FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 25. 9. 2024, svátek má Zlata Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
VFR objekty z AIP ČR pro autora Jeden příspěvek | Celý strom
VFR objekty z AIP ČR pro autora   2. 7. 2009 / 23:44
Peter HK
Tímto jsem chtěl poprosit autora tohoto adonu o menší opravu.Po nainstalovaní jsem zjistil,že opatovická teplárna má 5 komínů.Vyřešil bych to tím,že bych odinstaloval VFR Pardubice,ale to zase nechci-prostě se to tam tluče.Děkuji moc..
 

VFR objekty z AIP ČR pro autora   2. 7. 2009 / 23:51
Milan Smid   
a tlouct se to bude i kdekoli jinde, kde je nainstalovana spesl scenerie elektraren, stozaru...

vzal jsem databazi z AIPu tak, jak tam byla s minimalnima upravama

odstranit nejake objekty by znamenalo prekompilovat cele bglko a kazdy by to chctel asi upravit trochu jinak podle toho, co ma nainstalovane

nevim... mozna nejaky exclude polygon by to vyresil?

Milan
 

VFR objekty z AIP ČR pro autora   3. 7. 2009 / 07:08
ondras   
To by fakt chtělo nějak vyřešit.Byla by škoda VFR oželet ale taky nechci odstranit scenery kde se to tluče.Nepůjde to nějak přes XML a BGLComp?Myslím že nejsem jedinej kdo by si to upravil podle svého.Jinak díky autorovi. O.
 

VFR objekty z AIP ČR pro autora   3. 7. 2009 / 07:48
Peter HK
Je to škoda ale asi to nebudu používat protože v FSce to vykazuje blbosti.Abych tam měl duplikáty tak to je bezpředmětný.
 

VFR objekty z AIP ČR pro autora   3. 7. 2009 / 09:16
Milan Smid   
z toho zdrojoveho xml muzes vystrihnout cokoli a pak to znovu zkompilovat pres bglcomp

nicmene vytvoreni exclude polygonu se mi jevi jako elegantnejsi reseni (i kdyz jsem to jeste nezkousel)

jestli chcete, napiste mi na SZ svuj mail a ja vam poslu, co je potreba, abyste si to upravili k obrazu svemu

Milan
 

VFR objekty z AIP ČR pro autora   3. 7. 2009 / 09:29
MaPa   
Taková vocasárna, ale ...
Řešením by mohlo být místo jednoho BGL mít pro každý objekt samostatné BGL. Pokud by v balíčku bylo třeba pocerady.bgl, prunerov.bgl, opatovice.bgl apod., tak to, co uživateli bude překážet prostě z balíčku vyhodí.
No a taky mít jedno bglko pro oblast celé ČR je dost netypické. Co na to Cesmina?
 

VFR objekty z AIP ČR pro autora   3. 7. 2009 / 09:31
MaPa   
Jo a kdyby náhodou přibilo v AIP něco nového, tak nemusíš kompilovat celé nové bgl, ale prostě přihodíš nové bgl do hotového balíčku. Takový malý update
 

VFR objekty z AIP ČR pro autora   5. 6. 2015 / 10:11
okjar
No nedávno tady byla u screenů taková blbě rejpavá otázka ,, a točej se v MS ty větrný elektrárny z AIPu ,, nebo tak nějak .
Samosebou že netočej , že . Moje otázka zní ,, a co je pro to třeba udělat ? ,, .
Řešení je tady : nainstalovat tuto blbůstku http://leteckaposta.cz/674152779 ( zas to dává na Leteckou ... .) ) třeba do toho AIPu a v něm deaktivovat , nebo odstranit a zálohovat všech 57 vet xxxx .BGL .
Velikost jsem tak nějak trefil od voka , souřadnice jsou stejný, doufám
 

VFR objekty z AIP ČR - pocet bgl souboru vs vykonnost   3. 7. 2009 / 10:29
Milan Smid   
to zni jako dobry napad

napada me k tomu akorat jedna vec:

Nemuze to mit nejaky negativni dopad na chod MSFS? Prece jenom mit 360 bgl souboru misto jednoho je docela rozdil.

Nemate s tim nekdo zkusenost?
 

VFR objekty z AIP ČR - pocet bgl souboru vs vykonnost   3. 7. 2009 / 11:46
Teflon_490   
Podle mne by to musely byt desetitisice bgl, aby se to nejak projevilo. Vem si jenom, kolik BGL ma jedna scenerka (jsou to i desitky) a kolik scenerek v FSce mas. 360 BGL se v tom hrave ztrati...
 

VFR objekty z AIP ČR - pocet bgl souboru vs vykonnost   3. 7. 2009 / 12:31
Milan Smid   
OK, pres vikend nakopu do jednotlivych bgl a dodam prehled v Excelu, aby kazdy vedel, co ktery bgl znamena
 

VFR objekty z AIP ČR - pocet bgl souboru vs vykonnost   3. 7. 2009 / 12:51
MaPa   
Myslím, že počet BGL nebude rozhodující. Problém by mohl být, kdyby tím narůstal počet textur, které musí FSka načítat. Pokud všechny BGL budou pracovat jen se stále těmi samými texturami (jedna scenerka s více BGL), tak se nejspíš zvětšení počtu BGL nijak neprojeví, tedy kromě využití clusterů na disku.
 

VFR objekty z AIP ČR - pocet bgl souboru vs vykonnost   3. 7. 2009 / 15:29
neotryx
Chtěl jsem se zeptat zda není k dispozici nějaká mapa všech objektů které se nacházejí ve scenérce?
 

VFR objekty z AIP ČR - pocet bgl souboru vs vykonnost   3. 7. 2009 / 15:43
Milan Smid   
mrkni sem

http://lis.rlp.cz/ais_data/aip/data/valid/e5-4.pdf
 

VFR objekty z AIP ČR - pocet bgl souboru vs vykonnost   3. 7. 2009 / 15:49
neotryx
dik
 

VFR objekty z AIP ČR - pocet bgl souboru vs vykonnost   3. 7. 2009 / 17:21
marko6
me ta stranka nefunguje
 

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ