Při startu trimuji tak v polovině případů, spíše si na V2 přitáhnu a odstartuji s odporem, stejně brzy toho A/P zapínám. Mě překvapuje, že ho nenapadlo přitáhnout a klidně se řítil 200 KIAS ke konci práhy... To už je čistý selský rozum, žádné znalosti...
Když vypneš A/P na minimech, tak už taky nemusíš trimovat. Jen jednou jsem odletěl asi hodinový let na ruku s B744, špatně jsem si při zapínání inicializoval yaw dumpery a A/P nepracoval. Hodinu jsem kroužil nad mořem u KSFO a snažil se to nějakým způsobem nahodit, než mi došlo, že to asi fakt nepůjde, a zase přistál. Jinak vypínám A/P buď na minimech nebo na IAF, ale v tom případě už letím mnohem pomaleji (holt nejsem tak dobrý jako elektronika) dopředu, takže trimování to taky nějak extra nepotřebuje... |
|