FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 16. 11. 2024, svátek má Otmar Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Tu 104 Jeden příspěvek | Celý strom
Tu 104   14. 7. 2004 / 09:52
Wertheim Erik
Zdravím všechny ve spolek, mám dotaz ohledně Tupoleva 104. Nainstaloval jsem Tu 104 z flightsim.com. Letovej model dobrej, ale problémy dělá navigace. Nemáte někdo se Tu 104kou zkušenosti, nebo nevíte o nějaké jiné stránce kde se dá stáhnout lepší (funkční)?
Moc všem děkuju
Erik Wertheim
P.S.: ten let s tou Il 62 by mohl bejt zajímavej, možná tam dostanu bejvelého kapitána Il 62.
 

Re: Tu 104   14. 7. 2004 / 10:02
Pips   
Tucko 104 je taky muj oblibenec Bohuzel, na cem koncim, je taky ta navigace, myslim, ze ten panel neni kompletni, ale zatim nejaka light verze.rekl bych, ze bylo v planu udelat panel komplexnejsi, ale nez se tak stalo, zda se, ze projekt skoncil .Treba ale nekdo vi neco vic .
 

Re: Re: Tu 104   14. 7. 2004 / 10:23
Wertheim Erik
Nejhorší je, že když už zapnu co potřebuju pro navigaci tak se mi začne na zemi točit pořád doleva jako by ho vedl autopilot. Takže létám bez palubní navigace. Na ruskejch stránkách o něm nepíšou vůbec nic. Přitom by nebylo špatný kdyby u Tupoleva někomu zaplatili aby udělal realistickou verzi pro Fsku (vždyť by je to skoro nic nestálo)..
 

Re: Re: Re: Tu 104   14. 7. 2004 / 10:35
Pips   
k autopilotu jsem se ani moc nedostal... me stacilo, ze jsem u toho treba absolutne nepochopil, JAK a podle ceho naletnout urcitou radialu na VOR.Jedine co mi jde, je provest priblizeni na ILS to funguje.Ostatni je mi trosku zahada.
 

Re: Re: Re: Re: Tu 104   14. 7. 2004 / 11:23
Wertheim Erik
Já mám autopilota pořád vypnutýho. mám jednu malou výhodu, že znám vysl. kapitána z Il62, kterej Tu104 taky létal. Takže mám trošku v přístrojích přehled. Holt budeme muset ještě počkat jestli s tím někdo něco neudělá.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Tu 104   14. 7. 2004 / 12:47
Glagol
http://tu104.avsim.ru/e_man.html
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tu 104   14. 7. 2004 / 15:41
Pips   
Diky, slava, ze uz maj manual v EN je to dyl, co jsem tam byl a byl k dispozici jen v RU .Takhle aspon vim, ze s timhle panelem proste VOR to VOR litat nelze, coz uz jsem tak nejak tusil.Diky
 

Re: Re: Re: Re: Re: Tu 104   14. 7. 2004 / 22:37
Zbyněk
Taky mi ve FS9 Tu-104 moc chybí...

Je to zhruba 2 měsíce co jsem se ptal na ruském Avsimu po nějakém patchi na Tu-104 pro FS9, který by opravil AP a ARK - bohužel zatím nic není takže s ní lítám ve FS2002 kde je bez problémů.

Práce na Tu-104 prý ale neskončily, chystá se model s virtuální kabinou a jméno autora A. Nikolajeva (Xomera) - tvůrce skvělých An-2 a nové An-14 dává naději na dobrý výsledek. Kdy ale bude se zatím neví.

A jestli někdo znáte pilota Tu-104 nemohli byste z něj vytáhnout nějaké info jaké navigační přístroje se na nich používaly u ČSA?
Jestli se např. používal doplerovský NAS-1 jako ve FS modelu, jestli se na nich lítalo i podle VORů nebo jen podle NDB atd...

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tu 104   14. 7. 2004 / 22:56
Pips   
Obcas te na ruskem AVSIMU vidim ve foru, chodim se tam koukat na ty rozpracovany projekty, spis teda jenom na ty screenshoty, protoze jejich pismo mi dela celkem problem a nerozumim tam uplne vsemu.Ta Tu 114 vypada hodne zakuskozne s tou treba cekani na novou Tu104 nebude takovy peklo .Nemas taky tuseni, na cem se tak zasekli s tou IL62? odpovidal mi tam nekdov anglictine, ale dost nekonkretne a pak pokracovali dal pa ruski .Tak jestli treba nevis presneji
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tu 104   14. 7. 2004 / 23:19
Zbyněk
Tu-104, Tu-114, Tu-134, IL-62 čtyřnásobné peklo ale snad se dočkáme.

O IL-62 nic bohužel nového nevím. Ale asi jsou (bohužel?) prázdniny.
Stáhl jsem si zatím INS který pro ni stvořili ať se ho zatím naučím ovládat ať už pak nemusím ztrácet čas.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tu 104   15. 7. 2004 / 09:41
Wertheim Erik
Několik jich znám, takže se pozeptám. Jen vím, že když se 104 létali do Caira a podobných destinací, to samé i zpět tak museli udávat větší zasoby paliva než ve skutečnosti měli, jinak by jim nepovolili odlet. Tak se občas stalo, že když letěli zpátky, tak jim na Ruzyni došlo na Rwy palivo a museli je odtáhnout. Nebo když byla někde kratší Rwy tak musel při přistávání jeden z posádky k podvozku s has. přístrojem a musel chladit brzdy aby to nebouchlo..
Podobnejch historek znám víc.
Jo ještě něco, můžete mi prosím polat link na ten ruskej avsim forum (Tu104/Il62?).
Předem dík
Erik Wertheim
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tu 104   15. 7. 2004 / 19:52
Zbyněk
Hlavní stránka fora:
http://www.avsim.ru/forum/

Tu-114
http://www.avsim.ru/forum/index.php?showtopic=2089&st=420

Tu-104
http://www.avsim.ru/forum/index.php?showtopic=528&st=870

IL-62
http://www.avsim.ru/forum/index.php?showtopic=2168&st=390
 

Re: Re: Re: Tu 104   14. 7. 2004 / 21:39
lancaster   
No, autopilot u ruských mašin, to je kapitola sama pro sebe, například se nedá předprogramovat, teda aspoň ten, který nabízí Tu104 a je shodný s autopilotem na AN24 od D.Samborského neboAN 26.Je to takový dědeček autopilot. Navíc se nemá zapínat pod 300m výšky a ještě jde o to, že musíte pozapínat plno spínačů na panelu elektropříslušenství, jinak prostě něco nebude fungovat. Já jsem to je tak přehlédl a zdá se, že přístroje a spínače si u řady typů ruských letadel odpovídají a vyskytují se u nich ty samé, jen v jiném uspořádání na konkrétním panelu /Tu104,AN24-26, Il18)
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ