| | | Výuka létání ma simulátoru FS9 8. 7. 2009 / 08:49 | |
| | Zdravím, určitě se to zde probíralo mnohokrát, ale už jsem z toho úplně vedle. Potřeboval bych poradit, jak se mám naučit létat na ve FS9 na PMDG 737NG. Tím myslím, kde seženu jaké materiály, co se mám začít učit jako první apod. Byl by zde někdo tak ochotný a poradil mi? Děkuji |
| |
|
| | | Výuka létání ma simulátoru FS9 8. 7. 2009 / 08:55 | |
| | Prvně, než se začneš učit systémy takového éra, vřele, opakuji, vřele bych doporučil naučit se aspoň základní druhy přiblížení (VOR/DME, ILS, popř. NDB/DME) lítat na ruku a ovládat a číst s přístrojů (to se můžeš naučit i na defaultním beechcraftu), protože pak se naučíš nastartovat, naládovat FMS, ale na přiblížení v nízké dohlednosti ti to bude k ničemu a budeš ztracený (nedejbože u letiště bez ILSu ) |
| |
|
| | | Výuka létání ma simulátoru FS9 8. 7. 2009 / 09:29 | |
| | Jednoduse, jako realni piloti. Nejdrive se nauc samotne letani s malymi letadly, potom si pridej navigaci, letani podle pristroju a teprve nasledne systemy a ovladani 737NG. Nepocitej s tim, ze ti nekdo da nejaky odkaz, ze ktereho se to naucis za par hodin, tak to opravdu nefunguje. |
| |
|
| | | | Výuka létání ma simulátoru FS9 8. 7. 2009 / 09:52 | |
| | musim říct že mě bolí u srdce, když se na IVAO někdo přihlásí s B747, do poznámek jsi dá beginner a po přistání skončí za koncem dráhy |
| |
|
| | | | | Výuka létání ma simulátoru FS9 8. 7. 2009 / 09:54 | |
| | "po přistání skončí za koncem dráhy " .... v lepsim pripade )) ... a znam to sam, s LD763 se mi to sveho casu taky podarilo ) |
| |
|
| | | | | | Výuka létání ma simulátoru FS9 8. 7. 2009 / 09:59 | |
| | To se mi taky hojně dařilo , nejvíc jsem padal na finále |
| |
|
| | | | | Výuka létání ma simulátoru FS9 8. 7. 2009 / 14:42 | |
| | Když se vůbec na tu dráhu trefí, žejo Viz. superpiloti typu "naučím se být dopravím pajlot" a naučí se cvakat na CDU a ještě lépe, hovořme anglicky, ať to má grády. No, pak na ně člověk hekne "proceed direct xxx via left turn" (to nevím, jestli je frazeo správně) a hošan vesele začne točit doprava, pak se otočí o 180°, chvílí se kroutí nad tím místem jak prasklý balónek a po cca 5min nabere směr +- 45° k danému bodu |
| |
|
| | | Výuka létání ma simulátoru FS9 8. 7. 2009 / 10:26 | |
| | | |
|
| | | | Výuka létání ma simulátoru FS9 8. 7. 2009 / 10:44 | |
| | Podle mě na učení je nejlepší defaultní Learjet,který mi přišel v době kdy jsem začínal mnohem jednodušší než např. zminovaný Beecraft. |
| |
|
| | | | | Výuka létání ma simulátoru FS9 8. 7. 2009 / 11:04 | |
| | začni na malých letadlech, zlíny, cessny nauč se orintovat podle mapy hezky za VFR no a pak přejdi na něco většího např. nějaký dvoumotorák lítej podle přístrojů IFR a pak terpve nějaký bulík.. Osobně jsem zkončil u té mapy a malých letadlech |
| |
|
| | | | | Výuka létání ma simulátoru FS9 8. 7. 2009 / 11:12 | |
| | To je vzdycky vec nazoru, nicmene u Learjetu je diky rychlostem na vsechno min casu. Ja vsem zacatecnikum vrele radim zacit od piky s C172 s tim, ze tu defaultni maji nahradit volne dostupnou C 172 od RealAir (lepsi panel se na ni da sehnat taky) a krome zakladnich letovych dovednosti se pozdeji pocvicit v zakladech radionavigace. A jestli uz z toho neco umeji si muzou overit v ramci FS2004 pomoci defaultnich adventur CHAFFEUR PILOT - obtiznost HARD (snad jsem to nepopletl)- prislusne mapy jsou dostupne primo "uvnitr" FS2004. A pak pokracovat necim komplexnejsim....Problem je, ze na to zadny zacatecnik neslysi, v PO si koupi FSku, v UT nainstaluje PMDG B737 a v ST se jde prihlasit na IVAO.....Kdyz jim reknes, ze slusne zvladnuti zabere nekolik tydnu (spis ale mesicu) podle casu, tak se urazi. |
| |
|
| | | | | | Výuka létání ma simulátoru FS9 8. 7. 2009 / 14:13 | |
| | Naprostý souhlas, ale nemohu si nevzpomenout na ten pocit při prvním spuštění simulátoru, inspirovaný skutečným letem B737mičkou. Než jsem se prokousal přes menu, výběr letadla a letiště až na stojánku s nastartovaným letadlem, měl jsem chuť startovat z taxiway - jak to bylo pomalé a samozřejmě to bylo s B737. O prvním přistání raději mluvit nebudu... Potom jsem zkusil, jak to všichni tady psali, nastartovat defaultní cessnu a nestačil jsem se divit. Nedokázal jsem zaletět ani ustálený let. O klesání a přiblížení raději nemluvím. Přistání, nebo spíš dohopsání bylo opravdu podobné člověku, který nemá po úraze v ruce cit...
Člověk rychle pochopí, že to letadlo vlastně vůbec nemá v ruce a začne se pídit po metodice činností při letu po okruhu.
Vřele doporučuji |
| |
|
| | | | | | Výuka létání ma simulátoru FS9 8. 7. 2009 / 14:42 | |
| | Tak tak ... a neobhajuji to jen proto, ze sam jsem se na ivao odhodlal az po 100 hodinach v offlinu a ani po tech letech to dneska porad neni zadna slava -> to je spis tim ze jsem lama a srab )) |
| |
|
|