FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ariane 737NG - ROLLS OUT... Jeden příspěvek | Celý strom
Ariane 737NG - ROLLS OUT...   12. 7. 2004 / 08:10
Charlie   
Už je to tu...takže kladívko do jedné ruky, prasátko do druhé...

http://www.woodlandworld.com/ariane/news/news.asp
 

Re: Ariane 737NG - ROLLS OUT...   12. 7. 2004 / 10:46
Karel
Čau Karle,

nějak se mi, sviňa, neche načíst celá stránka s features tohoto velmi, velmi, zajímavého add-onu. Pokud to tedy víš, poraď:
- jaká bude podpora navigačních dat (AIRAC Cycles, Navdata.at?)
- jakou odhaduješ dostupnost liveries pro "domácí" aerolinky?
- pokud máš zkušenosti s Ariane, jaká je frekvence jejich patchu?

Tyto otázky mi pomohou s rozhodováním o utracení zopár poundů...

Diky

Karel
 

Re: Re: Ariane 737NG - ROLLS OUT...   12. 7. 2004 / 11:09
MilanP
No zo pár poundů je asi 2350 Kč Nic moc, ale pokud to bude stát za to....
 

Re: Re: Re: Ariane 737NG - ROLLS OUT...   12. 7. 2004 / 11:42
Karel
vzhledem k tomu, že už asi 3 a půl roku suším v kešeni 40 poundů, je na čase je nějak rozumně utratit (v Go-Go baru v Seldenu je nechtěly

Karel
 

Re: Re: Ariane 737NG - ROLLS OUT...   12. 7. 2004 / 14:31
Ray
Cus,
taky jsem nenasel - resp to na tom webu je vzdy jen zminene. V sekci freeware je ke stazeni ZIP s nejakym info a quick reference, kde se clovek alespon neco dozvi.
Osobne jsem docela zvedav na FPS - delaj tam nejaky porovnani oproti PMDG co se poctu poly a textur tyka a tvrdej, ze maji o dost lepsi FPS. S PMDG mam totiz obcas problem na letistich typu SimFlyers nebo Heathrow PRO. Co vidim zatim jako krapet minus je absence 2D kokpitu (je tam pouze VC) a podle popisu se mi zda krapet silena aktivace - pokud bude potreba reinstalovat, asi to nebude zadna sranda.
Nicmene jsem zavrel oci a vytahl kesenu, stahl soubory, tak se necham vecer prekvapit.
 

Re: Re: Re: Ariane 737NG - ROLLS OUT...   12. 7. 2004 / 14:48
Pips   
Tak doufam, ze nam udelas nejakou aspon malou recenzicku Taky by me zajimalo par veci, zhruba asi tech samych jako Tebe, takze jestli mohu poprosit, hod sem pak nejaky postrehy
 

Re: Re: Re: Re: Ariane 737NG - Prvni dojmy   12. 7. 2004 / 23:45
Ray
Nazdarek,
tak jsem rozbalil a nainstaloval a nestacil zirat....
... pocatkem nutno podotknout, ze jsem stastnym vlastnikem PDMG a vesmes letam v 2D kokpitu...

Instalace je v pohode, trochu jsem mel problemy s aktivaci, ale asi mi moc nejde copy/paste z mailu. Pote, co jsem vlezl do kokpitu, jsem se strasne zhrozil, protoze textury byly naprosto necitelny. Pak jsem zjistil, ze mam stazenou uroven detailu VC na minimum (VC neletam). Pokud je to na maximu, tak je to docela v pohode (jak uz jsem psal pred tim, 2D kokpit zde neni).
Trochu sileny je ovladani pohybu v kokpitu - vsechny kombinace klaves CTRL, SHIFT, ENTER a BACKSPACE nakonec vedou k vysledku. Take se vyplati zoomovat + a -. Ostatne tyto klavesy clovek bude asi pouzivat cely let, protoze precvakat prepinace na strane kopilota pouhou zmenou uhlu pohledu (klobouckem) moc nejde, i kdyz znam jejich rozlozeni.

Jako plus bych videl implementaci IRS, i kdyz ruku na srdce, zatim mi to opravdu nechybelo a pri pocatecnich pokusech me to strasne stvalo, protoze kalibrace trva tri minuty a kdyz to clovek dela po paty...

Push back je na prvni pohled zajimave udelany - objevi se truck, ktery tlaci ero. Trochu nepovedene je, ze se truck pri zatacce "smyka" - je porad v ose letadla, takze to vypada docela udesne - dle meho nazoru to bylo lepsi nedelat.

Prislo mi, ze je oproti PDMG lepe udelana dynamika motoru, ale nadruhou stranu je v kokpitu strasny hluk.

Pokud mam srovnavat ovladace v PDMG a Ariane, tak neco je navic (jiz zmineny IRS, ovladani displeju PFM, ovladani heading MCP) a neco chybi (napr. fire test). Odezva panelu mi prijde strasne pomala a to jak treba pri nastavovani MCP, tak i PFD (ale berany se hybou normalne, takze nemyslim, ze by to byl celkovy vykonostni problem). To nastavovani MCP je zajimave v tom, ze to pouziva obe tlacitka mysi - v smeru/proti smeru rucicek, coz je docela dobry napad. Bohuzel maji otocne prvky tendenci se "rozjet", coz je pri pomale odezve ukazatelu docela pakarna.

FMC je podle me nejkvalitnejsi cast Ariane. Zda se, ze jsou opravdy implementovany vsechny funkce. Zajimava je i moznost otevreni ulozeneho flight planu (GO ROUTE) z FS (v PDMG pouzivam plany z FS Build).

Se startem jsem mel docela plne ruce prace, kvuli sledovani kokpitu. Dvakrat mi to autopilot shodil (tim myslim, ze zapichnul letadlo do travy) , nez jsem zjistil, ze ROUTE v FMC vede presne obracene nez draha (stratoval jsem bez SIDu). Kdyz jsem udelal obrat rucne a pak pustil AP, tak to slo v pohode. Dobre je, ze AP a FMC spolehlive vedou letadlo i ve zrychlenem (zkousel jsem az 16x) modu - u PDMG se mi to obcas pri zmene kurzu na WPT "rozkyvalo".

Tesne pred T/D bohuzel moje testovani skoncilo, protoze se mi ulpne zavesil FS, coz se mi nikdy pred tim (asi za poslednich 5 let) nestalo. Takze priblizeni a pristani jsem odlozil na neurcito.

Pokud to mam shrnout: Letova dynamika je dobra, FMC take. Provedeni VC je hodne dobre pri maximalnim rozliseni. Vykon (FPS) je oproti PDMG opravdu lepsi, i kdyz ne az zas tak zavratne, jak psali (ale je to znat). Bohuzel mi velmi chybi 2D kokpit, protoze normalne zahazuju pri letani klavesnici a vystacim si vetsinou s Joyem a mysi (a numerikou pri zmene v FMC) - tady jsem se musel pomoci klavesnice porad presouvat ve VC a zoomovat, abych "dohledl" na nektere pristroje.
Takze pro me osobne byl Ariane velkym zklamanim a povazuju to za vyhozene penize - 50 liber je opravdu hodne za produkt, ktery je IMHO spise ukazkou, co se da v FS SDK udelat... Nicmene je to pouze subjektivni hodnoceni, nekomu to treba sedne. Ja se s radosti vratim k PDMG. Jo, testoval jsem na P4 2.4HT, 1GB RAM, NV5700 256MB AGP8 DX9.
Docela me zajima, jak se na to tvari jini pripadni kupci...
Radek
 

Re: Re: Re: Re: Re: Ariane 737NG - Prvni dojmy   12. 7. 2004 / 23:54
Ray
pokud se nekomu chce sosat cca 3.5 MB, tak na http://www.adamec.net/ariane/ariane.zip jsou nejake screenshoty (napr. jak vypada kokpit, kdyz se clovek moc vykloni a zmizi panel, ale packy zustanou
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ariane 737NG - Prvni dojmy   13. 7. 2004 / 15:36
cmar
no vychvalili sa pekne, ale po prvych Tvojich dojmoch to teeeda asi kupovat nejdem. Tiež som nie moc priaznivec VC .. leda tak na náčumy aby som sa počas letu nenudil, tak si pustim VC, ale ovladat to cez VC neviem neviem ...
a taaaaaak som sa tešil ... ) teda vzhladom na ten ich popis )
Diki za ušetrene prasule mas u mna pivo )
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ariane 737NG - Prvni dojmy   13. 7. 2004 / 20:44
MilanP
Taky jsem nikdy nebyl priznivec VC, ale musim rict, ze PMDG 737-800/900 me uplne prevychovalo a ted bez VS ani ranu. Kdyz je VC provedeny dokonale ala PMDG, tak se to s 2D kokpitem absolutne neda srovnavat a pohledy z kokpitu jsou jako v realu (navic lze si trebas "sednout" i na sedadlo prvniho pilota). Nevim proc ma kdo problem, jak se v tomhle threadu pise, s pohybem po VC - naopak ovladani je ve VC daleko rychlejsi a relnajsi nez rozklikavani jednotlivych casti kokpitu ve 2D kokpitu. Navic lze pouzit Active camera pro pohyb po kokpitu pomoci mysi, simulovani otresu hlavy atd.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Ariane 737NG - Prvni dojmy   13. 7. 2004 / 01:43
Tragédie v JRD
Hmm.. takze tohle si kupovat urcite nebudu ... absence klasickeho 2D kokpitu to proste degraduje po vsech strankach a i kdyby to bylo sebelepsi sebenenarocnejsi sebesuprovejsi letadlo, tak absence 2D z toho dela (alespom pro me nepouzitelne ero ...

ale nahodou ... to ze to simuluje IRS je prima vec ) to je jedna z mala veci, ktera mi chybi v PMDG )) ja si na to z meho veliceoblibeneho PIC 767 zvykl

Uprimne.. radejiích tech 50 USd utratim za Meshe z FS Genesis ....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ariane 737NG - Prvni dojmy   13. 7. 2004 / 07:30
Charlie   
Fňuk...16x zrychlení...to ci do A340 ((
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ariane 737NG - Prvni dojmy   13. 7. 2004 / 08:15
Ray
Hec, ja to mam i v FS Akorat PDMG potom toci skluzove zatacky a podobne zajimavosti... uz se mi dokazal i na primem vodorovnem letu rozevlat.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ariane 737NG - Prvni dojmy   16. 7. 2004 / 20:50
Vita Zenisek
Myslim ze je treba Rayovi podekovat za test. Uz uz jsem si myslel, ze budu potrebovat novy Boeing
A pokud jde o to IRS, tak toho se nakonec dockame i od PMDG...
A nabiha-li 3 minuty, je to jeste nejaka kratka doba. Pusou v manualu, ze nabiha 6-7 a v extremnich podminkach i 19 )
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ariane 737NG - Prvni dojmy   17. 7. 2004 / 06:09
Salmak
co je to tolko spominane IRS?
- to je to, ze ulozi do FMC presnu polohu?? or what?
DIK
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ariane 737NG - Prvni dojmy   17. 7. 2004 / 10:12
Willy
INERCE - inercni system, ktery udrzuje informaci o poloze, (jakysi ekvivalent k GPS, kdyz jeste nebylo), akorat ze inerce si chyti presnou polohu behem inicializace a potom informaci o svoji poloze pomoci akcelerometru (merenim zrychleni v jednotlivych smerech) updatuje, a dale ji opravuje pomoci zamereni od radionavigacnich zarizeni, pokud jsou k dispozici. Jako ze treba nad atlantikem zadna nejsou, ze ), takze po preletu se muze "mirne" rozhodit, nez ero dosahne nekam na sever Canady.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ