FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 11. 2024, svátek má Xenie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Princip Nizkonakladovek Jeden příspěvek | Celý strom
Princip Nizkonakladovek   30. 6. 2009 / 14:02
Dom
Zdar
Zajimalo by me,jak funguje takova nizkonakladovka,aby nedopadli jako SkyEurope,ze prodavaj letenky za 1000 kc apod



Diky za odpovedi
Dominik
 

Princip Nizkonakladovek   30. 6. 2009 / 14:11
Venousek
Snižování nákladů na personál a vybavení, které přímo nesouvisí s létáním - prodej a odbavení přes internet, nulové občerstvení zdarma, reklama na webu i v letadlech, další služby - rezervace hotelů, taxi, apod.
 

Princip Nizkonakladovek   30. 6. 2009 / 14:12
Dom
jo diky,a jelikoz to SkyEurope prehaneli,tak sou v pr...
 

Princip Nizkonakladovek   30. 6. 2009 / 14:56
Venousek
Oni to nepřeháněli, oni měli vysoké výdaje jinde...
 

Princip Nizkonakladovek   30. 6. 2009 / 14:57
Dom
aha
 

Princip Nizkonakladovek   30. 6. 2009 / 14:42
Luděk Ch.
Chybi ti tam to nejdulezitejsi ze za ty nejnizsi inzerovane ceny je jen par mist v letadle, ostatni jsou drazsi.
 

Princip Nizkonakladovek   30. 6. 2009 / 14:48
MaPa   
Za kolik je letenka bez místenky (na stojáka v uličce)?
 

Princip Nizkonakladovek   30. 6. 2009 / 18:06
Cirrus/Pindra
Za 5,- + poplatky
 

Princip Nizkonakladovek   30. 6. 2009 / 16:04
Tragédie v JRD
a tak zadna nizkonakladovka neprodava masove letenky za 1000. ani ten ryanair. a ani ten skyeurope. za tu cenu mas par (jednotek) kusu letenek v letadle. pet, deset. pak ta cena rychle stoupa, a lowcosty pak tezi z povesti, ze jsou jako levnejsi. i kdyz neni nejak extra obtizne najit v dany okamzik letenku na konkretni den, ktera u lowcostu bude drazsi, nez u jine, "klasicke", aerolinky).
 

Princip Nizkonakladovek   30. 6. 2009 / 17:14
FSPilot   
Hlavních pár bodů, jak fungují nízkonákladovky a jak se snaží srazit cenu dolů je v pár bodech jednoduše řečeno asi takto:

- celá flotila postavená na jediném typu letadla (stačí technici vyškolení na jeden typ letadla) - úspora na údržbě

- vytíženost letadel maximálně, jak jen to je možné (Ryanair točí letadla např. neskutečnou rychlosti 25-35min) - vyšší příjmy z letů

- výběr letišť s nižšími poplatky (např. letiště vzdálené někdy i stovky kilometrů od města, po kterém jsou pojmenované - Frakfurt-Hahn, Milano (Bergamo), London (Stansted) apod.)

- "vydírání" samotných letišť - po příletu využití jen toho nejnutnějšího, bez čeho se neobejdou - nechtějí nástupní mosty, letadla mají své vlastní schůdky, takže nejsou třeba letištní, vyjednávají min. poplatky za cestující a odbavení (za cestujícího zaplatí někdy i mnohonásobně méně, než klasická společnost) apod.

- potom už zmíněná strava - žádná, nebo za poplatek

- omezení hmotnosti zavazadel - kdo chce víc (u klasických aerolinek standartní hmotnost), nechť si připlatí

- a v neposlední řadě marketingové tahy na akčních pár kusů letenek za pakatel a zbytek na normální nebo vyšší cenu - hlavní cíl - naplnit letadlo pokud možno "až po špunty"

Prostě cokoliv, co jde, stlačit na absolutní minimum
 

Princip Nizkonakladovek   30. 6. 2009 / 18:01
pseudoMates
nevim, jak na jinejch letištích, ale ten turnaround 25 minut mají v PRG zejména proto, že za první půl hodinu se v PRG neplatí poplatky.. aspoň tak mi to někdo říkal..
 

Princip Nizkonakladovek   30. 6. 2009 / 19:33
FSPilot   
Dokonce
 

Princip Nizkonakladovek   30. 6. 2009 / 20:19
Luděk Ch.
Maji to tak vsude a ne kvuli poplatkum, ale aby letadla byla vic ve vzduchu a ne na zemi
 

Princip Nizkonakladovek   30. 6. 2009 / 20:50
Switch   
Ještě nebyl řečen jeden důležitý prvek, a to potvrzení rezervace až po zaplacení a prakticky nulová refundace neproletěných letenek. To v praxi znamená, že si taková společnost může zaúčtovat peníze do výnosů ihned a nikoliv až po jejím proletění jako u normálního dopravce, kde taková doba může být půl roku nebo i víc. Takže větší likvidita a možnost s penězmi okamžitě disponovat.
 

Princip Nizkonakladovek   30. 6. 2009 / 22:36
Tragédie v JRD
tak u normalnich dopravcu je situace dnes uz takova, ze refundovatelne (a zmenitelne) jsou jen letenky v nejvyssich knihovacich tridach ...ty nejnizsi tarify, za ktere je ochotna letat vetsina cestujicich, jsou na tom stejne, jak u lowcostu - no change, no refund.
 

Princip Nizkonakladovek   1. 7. 2009 / 14:57
Switch   
No jistě, ať žije revenue management Ale myslel jsem to obecně, abych to zbytečně nekomplikoval.
 

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ