FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 17. 2. 2025, svátek má Miloslava Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Princip Nizkonakladovek Jeden příspěvek | Celý strom
Princip Nizkonakladovek   30. 6. 2009 / 17:14
FSPilot   
Hlavních pár bodů, jak fungují nízkonákladovky a jak se snaží srazit cenu dolů je v pár bodech jednoduše řečeno asi takto:

- celá flotila postavená na jediném typu letadla (stačí technici vyškolení na jeden typ letadla) - úspora na údržbě

- vytíženost letadel maximálně, jak jen to je možné (Ryanair točí letadla např. neskutečnou rychlosti 25-35min) - vyšší příjmy z letů

- výběr letišť s nižšími poplatky (např. letiště vzdálené někdy i stovky kilometrů od města, po kterém jsou pojmenované - Frakfurt-Hahn, Milano (Bergamo), London (Stansted) apod.)

- "vydírání" samotných letišť - po příletu využití jen toho nejnutnějšího, bez čeho se neobejdou - nechtějí nástupní mosty, letadla mají své vlastní schůdky, takže nejsou třeba letištní, vyjednávají min. poplatky za cestující a odbavení (za cestujícího zaplatí někdy i mnohonásobně méně, než klasická společnost) apod.

- potom už zmíněná strava - žádná, nebo za poplatek

- omezení hmotnosti zavazadel - kdo chce víc (u klasických aerolinek standartní hmotnost), nechť si připlatí

- a v neposlední řadě marketingové tahy na akčních pár kusů letenek za pakatel a zbytek na normální nebo vyšší cenu - hlavní cíl - naplnit letadlo pokud možno "až po špunty"

Prostě cokoliv, co jde, stlačit na absolutní minimum
 
VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ