| | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 22:02 | |
| | Zdravím létavce,
Mám jeden dotaz... Dá se v PMDG někde nastavit trimování ??? Jedná se mi oto ,že když používám FSpass tak potřebuju naložit celé cargo co tam je a vždycky při vzletu mi napíše PMDG upozornění ,že letadlo tohle tolerovat nebude apod.... Tak se ptám zda se dá nastavit trimování abych mohl vyvážit letadlo a vpohodě vzlétnou a ne až za drahou jak se mi dneska stalo. Vzletová rychlost byla 156 a vzlitl jsem na 189. |
| |
|
| | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 22:04 | |
| | Samozřejmě že se to dá. Nastavuješ hodnotu, kterou ti vyhodí FMC. Trimy hledej na throttle quadrantu. Jsou to ty dvě velký černý kola po boku. |
| |
|
| | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 22:07 | |
| | Jo to vím ,že mi to vyhodí FMC ,ale jak to nastavím? Používám pouze 2D cocpit |
| |
|
| | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 22:09 | |
| | No ... trim je takovy to velky kolo na throttle kvadrantu. to je takovy to, kde mas i paky pripuste motoru.
a kdyby jsi si dal jen minutku praci, tak odpoved na otazku ohledne trimu a pmdg najdes tady na peraku. |
| |
|
| | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 22:10 | |
| | tlačítky Home a End se trimuje to jsou ti piloti strojníci |
| |
|
| | | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 22:13 | |
| | díky |
| |
|
| | | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 22:14 | |
| | A ty jsi zase řídící-datel...
Sorry, ale já musel.. taková nahrávka na smeč se moc často nestává.. Škoda jen, že to nenapsal ještě jeden maník.. To už by bylo míněno vážně a psáno bez smailů. |
| |
|
| | | | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 22:23 | |
| | to je pravděpodobný, že jsem datel ale kdyby všici lítali poctivou Z-43ku tak by věděli jak se trimuje |
| |
|
| | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 22:43 | |
| | já mluvil o řídícím.. ne o pilotovi.. |
| |
|
| | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 23:04 | |
| | já vim sem ještě navazoval na to předtim co sem napsal |
| |
|
| | | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 22:24 | |
| | Tak nastavil jsem trim... palivo mam kaštany taky a cargo taky... vse je nastaveno na hodnotu 4,90 TRIM a stejně se nezvednu |
| |
|
| | | | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 22:27 | |
| | To bude tím, že máš stopnutou simulaci |
| |
|
| | | | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 22:27 | |
| | Já tedy 737 už nelítám, ale centráž 8,9% SAT je tak extremně přední, že bych řekl, že je to možná i mimo povolené limity, ne? |
| |
|
| | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 22:29 | |
| | Kolik je teda povolený limit? |
| |
|
| | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 22:36 | |
| | Nebo jinak... když mám v FSpass lidi a cargo tak je jasne ze lidi vemu vsechny ale co s tim cargem kdyz ho nemohu vzit cele ??? |
| |
|
| | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 22:38 | |
| | Tak řekni kaštanům ať si vemou bágle na klín. |
| |
|
| | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 22:41 | |
| | Nemůžeš ty šoupátka v FSPax posunout na max, to je hloupost. Dost také zaléží na tebou použitém payload modelu (mě se jeden snažil nakukat, že do 737-500 se vejde 146 lidí...). |
| |
|
| | | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 22:44 | |
| | No zkusím stáhnout novej... a uvidíme.... každopádně je to divné no
|
| |
|
| | | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 23:04 | |
| | Tak to by ses divil, můj osobní rekord v 737-500 bylo 149 lidí včetně posádky. A i když budeš počítat jenom cestující, tak 146 je třeba na mašinách, co jsem lítal, opravdu maximum (i když málokdy dosažitelné). Počítej se mnou: 131 sedaček = 131 dospěláků či dětí nad dva roky + až 15 infantů (prckové do dvou na klíně dospělých)=přesně 146 lidí
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 17:41 | |
| | Protože létám za ČSA a ty mají prý na některých mašinách (735) úpravu pro 106 lidí... Ale teda docela koukám, kolik se do buřtíka vleze lidu |
| |
|
| | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 22:49 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 23:17 | |
| | Pokud mas letadlo prevazene na cumak, nestaci jednoduse presunout cast carga/bagaze do zadniho prostoru? |
| |
|
| | | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 10:15 | |
| | Jo ,ale já to cargo co tam je potřebuju vzít asi celé nebo nevím. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 10:33 | |
| | Nepotrebujes, nemusis brat vubec nic. S FSpaxem se da litat i naprazdno, kdyz pak mas economy mod tak ti to prachy jenom bere, nepridava. Ja obcas takhle litam ferry lety, treba v utery (?) mi blbnul Fokker kdyz sem chtel letet z Kosic slovenskou skill tour, tak sem holt vzal v Bratislave bulika, vypraznil ho a odletel do Kosic (a ridici se pak hoodne moc divil proc chci letet ve FL330) |
| |
|
| | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 23:40 | |
| | měj to kolem 25.. když láduješ éro přes FS passengers tak tam tu centráž musíš vyrovnávat tim nákladem,, všechen náklad neber, jen ten maximální co umíš vyvážit |
| |
|
| | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 23:46 | |
| | Udelal sem si vlastni payloady, kde to mam vyvazeny i kdyz mam jen lidi...byla by blbost brat cargo proto, protoze lidi ti rozhazou centraz... |
| |
|
| | | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 23:51 | |
| | jj.. na www.fspassengers.com jsou jich stohy... ja mam payload, kde i bez toho nákladu to mam v normě.. navíc i množství paliva to posune.. todle fakt záleží na dobrym payloadu, a vetšinou samotný FMC ještě vyplivne lehce jinou hodnotu |
| |
|
| | | | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 23:57 | |
| | Jak rikam, zadny mi tam nevyhohoval, tak sem si udelal svuj a sedi perfektne...a mne teda co vyhodi paxy za CG, to presne je i v FMC... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 07:56 | |
| | CG je hezká věc.. a jakej ti to při různejch CG píše TRIM, tak FMC..?
Počkej.. tipnu si.. 4,90..? |
| |
|
| | | | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 22:45 | |
| | Tohle byl jeden z mnoha důvodů, proč jsem od PMDG přešel na LevelD. PMDG ti "TRIM 4,90" napíše vždycky, bez ohledu na to, jak máš mašinu naloženou..
|
| |
|
| | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 22:46 | |
| | Tak to jsem ani nevěděl... tak to je pěkněj šmejd |
| |
|
| | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 22:54 | |
| | Jo, a mě se to nevěřilo, když jsem to tu řikal... |
| |
|
| | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 22:58 | |
| | Zipsi, ja Ti veril....PT forever |
| |
|
| | | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 23:01 | |
| | +1 |
| |
|
| | | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 23:23 | |
| | Ano, přesně jak říkáš, předsedo - ať žije MD-82
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 10:17 | |
| | Fuj... takový křáp... jsem nakládal jenom jednou a stačilo mi.... bagáž toho letadle je malá ,úzká a naprosto nevyhovující... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 10:34 | |
| | Zlatý kontejnery, co, kolego |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 11:39 | |
| | To je mi celkem jedno, já to nenakládám, já si s tím hraju na pilota, umím tomu nabušit FMC a dokonce to umím i vyvážit, heč A lítá to naprosto parádně |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 13:19 | |
| | Se máš |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 13:46 | |
| | Tak to zkus MD82 je něco Naprosto jiná simulace než 737 |
| |
|
| | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 23:30 | |
| | Jenomze 767me chybi jedna podstatna vec...neni to 737ma |
| |
|
| | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 07:54 | |
| | To máš pravdu jen v tom ale, že se nevytočí na tak malým plácku, jako 737ma.. Ale jinak.. Když poletim já s poloprázdnou 767mou a ty s prázdnou 737mou, tak budu vždycky rychlejší, budu mít lepší akceleraci.. prostě všechno..
Nejde o to, že to je 737.. ale jde o to, že je to PMDG. Prostě tohle éro je takový... no.. nedomrdle.. |
| |
|
| | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 07:57 | |
| | A co teprva 757 to je s akcelerací úplně jinde |
| |
|
| | | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 08:12 | |
| | Jo, to je možný.. |
| |
|
| | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 08:05 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 08:12 | |
| | Ano, Peťo..? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 09:03 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 10:18 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 11:14 | |
| | Ale ja nerikam ze nebudes vsude driv a nespalis 4x vic paliva nez ja ...ale tady jde spis o to, ze kazdymu se libi jiny era...a holt sme meli tu vyhodu, ze sme si PMDG 737 mohli uzivat, kdyz LD bylo jeste na houbach, tak holt ted mame furt nejstarsi produkt, kterej neni tak dokonalej jako vase LD...az bude NGX, tak to klidne vymenim, doted, zadna jina moznost... |
| |
|
| | | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 11:26 | |
| | To se ale celkem pleteš, že mi to spálí 4x víc paliva.. Když letim úsporně, tak se vejdu pod 5,6t/hod.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 16:29 | |
| | | |
|
| | | | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 23:32 | |
| | Kdybych nevedel, kolikatyho je, myslel bych si, ze je 1. aprila. To si vazne doted lital FSku bez toho, aby si se aspon podival do nastaveni klaves a zjistil si globalni klavesy pro nastaveni trimu, ktery samozrejme funguji i na PMDG? (proc by tam byly jiny, ze?). |
| |
|
| | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 10:20 | |
| | Ale hovno... nikdy jsem s tím problémy neměl ale až tedkom když létám FSpax tak se ptám... stejně trimy jsem nenastavoval ,protože hodnota v FMC jak říkal Matěj je pořád stejná 4,90 a výdycky mi to sedělo na trimech takže proto jsem se oto nestaral... |
| |
|
| | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 11:10 | |
| | Jo, jenze to, ze PMDG 737 neukazuje aktualni potrebne nastaveni trimu pro vzlet v FMC jeste neznamena, ze cely letadlo tim padem nepotrebuje trimovat...trim je zaklad a pouziva se v prubehu celeho letu, pristavani pro tebe muselo byt teda treba peklo |
| |
|
| | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 11:16 | |
| | Nemyslim, AP prece vraci letadlo natrimovano |
| |
|
| | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 11:20 | |
| | Ahaa, no, kdyz to vypnes na minimech, tak to pak jo Ale zkus si to vypnout na IAFu a bez trimovani privest dolu...minimalne se s tim budes prat |
| |
|
| | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 23:35 | |
| | ja to věděl... v úterý jsi letěl kamsi, koukal jsem se na tebe z věžky a zvednul si toho bulíka až na samotnym konci dráhy, už sem myslelm že skončíš za dráhou na dálnici trimy to je základ.. já je mam na joy hnedka na palci, abych je mohl kdykoli jednou rukou hnedka použít.. jinak mě teda PMDG vyplivne vždy trimy na 4,90 takže na nastavení používám tabulku co je v manuálu |
| |
|
| | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 10:16 | |
| | To myslis vazne? Oni to nedali do FMC i kdyz to maj v manualu? Tak to uz je moc. |
| |
|
| | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 11:31 | |
| | njn musís si vytisknout tu tabulku a najít tu hodnotu bajoko podle váhy, CG a klapek |
| |
|
| | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 10:21 | |
| | Jo ještě že je dráha v Praze tak dlouhá No letěl jsem na ten event do Bratislavy |
| |
|
| | | PMDG 737 a TRIM 24. 6. 2009 / 23:49 | |
| | | |
|
| | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 10:11 | |
| | Tak se priznam, ze jsem si musel sednout...fascinuje me, kdyz tady jeden velice aktivni online IVAO pilot na sebe prozradi, ze nevi, jak spravne vytrimovat a "nalozit" bulika.To mi fakt zustava rozum stat, nechapu tu DRZOST nekterych lidi vubec na IVAO lezt...ale asi jsem staromodni a cteni manualu asi zbytecne nektere mladiky zdrzuje a obtezuje.Jen potom nechapu, jak si to virtualni litani muzou uzit, kdyz nechapou takove podstatne veci, ze je potreba dodrzet center of gravity, letadlo neprelozit paxy ani cargem a taky k tomu spravne natankovat?Clovek by rekl, ze je to takovy virtualni snad ani ne strojnik, chybi mi na to spravne slovo(( |
| |
|
| | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 10:20 | |
| | Ja bych to nevidel az tak blede. To, ze neovlada Weight&Balance neni zadny extra velky prohresek, jeste o to vic, kdyz proti CG 8,9% nemelo nic ani FSPax. Ono to tam ma stupnici ukazujici CoG a kdyz je moc mimo tak to zrudna.
Osobne si myslim, ze je dulezitejsi, jestli Jakub ovlada sve letadlo v zmyslu navigace, rizeni rychlosti, vysek atp. nez tohle. |
| |
|
| | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 11:27 | |
| | Nedodrzeni centraze neni zadny extra velky prohresek????K tomu opravdu neni co dodat?Kde ty rozumy ksakru kluci berete?Kde se ve vas bere ta jistota?To vam to fakt neni hloupy tady trousit takovy hovadiny a nesmysly a jeste se k tomu podepisovat?V realnem litani je to jedna z naprosto zakladnich veci, simulator je sice o dost tolerantnejsi ale taky si nenecha libit uplne vsechno.Takovy Blanik, jednoduche letadlo bez jakekoliv elektroniky a automatiky, ktery v realu snese snad uplne vsechno proste taky musi byt spravne "nalozen". Napriklad pokud se leti v sole a pilot je za gros kudla, tak se proste musi dovazit poradnym kusem olova, aby nebyla porusena provozni prirucka ale hlavne aby nedoslo za letu k pruseru! |
| |
|
| | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 12:24 | |
| | Kolego, asi ti nedoslo, ze tady nejsme v realu. Prave proto, ze kdyz se nekomu stane, ze si blbe nalozi ero (co je, opakuju, i chyba payload modelu ze nerval) tak si maximalne tak prodlouzi rozbeh. A aby sis nemyslel, stava se i v realu ze se letadlo nalozi moc dopredu a pak pilot chudak na V2ce trimuje. |
| |
|
| | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 17:03 | |
| | KDyz jsem začínal lítat s default 737 (FS98?), tak jsem tak standardně startoval. V2, přitáhnout a trimovat, dokud se to nevznese... a taky to šlo ... |
| |
|
| | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 18:53 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 19:18 | |
| | Je to Thomas Coook, tak treba nam Mira Dusinuj povi,jak to bylo, pripadne prihodi nejake vesele historky z nataceni.....Jinak vsem nebojsum, kteri se vyvazovanim netrapi, pripominam, ze pred par lety se v USA pri pristani zritil Beech 1900, neb jej bagaznici blbe nalozili a posadka jim uverila.Vzlet a let se podaril, pristani uz ne...Bohuzel pri sobe nemam detaily, ale tohleto mi uvizlo v makovici. |
| |
|
| | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 18:47 | |
| | no , centraz a tyhle bekoviny , jsem v simu taky neresil. zase, nic se nema prehanet.
nicmene, je opravdu zarazejici, zenevedel jak trimovat. nejde jenom o vzlet a pristani (a centraz).. ale jak s tim proboha mohl litat? vzdyt let - vzdyt to je (pokud leti na ruku) porad sem, tam, sem tam..
koutnas se tu vlastne verejne priznal, ze v zivote s tim bulikem neletel na ruku. ihned po vzletu (kdyz uz se teda vznese) zapina autopilota, a vypina ho po pristani.
ach jo. |
| |
|
| | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 19:09 | |
| | Při startu trimuji tak v polovině případů, spíše si na V2 přitáhnu a odstartuji s odporem, stejně brzy toho A/P zapínám. Mě překvapuje, že ho nenapadlo přitáhnout a klidně se řítil 200 KIAS ke konci práhy... To už je čistý selský rozum, žádné znalosti...
Když vypneš A/P na minimech, tak už taky nemusíš trimovat. Jen jednou jsem odletěl asi hodinový let na ruku s B744, špatně jsem si při zapínání inicializoval yaw dumpery a A/P nepracoval. Hodinu jsem kroužil nad mořem u KSFO a snažil se to nějakým způsobem nahodit, než mi došlo, že to asi fakt nepůjde, a zase přistál. Jinak vypínám A/P buď na minimech nebo na IAF, ale v tom případě už letím mnohem pomaleji (holt nejsem tak dobrý jako elektronika) dopředu, takže trimování to taky nějak extra nepotřebuje... |
| |
|
| | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 26. 6. 2009 / 00:45 | |
| | No, snad si jeste nekdo nemysli, ze to ero, kdyz je dobre natrimovany, vzlitne samo Pritahnout se musi vzdycky ne? |
| |
|
| | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 26. 6. 2009 / 00:58 | |
| | je spousta, ktera (pokud jsou dobre vyvazena), vzletnou sama. pravda, jestli je to pripad 737ng, to opravdu netusim |
| |
|
| | | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 26. 6. 2009 / 01:07 | |
| | No takhle, pokud bys ten trim nastavil do takove polohy, do jake das vyskovku na to, aby si se odlepil, tak proc ne, ze. Ale otazka je, co na to bezpecnost, myslim, ze s timle nastavenim to je otazka mirnyho fouknuti a tailstrike je na svete. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 26. 6. 2009 / 01:39 | |
| | ne, nemel jsem na mysli vytrimovat ji tak, aby stoupala mel jsem na mysli vytrimovat tak, jak vytrimovana ma byt. |
| |
|
| | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 26. 6. 2009 / 01:33 | |
| | Nevím nakolik je to reálné, ale když jsem trimoval PMDG B744 podle příručky, tak mi vzlétla sama... |
| |
|
| | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 22:03 | |
| | Samozřejmě to jsi asi taky vygogloval co?? |
| |
|
| | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 10:27 | |
| | Já jsi myslím ,že podle toho co jsi napsal tedkom ty tak by nikdo neměl na IVAO lézt. Pochybuju že trimování dělají všichni... a já jsem ho do téhle doby nepotřeboval ,jelikož jsem měl vše OK a zvedl jsem se na Vzletové rychlosti tak jak mi to vypsalo FMC... 4,9.
A za drzost to nepovazuju... pouze radu.. Tím že jsem nevěděl jak se trimuje letadlo a o tom FMC ze hodna 4,9 je kamenná jsem taky nevěděl. Pro mě je podstatné ,že zvládám programování FMCčka na PMDG ,oblasti navigace, výšky a rychlosti a skoro všechny předpisy co Travel Service dodržuje....
Schválně.... kdo vypíná pojezdové světla při vjezdu na stojánku ??? Nemyslím do úplného zastavení letadla ,ale jakmile vjede podvozkem na Appron třeba na LKMT ??? |
| |
|
| | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 10:37 | |
| | Všichni provozovatelé znasnou... Rampák by taky rád nepřišel o oči... |
| |
|
| | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 10:39 | |
| | Já vím ,že všichni ,ale ve dne asi těžko příjde o oči... Nicméně by mě zajímalo jestli to někdo dodržuje na IVAO.. |
| |
|
| | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 10:47 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 10:49 | |
| | To je dobře |
| |
|
| | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 12:22 | |
| | To ale není praidlo IVAO to je prostě vyvážení a bez něj se lítá dost těžko ale koukám, že koutnýmu může trim tak maximálě políbit prdel. Létal s Boeingem vždycky bez trimu....myslel si, že je to známka punku!!! Ale lidi řikali, že punk je jinde!!! Ale lidi řikali, no to sna dnení MOŽNÝ!!!!! |
| |
|
| | | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 12:24 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 13:26 | |
| | CO tys to zase vypotil za píčovinu? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 15:28 | |
| | Na rozdíl od tebe to bylo vtipný a slušně napsaný a nevypotil jsem to já ale Visací Zámek |
| |
|
| | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 12:21 | |
| | ty už moc ne, tobě to padá... |
| |
|
| | | | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 17:53 | |
| | Jen v Praze.. Jen v Praze.. |
| |
|
| | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 11:22 | |
| | No, sorry, za otevřenost, ale troglodyt, který si sedne za berany a neví, kde trimovat, by asi radši to "efemsíčko" neměl ani zapínat. I když podle tý reklamy na Seznam "to ví přece kasždý malý dítě" (no, asi taky by mělo vědět, kd jsou trimy a na co se používaj...)
A je bohužel příznačné, že zatímco staří psi v takové chvíli řeknou "no to je průser, že jsem si doteď nevšim, že jsou nějaký trimy a i ta nejdelší dráha v Ruzyni mi byla skoro krátká, tak já to rychle doštuduju a pak se uvidí, jestli ještě budu mít nějaký otázky" -tady jeden machruje, že když to na IVAO nepotřebuje on tak asi taky nikdo jinej...
To je fakt jak hudba z Marsu! |
| |
|
| | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 11:54 | |
| | To není Hudba z Marsu, tam byli ti hudebníci proti tomuhle ztělesněním rozumu....
|
| |
|
| | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 14:37 | |
| | Ono je fajn zhasínat světla při vjezdu na stojánku, ale k čemu to je, když neodlepíš letadlo od země? A s tím nemá IVAO co dočinění. Vyvážení letadla je vůbec jedna z nejzákladnějších věcí, aby vůbec letělo. Je fakt, že FMC u PMDG 737 trim nespočítá, ale ono stačí zapřemýšlet při nakládce a naložit náklad rovnoměrně vpřed a vzad. Potom bez problému vyhoví ta hodnota 4,9 |
| |
|
| | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 14:45 | |
| | Jo to jsem tedkom udělal... měl jsem 123 lidí... k tomu jsem si připočetl +- 20kg na osobu jako bagáž a výsledek jsem vydělil 2 a hodil jak do přední tak do zadní bagáže... a v poho jsem vzlítnul na vzletové rychlosti |
| |
|
| | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 15:30 | |
| | Průser by byl, kdybys vzlétnul na menší než vzletové rychlosti...to bych tě asi musel nahlásit... |
| |
|
| | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 14:54 | |
| | ... ahoj.. láduj éro tak aby na každýho kaštana připadalo něco mezi 15 až 20 kily bagáže.. tzn. že na 170 pasažérů připadá + - 3200 kg bagáže.. v předním prostoru dej o něco víc než v zadním tak aby CG mělo hodnotu mezi 18 a 22, co ukazuje trim v FMC, na to se vykašli a nastav hodnotu tak kolem 6.., určitě né pod 5, to je málo, se vzletem pak nebudeš mít problémy a éro se ti odlepí tak jak má a v pohodě udržíš limity pro odlet.. počáteční stoupání (V2 + 10 nebo 15 kts) podle zatížení letadla.. |
| |
|
| | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 15:01 | |
| | .. ještě dodatek.. tohle funguje u PMDG B737-800 s FSPax v pohodě
... u B737-700 je to poněkud zběsilejší.. tam je třeba pro limity CG ládovat jen přední zavazadlový prostor.. |
| |
|
| | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 15:36 | |
| | To ale nebyt tim, ze to je 737-700. To byt tim, ze mas spatny payload pro 737-700 |
| |
|
| | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 15:42 | |
| | tak se poděl s tim svym payloadem, třeba na Periskop... budeme ti všeci vděční |
| |
|
| | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 15:54 | |
| | stránky FSPax sou toho plný, stačí hledat |
| |
|
| | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 15:57 | |
| | No jo, ale ne vsechny se daj opravdu pouzit... |
| |
|
| | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 15:58 | |
| | ... hele zkoušel jsem udělělat, tedy spíše napasovat vlastní podle reálný předlohy i nějaký alternativy a poněkud tudy cesta nevede.. dobrej je ten "pětihvězdičkovej" na stránkách FSPax pro Skyeurope B737-700, ale stejnak láduješ jen přední prostor a ještě k tomu se pohybuješ na hranici horního limitu CG, čli moje hodnocení je slabý 3 hvězdy ) + obdiv tomu, kdo na to má trpělivost se s tím mazat.. |
| |
|
| | | | | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 16:14 | |
| | Zjistil sem, ze to absolutne nejde delat podle nejakejch tabulek a rozmeru real era...ze zacatku sice vychazim z realnejch rozmeru, ktery ale metodou pokus omyl udelam takovy, aby to plus minus sedelo na idealnim CG pri plnym eru...zvlast cargo a zvlast kastani...pak to jde. |
| |
|
| | | | | | | | PMDG 737 a TRIM 2. 7. 2009 / 18:41 | |
| | Zajímal-li by někoho jeden aktuální příklad z reálu pro B737-800:
- verze sedaček 12c/147y
- aktuální počet lidí 4c/127y (rozesazení v letadle: řady 1-7 40, řady 8-16 47 a řady 17-29 44 kusů - jejich celková váha 10488 kg)
- aktuální váha zavazadel a zboží 2643 kg (vepředu, tedy cpt 1 a 2, naloženo 1052, vzadu, tedy cpt 3 a 4, 1591 kg)
- TOF 9.170 kg
- TOW 65.921 kg
- MACTOW 27.3 (letadlo je naložené hodně "na zadek" - při této TOW může hodnota MACTOW činit min 12 a max 30, ideálně pak 21)
toť asi vše, snad jsem na nějaký důležitý údaj nezapomněl
|
| |
|
| | | | PMDG 737 a TRIM 25. 6. 2009 / 15:15 | |
| | | |
|
|