| | | Nouzové přistání u Tábora 5. 7. 2009 / 18:51 | |
| | | |
|
| | | Nouzové přistání u Tábora 5. 7. 2009 / 19:55 | |
| | Zřejmě měl problémy s motorem. |
| |
|
| | | | Nouzové přistání u Tábora 5. 7. 2009 / 20:15 | |
| | | |
|
| | | | | Nouzové přistání u Tábora 5. 7. 2009 / 20:59 | |
| | | |
|
| | | | | | Nouzové přistání u Tábora 5. 7. 2009 / 21:06 | |
| | PPT říkal něco v tom smylu, že se bavil s pilotem a že to bylo normál přistání do terénu.. Nechápu ten humbuk kolem.. |
| |
|
| | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 5. 7. 2009 / 21:17 | |
| | No , par letadel spadlo .. tak je to vdecne tema... |
| |
|
| | | | | | Nouzové přistání u Tábora 5. 7. 2009 / 21:32 | |
| | LOL, tak to je moc. Jako by nebylo každý přistání s větroněm nouzový... |
| |
|
| | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 5. 7. 2009 / 21:58 | |
| | Hele, já nevim, jak to je uu toho větroně, co s nim přistál, ale já sem ještě neviděl letadlo, který by se dalo zamknout... |
| |
|
| | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 5. 7. 2009 / 22:01 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 5. 7. 2009 / 22:03 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 5. 7. 2009 / 22:06 | |
| | No já už jsem to viděl a to tak že jsme létali s modelem na čmelákovském letišti a najednou tam přistám UL a chlapíci s toho vylezli, zamčeli to a normálně si odešli a asi za půl hodiny se vrátili a protě odletěli |
| |
|
| | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 5. 7. 2009 / 22:06 | |
| | Jo, tohle mě nenapadlo |
| |
|
| | | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 5. 7. 2009 / 22:08 | |
| | No ted vazne, ja naopak snad neznam dospely letadlo ktery by se nedalo zamknout... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 5. 7. 2009 / 22:09 | |
| | No já bych o jednom věděl, co takhle Čmelák. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 5. 7. 2009 / 22:10 | |
| | Ten zamecky ma |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 5. 7. 2009 / 22:11 | |
| | jo jo, ty to nevíš ??? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 6. 7. 2009 / 01:44 | |
| | Jsou i lidi co s tim zámečkem provedli vzlet |
| |
|
| | | | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 5. 7. 2009 / 22:29 | |
| | Tak třeba co maji v Benešově Maule, tak tam sem myslim zámek neviděl. Možná, že se dá zamknout visacím zámkem, ale normální zámek sem tam asi neviděl. Tam to prostě nechaji stát u startu a večer ukliději do hangáru, kterej pak zamknou (co jsem postřehl)
Navíc pokud vim, tak větroně se jako dospělý letadla neberou, ne? Ale tak co já vim. Asi se pletu |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 5. 7. 2009 / 22:32 | |
| | keď už sme pri tom ako sa zamyká taky bulík, erbas ?? ono zamky som si na tom velmi nevšimol.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 5. 7. 2009 / 22:39 | |
| | Bulík zamknout nejde, jenom se při delším stání tzv. sealuje, tj. přes dveře (vstupní, od carga, eventuálně i vstupy do electronic baye apod.) se lepí takové křehké samolepky, aby se poznalo, jestli do toho někdo vlezl. Zamknout se ale nedá |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 5. 7. 2009 / 23:39 | |
| | Jo, to ATRo se zamknout dá. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 5. 7. 2009 / 22:39 | |
| | No ono se trochu podle mě počítá trochu taky s tim, že se k němu nikdo nepovolanej nedostane. Přece museji být hlídaný, ne?
To samý na AK letištích. Vetšinou se přes den prostě ohlídaji nezamčený a v noci se zamknou do hangáru. Samozřejmě že je lepší mít zamknutý i každý letadlo zvlášť |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 5. 7. 2009 / 22:40 | |
| | Tak jak, letadla se zase tak moc nekradou, ne..? A jak říkáš, hlídá se to aby z toho někdo něco nevybral.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 5. 7. 2009 / 23:58 | |
| | No, v dnešní paranoidní době (kde se všude a v každém vidí terorista) se spíš hlídá, aby tam někdo naopak něco nedal...
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 6. 7. 2009 / 11:20 | |
| | ... nebo aby to nekdo nenalozil na karku a neodvezl do sbernych surovin...same barevne kovy.....)) |
| |
|
| | | | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 5. 7. 2009 / 22:41 | |
| | TAk tak, bys videl co ma L410 zamku |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 5. 7. 2009 / 22:49 | |
| | Tak asi záleží na konkrétním typu letadla. Podle mýho názoru se letadla moc nekradou, pokud pomineme nedávný případ někde v USA nebo kde, takže není moc důvod to zamykat. Na velkých letištích se k nim dostanou většinou jenom povolaní lidé a na AK letištích se pohybujou většinou jenom ty, co na letiště patřeji a ty mívaji k letadlům úctu, takže je nekradou. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 6. 7. 2009 / 11:20 | |
| | No tam jde taky o to, ze v letadle muzes nechat sluchatka, batoh, fotak, milenku... cokoliv co se da ukrast |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 6. 7. 2009 / 12:18 | |
| | Hoši, ono přeci primárně vůbec nejde o to, aby z toho někdo něco neukrad, nebo neukradl, nebo neodletěl. Celá sranda se zamykáním se dělá zejména proto, aby si s tím někdo nehrál, případně něco nepoškodil. S jakým pocitem polezeš do letadla, když budeš vědět, že si ho "možná" potajnu vevnitř vyzkoušelo celé osazenstvo letiště ve věku od 10 do 60 let. Víš na co šahali? víš s čím kroutili? Víš jakou silou? Co když jim něco zůstalo v ruce a jen tak to nasadili, aby nebyl průser... Není přeci jen lepší i v tom hangáru to letadlo zamkout? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora - předměty v kabině. 6. 7. 2009 / 16:54 | |
| | Ano. Někdy stojí za to kabinu zamknout. Například Savoia Marchetti, která byla v belgických barvách na AeroExpo v Praze v době klidu ukrývala např. toto. To by byla jistě škoda ukrást (pro eleganci lýtek pilotovy přítelkyně na večerní party docela určitě ). Jen pro doplnění - na druhém obrázku je to, co italský pilot považuje za legitimní páku ovládání podvozku. Jen tak na okraj... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora - předměty v kabině. 6. 7. 2009 / 17:34 | |
| | No co, lepší než, kdyby tam byla podprda nebo tanga A s tím šroubkem - aspoň nezavadí košilí, když bude něco potřebovat po té svojí přítelkyni a nezavře nebo neotevře si neúmyslně podvozek |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 6. 7. 2009 / 14:33 | |
| | Už delší dobu se mi chce natočit nějakej sitcom. Dovol mi, abych mohl tuhle hlášku použít, protože ta milenka mě tam fakt dostala |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 6. 7. 2009 / 17:14 | |
| | Jestli se kradou z letadla zenske, znam nekolik lidi, kteri by tam s klidem nechali svou tchyni... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 6. 7. 2009 / 19:34 | |
| | A ty jsi jeden z nich |
| |
|
| | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 6. 7. 2009 / 01:43 | |
| | Jojo v Čáslavi si nemůžeš bejt ničim jistej |
| |
|
| | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 5. 7. 2009 / 22:13 | |
| | Ty brdo,sak Z-42,142 som normalne zamykal ked som sadol v Blave a isiel som na vezu.To malo zamok na klucke,jak na starom Spartaku. |
| |
|
| | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 6. 7. 2009 / 09:36 | |
| | Co zámek! Mně spíš přijde legrační, že cessny apipery se startujou klíčkama jak starej spartak. Sice už jsem si zvykl, ale ta přdstava, že se co cesny vloupe zloděj letadel, pod palubkou párkrát škrtne drátkama vyrvanejma ze spínací skříňky, aby nahodil... dobrá scéna do ledvý komedie.
Ale v určitých částech světa se latadla kradou taky. Akorát tady o tom Nova zatím nevysílá, tak se nám zdá, že te to něco extra... |
| |
|
| | | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora 6. 7. 2009 / 11:29 | |
| | To je docela zajímavá představa Nicméně většina zlodějů nemá ani potuchy, jak se takové éro startuje a pajlot není tak blbý, aby krad letadlo, žejo |
| |
|
| | | Nouzové přistání u Tábora a další.... 6. 7. 2009 / 16:41 | |
| | | |
|
| | | | Nouzové přistání u Tábora a další.... 6. 7. 2009 / 16:59 | |
| | Jenom jedna lyžina? Tak to maji štěstí, že se nepřevrátili. Pěkně by asi odlítla vrtule
Ted mě napadá, jak vypadá takovej nouzák s vrtulníkem, když se mu třeba podělá motor a zastaví se. To se asi moc věcí dělat nedá, co? |
| |
|
| | | | | Nouzové přistání u Tábora a další.... 6. 7. 2009 / 17:06 | |
| | Autorotacejen musíš bedlivě sledovat otáčky rotoru a rychlost. |
| |
|
| | | | | | Nouzové přistání u Tábora a další.... 6. 7. 2009 / 17:12 | |
| | | |
|
| | | | | | | Nouzové přistání u Tábora a další.... 6. 7. 2009 / 19:33 | |
| | Na Discovery jsem jednou viděl, jak toto dělají s Agustou nebo takovým něčím a jak ten maník normálně vypnul ve vzduchu motor, tak mě hodně zamrazilo... pro ten vrtulník říkali, že min. výška pro nouzové přistání bez motoru z visu je cca 30m. |
| |
|
| | | | | | | Nouzové přistání u Tábora a další.... 6. 7. 2009 / 20:18 | |
| | tahle je hezčí. To se stahl zadek i mně při tý představě...
http://www.youtube.com/watch?v=BPEJ07ecJvY&NR=1
ale i když na těch videích to vypadá jak sranda, myslím, že ve skutečnosti asi nic moc jednoduchýho to nebude. To jsem zatím v reálu neměl (bohudík? bohužel?) tu čest zažít... |
| |
|
| | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora a další.... 6. 7. 2009 / 20:46 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora a další.... 6. 7. 2009 / 20:48 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora a další.... OT- Kraveni s vrtulnikem 6. 7. 2009 / 20:49 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | Nouzové přistání u Tábora a další.... OT- Kraveni s vrtulnikem 6. 7. 2009 / 21:47 | |
| | Ouu... nechtěl bych v tom vrtulníku sedět. Měl bych blbej pocit |
| |
|
|