| | | tlačítko TOGA u Level-D 30. 6. 2009 / 10:53 | |
| | Ahoj, nevíte zda někde je? Jako např. u PMDG šroubku.
Díky |
| |
|
| | | tlačítko TOGA u Level-D 30. 6. 2009 / 11:06 | |
| | Tady tohle není a vzletový režim se spouští tlačítkem N1. |
| |
|
| | | | tlačítko TOGA u Level-D 30. 6. 2009 / 11:17 | |
| | A zřejmě se to nespouští když stojí letadlo v klidu, že? Protože to jsem udělal a letadlo se odpíchlo jak formule. Nebo jaký je postup při take off u tohoto stroje.
Asi posunout páky a dosáhnout nejprve nějaké hodnoty N1 a pak stlačit tlačítko nebo ... |
| |
|
| | | | | tlačítko TOGA u Level-D 30. 6. 2009 / 11:35 | |
| | Pokud je správně naložené a jsou v FMC zadané správné hodnoty, tak stačí najet na RWY a zapnout N1. Otáčky najedou plynule na požadovanou hodnotu a je to. Pokud to éro máš prázdné a palivo máš na let někde po ČR, tak ten odpich asi může mít slušný Já letěl včera LKPR - LROP se skoro plnou mašinou a měl jsem palivo i na zpáteční cestu (kolem 32t) a V2 jsem dosáhl někde za půlkou RWY, což je asi OK. |
| |
|
| | | | | | tlačítko TOGA u Level-D 30. 6. 2009 / 11:37 | |
| | Asi jo měl jsem naloženo jen na 250nm, cca 11000kg |
| |
|
| | | | | | tlačítko TOGA u Level-D 30. 6. 2009 / 12:11 | |
| | Tak tento postup v žádném případě nejde praktikovat. Po najetí na dráhu musíte přidat plyn na cca 40% - 50% N1 a až po zkontrolování, že otáčky obou motorů jsou stejné, můžete zapnout vzletový režim (tedy tlačítko N1 na MCP). Používám FSPax a jednou se mi stalo, že jsem otáčky při startu zkontroloval špatně, otáčky i jiné hodnoty byly po celou dobu rozdílné a pak nakonec při přiblížení motor zhasl... Takže tohle nepodceňovat. |
| |
|
| | | | | | | tlačítko TOGA u Level-D 30. 6. 2009 / 12:26 | |
| | Díky, začnu to taky tak dělat. |
| |
|
| | | | | tlačítko TOGA u Level-D 30. 6. 2009 / 11:44 | |
| | Správně by si asi měl posunout páky ručně na nějakou hodnotu a počkat, až se motory stabilizují, pak teprve zmáčknout to N1. |
| |
|
| | | | | | tlačítko TOGA u Level-D 30. 6. 2009 / 12:10 | |
| | V manualu je 60%. Pak pockat az se motory stabilizuji a pak teprve N1. |
| |
|
|