posilovač ovládání výškovky (VOP). V případě výpadku jednoho ze systémů druhý přepírá automaticky jeho funkce a poskytuje tak záložní zdroj hydrauliky.

U Tůčka to bude podobný, nebo dokonce to samý...
 

Bustry   13. 7. 2009 / 19:34
tonde   
tak jest, v ruske terminologii je bustr hydraulicky posilovac.
 

Bustry   13. 7. 2009 / 23:44
Fishbed   
takze mam pravdu ne? s pracovnim valcem
 

Bustry   14. 7. 2009 / 09:08
dandee
Este jedna perla k bustrom.
Jeden nemenovany pilot mal prve solo na EFKE v Prerove,a ako kazdy z nas, ktory sme to tiez absolvovali si pochvaloval ake je to delo ta dvadsatjednicka, akorat sa mu
zdalo , ze ma nejake tuhe riadenie na kridelka. Ze dvomi rukami musel makat s kniplom do naklonu. Niekto mu povedal,ci si neskusal zapnut bustre.On vyvaleny,namiesto zapnute ich mal vypnute.
Inac, v jednom lete bolo nariadene vypnut bustre a lietat s vypnutymi,aby piloti vedeli
ake to je bez posilovacov.A je to drina.

Este na doplnenie - samotne bustre by boli dobry zabijak, preto na masine existoval este zatazovaci mechanizmus,ktory vyrabal sily v riadeni.Ovsem ani to este nie je vsetko,dalej tam bol este system ARU-3V , ktory menil vychylku stabilizatoru vzhladom na rychlost.Pri velkej rychlosti bola pri rovnakej vychylke kniplu mensia vychylka stabilizatoru a pri malej rychlosti velka vychylka stabilizatoru. /nieco podobne maju formule pri riadeni/.
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ