FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 11. 2024, svátek má Xenie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek Jeden příspěvek | Celý strom
Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 12:16
Létající myš   
citace z článku na I dnes:
Čínská nízkonákladová společnost Spring Airlines zvažuje, že ze svých letadel vymontuje sedačky a bude dopravovat lidi pouze ve stoje. Od svého kroku si slibuje, že by letadlem mohlo létat o čtyřicet procent více cestujících a navíc by mohly o pětinu klesnout ceny.
Plán už prý aerolinky konzultovaly s Airbusem, který tvrdí, že by taková doprava byla bezpečná.

Tak nevím jestli se zbláznili novináři, nebo číňani.
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 12:28
Python
Otec řiká, že takhle se lítalo/lítá v Rusku.
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 12:36
Jakub Edr
Budou tam tyče jak v tramvaji?
Už to vidím...
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 13:07
Johnny pilot   
Jo a také tam lidi budou naskakovat ,,za jídzy´´ jak v tramvaji!!
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 12:37
Tragédie v JRD
no jo no, okurkova sezona...
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 13:04
Létající myš   
asi platí bod 1. novináři a léto , strašná kombinace.
Jinak jsem se bavil představou - safety voice : Po dobu startu se pevně držte , nekuřte v případě turbolence se tiše modlete a nerušte posádku......V pátek mě čeká trať, tak to navrhnu vedoucímu kabiny.
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 12:51
MaPa   
Jako bych to tu včera (jen tak ze srandy) nenadhodil
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=308757&lan=0
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 12:52
MaPa   
A nebo jde o další důkaz toho, že média šmírují pérák jako svůj zdroj.
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 13:41
Jakub Edr
Dělejme častěji nějaké "kachny"
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 12:56
Teflon_490   
...nebo Airbus, kterej to "schvalil"
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 13:00
Dom
no ja nevim,me by se nechtelo treba hodinu a pul stat prehusteny 738 s 250 lidma na palube bez okinek. A ted si predstavte naky vyssi turbulence,no to me po*er,kterej b*b by tohle moh schvalit
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 13:01
FSPilot   
Možná to bude nepřetlakový Airbus a dají tam okna z tramvaje
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 13:04
Dom
pak jedno otevrou a v ty rychlosti to vsechny zfoukne jak hrad z karet
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 14:01
FSPilot   
Když nepoletí vysoko, tak ne, ale problém by byl, kdyby otevřeli okýnka na jedné straně a všichni vystrčili ruce na té jedné straně, tak můžou unést letadlo
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 13:01
FSPilot   
Proč ne? Dají tam ty plastové držátka "Chtněte se naší nabídky" a bude to fungovat jako meziměstská hromadná doprava
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 13:06
Teflon_490   
Tam uz by se dokonce lip realizoval i ten napad te slecny zastavovat po ceste na zastavkach
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 13:09
Dom
treba za 20 let uz tohle bude realita,linka 139,174.....
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 13:44
Jakub Edr
Taky tam budou hlásit "Letiště Ruzyně, příští zastávka letiště Tuřany"
Letiště Hradec Králové, zastávka na znamení...
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 13:49
Millhouse
...lool .. Ukončete prosím výstup a nástup , dveře se zavírají ! Prosíme aby jste si označili jízdenku
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 13:53
Dom
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 20:59
pseudoMates
A pokud tam nebudou mít v rámci úspor okna, tak to bude.."Nadechněte se, příští zastávka je za hodinu."
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 13:57
Dom
Tma budou mit v kokpitu napsany cislo linky a konecne letiste
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   2. 7. 2009 / 09:08
Medcin
A jak bys to znamení dával? Světlicí nebo atomovkou (viz film "6 dní, 7 nocí")?
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 14:14
Matyx   
Jasně, všichni opět hihihi a klepání na čelo .... ale že se takhle celkem běžně v méně vyspělých zemích létá už tu asi moc lidí neví. V rozhovorech po pádu busu v Jemenu několik lidí doslovně uvedlo že je irituje že na tamních spojích létají leckdy i ve stoje, a v Ásii jsou aerolinky co létají pravidelné linky jako VFR ve starých vysloužilých nákladních (turbo)propech, u kterých kolikrát už ani nejsou boční dveře.
Tak proč by tohle v Číně nešlo, když tam jdou jiné věci ....
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 14:22
FSPilot   
Jde hlavně o bezpečnost. Že méně vyspělé země, resp. aerolinky neberou bezpečnost vážně, tak pak je něco špatně. Samozřejmě, jsou tu 2 extrémy... jedni, kteří lítají, protože letadlo letí a drží nějak pohromadě a víc neřeší (např. kdesi v Rusku nebo na Kavkaze v letadle lítají jak v autobusu, třeba jsem viděl, jak na klíně měli slepice a husy, v uličce bečela koza apod.) a druzí (viz ustrašená USA), kteří každého prošacujou a nejradši by zrendgenovali každý chlup na těle, jestli tam nemá schovanou bombu...
Tak přece nemůžeš chtít, aby se takové téma bralo vážně Je to k smíchu
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 14:52
Matyx   
Nebrat vážně a smát se tomu můžeš, dokud se nevydáš na dovolenou do inkriminované lokality a sám to nezažiješ, pak je z toho najednou realita. A bezpečnost ? Možná tak strach o CG kdyby ti turbulence "sklepala" kaštany, ale jinak je to jedno, maximálně ti naroste riziko zranění cestujících při turbulenci a vzletu/přistání, ale z hlediska bezpečnosti letového provozu je to jedno a když už to letadlo někam nakouří, tak tě sedačka stejně nezachrání.
Na co jsem ale hlavně narážel jsou ty kecy ve smyslu "okurková sezóna / novináři", ale tohle není kachna, to je realita.
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 14:58
MiG-21MFN
no a co jako? tak je to realita no
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 16:04
Matyx   
a nic jako, to byla jen reakce na první půlku stromu kde se řeší jaká je to kachna
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 15:01
Létající myš   
Ty jsi novinář ?
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 16:04
Matyx   
ne, díky
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 17:05
Lukas.wz   
Proč díky..?

I tady na fóru je pár lidí, co se tomu více či méně věnujou..
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 17:55
Matyx   
Četl jsi Scarecrow od Michaela Connellyho ? Pokud ne a moje odpověď tě stále zajímá, tak raději tu knížku, zdejší fórum pro to fakt neposkytuje dostatek prostoru.
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 18:01
Lukas.wz   
Klidně odpověz, místa je tady dost..
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   2. 7. 2009 / 09:31
Matyx   
OK, ve zkratce -> uz to neni co to byvalo. Papirovym mediim odzvoniva a stavaji se stale vice "snobismem" stare generace, a "novinar" je dneska kazdy druhy co ma blog na idnes.cz. Ostatne to vecne rozcilovani se nad neznalosti "internetovych novinaru" (neznalost jazyka i faktu), tedy te nastupujici generace, ma sve opodstatneni a zatimco driv byl takovy investigativni novinar docela pojem, v dnesni dobe to ma bliz k urazce.
Takze ne, diky.
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 15:12
FSPilot   
Já vím, je to spíš k pláči, ale rozhodně bych takovýma aerolinkama nikam neletěl. Pokud ty jo, tvůj problém, já se zabít v takovém vraku ani nechci
Nevím, proč omlouváš takový přístup... Když si vezmu motorku, která už má evidentně doslouženo, naložím na to 10 lidí a jedu s tím po dálnici 100km/h, tak na mě budeš koukat asi jako na člověka bez rozumu a já ti můžu odpovědět totéž... Noa? Jede nás víc, provoz nebrzdíme, tak v čem je problém? Řek bych, že prakticky stejná situace

A pokud to ještě nevíš, tak rozhození CG může být pro letadlo fatální...
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 15:14
Létající myš   
oni to fakt asi myslí vážně.

NEW YORK, April 25 (UPI) -- The French aircraft manufacturer Airbus is offering a solution for travelers who can't stand high ticket prices -- fly standing up strapped to a wall.

Later this year, the company will roll out its first A380 super-jumbo, which can accommodate about 500 passengers. But to also help airlines maximize efficiency by getting as many passengers as possible aboard, the company has floated the concept of stand-up flights, the New York Times reports.

Passengers in the standing section would be propped against a padded backboard and held in place with a harness, experts who have seen the proposal said.

With the new A380, the number of potential passengers would jump from 500 to 853, Airbus figures.

And there are no U.S. legal barriers. The Federal Aviation Administration does not mandate that a passenger be in a sitting position for takeoffs and landings, but only that the passenger be secured.

Meanwhile, the newspaper said the two Asian airlines seen as the most likely to buy a large plane for short-haul flights, All Nippon Airways and Japan Airlines, are lukewarm about the Airbus scheme.
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 16:05
Matyx   
Já takový přístup neomlouvám, jen jsem psal že v principu to ohrožení letového provozu není na takové úrovni aby se to nedalo provozovat. Dopad na konkrétní kaštany už je jiná věc, a volba je samozřejmě na tobě. Podstata ale byla v tom, že tady byl každý chytrý pomalu až na půdu jaký že je to nesmysl a já jen psal že podobné věci se dějí a není to ani kachna, ani nesmysl.
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 16:24
FSPilot   
Já třebas vím o tom, že se někde tohle děje, ikdyž mi běhá mráz po zádech a bál bych se pod jejich letadlem projít, aby se na mě nezesypalo. Ale je třeba udržovat nějakou úroveň techniky, když už se pohybujeme v tom vzduchu. Na cestu taky nemůže kdokoliv, kdo dosáhne určené rychlosti. Nahoře holt není policie, proto je třeba to ošetřit jinak...
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 17:50
Matyx   
O tom bez debat ....
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 18:00
Už přistávám?
Někde je to normální, všechno je relativní, proč by Číňani nemohli lítat na stojáka, když ve Vietnamu jedí psy a v půlce světa nemají ženy volební právo.

12050 B / 300 x 221 / 5 on motorbike.jpg
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 20:44
Létající myš   
Kdyby jenom ve Vietnamu. Jinak super foto, co asi má v techničáku v kolonce počet cestujících.
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   2. 7. 2009 / 00:09
FSPilot   
Mohlo by jich být víc
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2010 / 13:13
kosata
To jo, no, já našel 3 další místa: přední blatník, světlomet a zadní nosič (kdyby si ten vzadu sundal tu krosnu a dal jí tomu, co by byl na nosiči)
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   6. 7. 2009 / 13:29
Atarian   
Co je spatnyho na psim mase? Hrozi tam nejaky zvyseny riziko otravy nebo sireni nejake nemoci? Pokud ne, tak nechapu o co jde. Stejne tak si miliony lidi o tobe rikaji ze ses prase kdyz jis prase Nebo kravu. A to ze nekde nemaj zeny volebni pravo jen svedci o urcitem socialne-politickem vyspeni dane lokality...
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 14:33
Koprik
...kamos se takto pred par lety vracel do civilizace vnitrostatni linkou Taskent - Moskva a tvrdil, ze zazil veci nevidane. Udajne domaci zvirectvo na palubev poctu vetsim nez malem (nemyslel tim kocku nebo kanara) a prislo mu, ze lidi bylo na palube zretelne vic nez sedacek.Psal se rok 1998, takze neni proc se divit))). Mozna nekoho napadne, ze by v kabine lidi mohli byt ulozeni v leze nad sebou.

Tim padem:
1) Se jich daleko vic vejde
2) Nebude treba nabizet zadne palubni sluzby - nebude proto misto a letuskam ubude prace
3) Kastani nebudou po ceste otravovat, chodit na WC a podobne
4) Diky tomu, ze budou namackany jako sardinky, budou muste zustat v klidu po celou
dobu letu
...pred par lety by me takly nenapadlo, ze nektere ajrolinky budou zvazovat zavedeni
placeneho WC.....jak o tom basni RYANAIR, rusit kapsy na sedackach, vyndavat vesty....atd..Mozna treba zrusi i okynka a budou dostavat od Boeingu slevu....

Brzy mozna budou treba i redukovat posadky, ktere budou litat ve slozeni kapitan + vybrany pouceny kastan, cimz se otevre siroke pole pusobnosti pro simptaky. Mozna by casem IVAO mohlo davat nejaky certifikat....))))
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 15:07
Millhouse


Jojo IVAO certifikát by bodnul
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 16:04
Cirrus/Pindra
Ježiši, to je hustě kataklysmatická vize
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 16:42
B3d4   
Na IVAO ti za ATPL dají vyšší hodnost proč by to nešlo obráceně?
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 17:04
Cirrus/Pindra
Tak o tom slyšim poprvé. A nešlo by to asi proto, že by za chvilku lítali i dojičky krav (nic proti této záslužné práci).
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2009 / 17:18
Koprik
..uplne s staci ze vetsina letusek si mysli, ze nejdulezitejsimi osobami na palube jsou ony...))nevim, co tomu rikaji letusaci, tech jsem se neptal....a ty do toho jeste pletes dojicky....)
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2010 / 11:44
Orsi
Takže budoucnost letecké dopravy směřuje k typům AN-124, C-5 Galaxy apod. A až se obnoví linka na výrobu AN-225, to pak bude bitka a pasažéry... 1500-3000 cestujících(podle toho, kde ten Bus bude létat-asiati jsou menší, míň váží, víc se jich vejde) v jednom letu, to bude nášup. Ale pozor příplatky budou taky - 1.třída bude v kontejneru nad trupem Mrije , to bude aspoň pořádný dvoupodlažní stroj. A na kratší vzdálenosti budou létat Herkulesy...
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   2. 7. 2009 / 11:26
Matt
jo jako v Soul Plane
 

Let pouze „na stojáka”: zvažuje i Ryanair   6. 7. 2009 / 12:50
stanono
http://ekonomika.idnes.cz/lety-na-stojaka-planuji-i-v-evrope-zvazuje-je-ryanair-p0n-/eko-doprava.asp?c=A090706_122232_eko-doprava_jan
 

Let pouze „na stojáka”: zvažuje i Ryanair   6. 7. 2009 / 13:25
FSPilot   
To je v prdeli Z toho fakt za chvíli bude tramvaj ve vzduchu A viz politika Ryanu - "Chceš si sednout? - ZAPLAŤ!"
 

Let pouze „na stojáka”: zvažuje i Ryanair   6. 7. 2009 / 13:31
Atarian   
No tak to si samozrejme zaplatim
 

Let pouze „na stojáka”: zvažuje i Ryanair   6. 7. 2009 / 14:14
Koprik
....brzy budu oslavovan jako vizionar 9prd si za to koupim), pac muj napad jde dal a ma spoustu vyhod!Viz. prispevek!
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=309040&lan=0
 

Let pouze „na stojáka”: zvažuje i Ryanair   6. 7. 2009 / 20:47
Tragédie v JRD
nechci ti kazit radost, ale moc jako vizionar nepusobis.. o letani na stojaka mluvil ryanair uz peknych par mesicu, ci dokonce let zpatky.... takze jsi pouze vynalezl kolo.
 

Let pouze „na stojáka”: zvažuje i Ryanair   6. 7. 2009 / 22:20
Koprik
...psal jsem o letání cesťáků vleže.....přečti si to laskavě, nebo si dej chvíli pohov a běž dělat něco užitečného. Snad ještě rozumíš vtipu a nadsázce, zvlášť když se řeší v okurkové sezóně takový blbiny.
 

Let pouze „na stojáka”: zvažuje i Ryanair   6. 7. 2009 / 22:31
Tragédie v JRD
vidis, to "v leze" jsem prehlidl ... no jo no nejak jsem porad bral, ze mluvime o cestovani ve stoje... ehm...
 

Let pouze „na stojáka”: zvažuje i Ryanair   6. 7. 2009 / 20:53
Tragédie v JRD
zase peknej clanek o hovne.. na zacatku clanku prislusny blbecek-redaktor mluvi o tom, ze za nedlouho se zacne letat v evrope ve stoje, o odstavec niz je to uz vlastne

Je příliš brzy na to, spekulovat kdy nebo jak, ale skutečně si zjišťujeme, jestli by to bylo proveditelné

Pokud nám to irský úřad civilního letectví dovolí, tak do toho půjdeme

takze vlastne nic neni jiste, a nez se to vubec zrealizuje, uplyne hodne vody a evropske byrokracie. a asi bych se klidne vsadil, ze to cele je jen takova PR akce ryanairu, jak se zadarmo dostat do novin.. protoze krom blbin ohledne letani ve stoje se v takovem clanku vzdy objevi informace, ze je to nizkonakladova spolecnost, ktera zmenila vnimani letani v evrope (bla bla bla).
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2010 / 10:04
Tragédie v JRD
http://www.telegraph.co.uk/finance/newsbysector/retailandconsumer/7864921/Ryanair-to-sell-5-tickets-for-standing-room-only-flights.html

voni to snad s tim stanim mysli jako vazne...
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2010 / 11:44
kuma   
Myslej, už jsme to tu probíralin dávno (i s obrázkama, jen jsem je teˇ%d nenašel).
Ale z toho tvého odkazun se mi nejvíc líbí rohle:

..."It's aviation law that people have to have a seat-belt on from take-off and landing so they would have to be in a seat. I don't know how Mr O'Leary would get around that one. During turbulence passengers also have to have a seat-belt on."

anglický zákon - je holt zákon.
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2010 / 11:46
Už přistávám?
Ale vzdyt se to tam pise, budou to "vertical seats".
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2010 / 11:49
kuma   
No, to ale nejni "na stojáka" - jestlis viděl ty grafické návrhy, tak jde "pouze" o "změnu ergonomie leteckých sedaček tak, aby byl prostor zabraný v předozadním směru co nejemnší"
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2010 / 11:59
Tragédie v JRD
k tomu .. no, videl jsi to ne? na toho stojaka tam budou mit takovou "stojaci"sedacku..

jasne ze jsme se tu o tom bavili uz pred trictvrte rokem... ale ja to porad bral od learyho jako cestu k reklame ve vsech mediich zadarmika
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2010 / 12:02
kuma   
Oni tam píšou, že chce prodávat 5 lístků na stojáka na každý let už teď - proto ty pásy - když nejsou sedačky (normální ani na stojáka) tak by se tam ti chudáci mlátili bez pomoci, kdoví co má ten zrzek za lubem
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2010 / 12:03
Jirka Kallasch   
ze je nesel studovat psychologii ....
Koukam ze je to cim dal tim vice lukrativnejsi povolani
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2010 / 12:42
FSPilot   
Dík za připomenutí tohoto nesmírně vtipného vlákna

PS: stejně je to nesmysl Normální éro má kapacitu řekněme 150 lidí a na stojáka by mělo třeba 250 lidí (možná víc), krát hmotnost cestujících, tak ikdyž si nebudou brát žádnou bagáž, tak to bude na hranici únosnosti toho letadla (né-li přes ni, protože procentuálně povolená bagáž na cestujícícho dneska je tam 30-40% jeho hmotnosti) A nemít možnost si brát bagáž, tak by lítali jen spotěři a podnikatelé (a ti zas budou chtít sedět), takže zbývá jen malinká hrstka cestujících, kteří z toho trhu dělají dost neperspektivní záležitost
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2010 / 12:56
Tragédie v JRD
Ehm, ja v tve teorii vidim jiste nedostatky... Tedy, jeden nedostatek. Vezmeme obycejne osmikilo, jakozto etalon bezheho lowcost prostredku.

OEW 41tun
MTOW 79 tun

takze nam zbyva 38 tun na palivo a payload

palivo .. pri bezne delce legu lowcostu 2h a rekneme hodinove rezerve pri spotrebe 2,2t/hod nam to vychazi na 6,6 tuny paliva, cili na payload nam zbyva 31t pro pax

pokud budeme velkorysi a budeme pocitat 1pax jako 100kilo za cloveka a 20kilo za bagaz, tak nam to vychazi na nejakych 258 lidi ... cili reci cisel tech 250 kastanu zas tak nerealne nevypada..
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2010 / 13:44
FSPilot   
Hmmm, zajímavé

Když ale vezmu MZFW u osmikila, tak podle http://www.b737.org.uk/techspecsdetailed.htm jsme na nějakých 63t. Dále je tam uvedeno, že max. payload weight je cca 20,5t, což vydělením 150 lidmi vychází v průměru na 137kg na osobu+bagáž. Budu-li počítat s max. váhou platícího zatížení, tak se na 250 lidí dostanu při průměrné váze cca 82kg na člověka.
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2010 / 13:46
FSPilot   
Možná, kdybys ty lidi dal do nádrží, tak pak jooo
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2010 / 23:13
Tragédie v JRD
jinak jsem ted cetl vedlejsi forum... a je fakt, ze jsme se tu zamerili pouze na jednu vec - a to jak je tam nacpat, a zcela jsme pominuli takove dalsi detaily, jako ze zvyseni poctu lidi muze znamenat vyssi pocet nouzovych vychodu, poletuchu navic, a spoustu dalsich pytchovin... no, stejne to jen PR ryanairu "zdarma"
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   1. 7. 2010 / 13:51
Tragédie v JRD
vidis.. na max payload jsem kapku pozapomel .. ale mozna by se to doni veslo (i kdyz asi ne 250...) - kolik tak muze vazit tech 30 (+/-) rad sedacek, ktery nebude potrebovat?
 

Let pouze „na stojáka”: nový plán čínských aerolinek   2. 7. 2010 / 00:38
FSPilot   
No
1) to moc nebude. Sedačky ze SAABa 340 jsou lehounké, že bys to do nich neřek. Tak baj voko jedna sedačka ze SAABu 340 cca 5kg

2) ty nesmysly, ke kterým se přikurtovali cesťáci budou taky něco vážit, takže bych řek, že ušetříš-li na jednom nabereš na druhém

PS: s těmi nouzovými východy jsi to trefil
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ