FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
PMDG 737 a TRIM Jeden příspěvek | Celý strom
PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 22:02
Jakub Koutný TVS461
Zdravím létavce,
Mám jeden dotaz... Dá se v PMDG někde nastavit trimování ??? Jedná se mi oto ,že když používám FSpass tak potřebuju naložit celé cargo co tam je a vždycky při vzletu mi napíše PMDG upozornění ,že letadlo tohle tolerovat nebude apod.... Tak se ptám zda se dá nastavit trimování abych mohl vyvážit letadlo a vpohodě vzlétnou a ne až za drahou jak se mi dneska stalo. Vzletová rychlost byla 156 a vzlitl jsem na 189.
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 22:04
Flora   
Samozřejmě že se to dá. Nastavuješ hodnotu, kterou ti vyhodí FMC. Trimy hledej na throttle quadrantu. Jsou to ty dvě velký černý kola po boku.
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 22:07
Jakub Koutný TVS461
Jo to vím ,že mi to vyhodí FMC ,ale jak to nastavím? Používám pouze 2D cocpit
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 22:09
Tragédie v JRD
No ... trim je takovy to velky kolo na throttle kvadrantu. to je takovy to, kde mas i paky pripuste motoru.

a kdyby jsi si dal jen minutku praci, tak odpoved na otazku ohledne trimu a pmdg najdes tady na peraku.
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 22:10
honza marek   
tlačítky Home a End se trimuje to jsou ti piloti strojníci
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 22:13
Jakub Koutný TVS461
díky
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 22:14
pseudoMates
A ty jsi zase řídící-datel...

Sorry, ale já musel.. taková nahrávka na smeč se moc často nestává.. Škoda jen, že to nenapsal ještě jeden maník.. To už by bylo míněno vážně a psáno bez smailů.
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 22:23
honza marek   
to je pravděpodobný, že jsem datel ale kdyby všici lítali poctivou Z-43ku tak by věděli jak se trimuje
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 22:43
pseudoMates
já mluvil o řídícím.. ne o pilotovi..
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 23:04
honza marek   
já vim sem ještě navazoval na to předtim co sem napsal
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 22:24
Jakub Koutný TVS461
Tak nastavil jsem trim... palivo mam kaštany taky a cargo taky... vse je nastaveno na hodnotu 4,90 TRIM a stejně se nezvednu
48855 B / 600 x 480 / Clip.jpg
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 22:27
B3d4   
To bude tím, že máš stopnutou simulaci
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 22:27
SONP   
Já tedy 737 už nelítám, ale centráž 8,9% SAT je tak extremně přední, že bych řekl, že je to možná i mimo povolené limity, ne?
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 22:29
Jakub Koutný TVS461
Kolik je teda povolený limit?
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 22:36
Jakub Koutný TVS461
Nebo jinak... když mám v FSpass lidi a cargo tak je jasne ze lidi vemu vsechny ale co s tim cargem kdyz ho nemohu vzit cele ???
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 22:38
Pan Letadlo   
Tak řekni kaštanům ať si vemou bágle na klín.
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 22:41
Filipos
Nemůžeš ty šoupátka v FSPax posunout na max, to je hloupost. Dost také zaléží na tebou použitém payload modelu (mě se jeden snažil nakukat, že do 737-500 se vejde 146 lidí...).
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 22:44
Jakub Koutný TVS461
No zkusím stáhnout novej... a uvidíme.... každopádně je to divné no
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 23:04
A.J.Scandall   
Tak to by ses divil, můj osobní rekord v 737-500 bylo 149 lidí včetně posádky. A i když budeš počítat jenom cestující, tak 146 je třeba na mašinách, co jsem lítal, opravdu maximum (i když málokdy dosažitelné). Počítej se mnou: 131 sedaček = 131 dospěláků či dětí nad dva roky + až 15 infantů (prckové do dvou na klíně dospělých)=přesně 146 lidí
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 17:41
Filipos
Protože létám za ČSA a ty mají prý na některých mašinách (735) úpravu pro 106 lidí... Ale teda docela koukám, kolik se do buřtíka vleze lidu
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 22:49
Balooo   
Do rakve na střechu?
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 23:17
Luděk Ch.
Pokud mas letadlo prevazene na cumak, nestaci jednoduse presunout cast carga/bagaze do zadniho prostoru?
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 10:15
Jakub Koutný TVS461
Jo ,ale já to cargo co tam je potřebuju vzít asi celé nebo nevím.
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 10:33
kluk ušatá
Nepotrebujes, nemusis brat vubec nic. S FSpaxem se da litat i naprazdno, kdyz pak mas economy mod tak ti to prachy jenom bere, nepridava. Ja obcas takhle litam ferry lety, treba v utery (?) mi blbnul Fokker kdyz sem chtel letet z Kosic slovenskou skill tour, tak sem holt vzal v Bratislave bulika, vypraznil ho a odletel do Kosic (a ridici se pak hoodne moc divil proc chci letet ve FL330)
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 23:40
kutak
měj to kolem 25.. když láduješ éro přes FS passengers tak tam tu centráž musíš vyrovnávat tim nákladem,, všechen náklad neber, jen ten maximální co umíš vyvážit
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 23:46
Teflon_490   
Udelal sem si vlastni payloady, kde to mam vyvazeny i kdyz mam jen lidi...byla by blbost brat cargo proto, protoze lidi ti rozhazou centraz...
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 23:51
kutak
jj.. na www.fspassengers.com jsou jich stohy... ja mam payload, kde i bez toho nákladu to mam v normě.. navíc i množství paliva to posune.. todle fakt záleží na dobrym payloadu, a vetšinou samotný FMC ještě vyplivne lehce jinou hodnotu
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 23:57
Teflon_490   
Jak rikam, zadny mi tam nevyhohoval, tak sem si udelal svuj a sedi perfektne...a mne teda co vyhodi paxy za CG, to presne je i v FMC...
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 07:56
pseudoMates
CG je hezká věc.. a jakej ti to při různejch CG píše TRIM, tak FMC..?
Počkej.. tipnu si.. 4,90..?
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 22:45
pseudoMates
Tohle byl jeden z mnoha důvodů, proč jsem od PMDG přešel na LevelD. PMDG ti "TRIM 4,90" napíše vždycky, bez ohledu na to, jak máš mašinu naloženou..
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 22:46
Jakub Koutný TVS461
Tak to jsem ani nevěděl... tak to je pěkněj šmejd
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 22:54
Pips   
Jo, a mě se to nevěřilo, když jsem to tu řikal...
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 22:58
Priskac   
Zipsi, ja Ti veril....PT forever
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 23:01
kluk ušatá
+1
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 23:23
Pips   
Ano, přesně jak říkáš, předsedo - ať žije MD-82
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 10:17
Jakub Koutný TVS461
Fuj... takový křáp... jsem nakládal jenom jednou a stačilo mi.... bagáž toho letadle je malá ,úzká a naprosto nevyhovující...
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 10:34
kluk ušatá
Zlatý kontejnery, co, kolego
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 11:39
Pips   
To je mi celkem jedno, já to nenakládám, já si s tím hraju na pilota, umím tomu nabušit FMC a dokonce to umím i vyvážit, heč A lítá to naprosto parádně
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 13:19
Jakub Koutný TVS461
Se máš
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 13:46
XEAR
Tak to zkus MD82 je něco Naprosto jiná simulace než 737
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 23:30
Teflon_490   
Jenomze 767me chybi jedna podstatna vec...neni to 737ma
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 07:54
pseudoMates
To máš pravdu jen v tom ale, že se nevytočí na tak malým plácku, jako 737ma.. Ale jinak.. Když poletim já s poloprázdnou 767mou a ty s prázdnou 737mou, tak budu vždycky rychlejší, budu mít lepší akceleraci.. prostě všechno..
Nejde o to, že to je 737.. ale jde o to, že je to PMDG. Prostě tohle éro je takový... no.. nedomrdle..
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 07:57
Jakov
A co teprva 757 to je s akcelerací úplně jinde
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 08:12
pseudoMates
Jo, to je možný..
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 08:05
tvojplaton   
grrrrrrr...
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 08:12
pseudoMates
Ano, Peťo..?
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 09:03
tvojplaton   
Na PMDG mi nesahaj...
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 10:18
Jakub Koutný TVS461
+1
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 11:14
Teflon_490   
Ale ja nerikam ze nebudes vsude driv a nespalis 4x vic paliva nez ja ...ale tady jde spis o to, ze kazdymu se libi jiny era...a holt sme meli tu vyhodu, ze sme si PMDG 737 mohli uzivat, kdyz LD bylo jeste na houbach, tak holt ted mame furt nejstarsi produkt, kterej neni tak dokonalej jako vase LD...az bude NGX, tak to klidne vymenim, doted, zadna jina moznost...
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 11:26
pseudoMates
To se ale celkem pleteš, že mi to spálí 4x víc paliva.. Když letim úsporně, tak se vejdu pod 5,6t/hod..
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 16:29
Mike2811
Skoro jako u Fabky...
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 23:32
Teflon_490   
Kdybych nevedel, kolikatyho je, myslel bych si, ze je 1. aprila. To si vazne doted lital FSku bez toho, aby si se aspon podival do nastaveni klaves a zjistil si globalni klavesy pro nastaveni trimu, ktery samozrejme funguji i na PMDG? (proc by tam byly jiny, ze?).
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 10:20
Jakub Koutný TVS461
Ale hovno... nikdy jsem s tím problémy neměl ale až tedkom když létám FSpax tak se ptám... stejně trimy jsem nenastavoval ,protože hodnota v FMC jak říkal Matěj je pořád stejná 4,90 a výdycky mi to sedělo na trimech takže proto jsem se oto nestaral...
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 11:10
Teflon_490   
Jo, jenze to, ze PMDG 737 neukazuje aktualni potrebne nastaveni trimu pro vzlet v FMC jeste neznamena, ze cely letadlo tim padem nepotrebuje trimovat...trim je zaklad a pouziva se v prubehu celeho letu, pristavani pro tebe muselo byt teda treba peklo
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 11:16
kluk ušatá
Nemyslim, AP prece vraci letadlo natrimovano
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 11:20
Teflon_490   
Ahaa, no, kdyz to vypnes na minimech, tak to pak jo Ale zkus si to vypnout na IAFu a bez trimovani privest dolu...minimalne se s tim budes prat
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 23:35
kutak
ja to věděl... v úterý jsi letěl kamsi, koukal jsem se na tebe z věžky a zvednul si toho bulíka až na samotnym konci dráhy, už sem myslelm že skončíš za dráhou na dálnici trimy to je základ.. já je mam na joy hnedka na palci, abych je mohl kdykoli jednou rukou hnedka použít.. jinak mě teda PMDG vyplivne vždy trimy na 4,90 takže na nastavení používám tabulku co je v manuálu
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 10:16
kluk ušatá
To myslis vazne? Oni to nedali do FMC i kdyz to maj v manualu? Tak to uz je moc.
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 11:31
kutak
njn musís si vytisknout tu tabulku a najít tu hodnotu bajoko podle váhy, CG a klapek
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 10:21
Jakub Koutný TVS461
Jo ještě že je dráha v Praze tak dlouhá No letěl jsem na ten event do Bratislavy
 

PMDG 737 a TRIM   24. 6. 2009 / 23:49
Teflon_490   
Jinak, o centrazi, jakou pouzivat, se tu uz vedla diskuze, a vyslo z toho, ze nejcastejsi je centraz neco mezi 15-20%... vice zde: http://flying.medek.info/index.php/Center_of_Gravity_(C.G._%25)_of_Mean_Aerodynamic_Chord_(MAC)
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 10:11
Koprik
Tak se priznam, ze jsem si musel sednout...fascinuje me, kdyz tady jeden velice aktivni online IVAO pilot na sebe prozradi, ze nevi, jak spravne vytrimovat a "nalozit" bulika.To mi fakt zustava rozum stat, nechapu tu DRZOST nekterych lidi vubec na IVAO lezt...ale asi jsem staromodni a cteni manualu asi zbytecne nektere mladiky zdrzuje a obtezuje.Jen potom nechapu, jak si to virtualni litani muzou uzit, kdyz nechapou takove podstatne veci, ze je potreba dodrzet center of gravity, letadlo neprelozit paxy ani cargem a taky k tomu spravne natankovat?Clovek by rekl, ze je to takovy virtualni snad ani ne strojnik, chybi mi na to spravne slovo((
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 10:20
kluk ušatá
Ja bych to nevidel az tak blede. To, ze neovlada Weight&Balance neni zadny extra velky prohresek, jeste o to vic, kdyz proti CG 8,9% nemelo nic ani FSPax. Ono to tam ma stupnici ukazujici CoG a kdyz je moc mimo tak to zrudna.
Osobne si myslim, ze je dulezitejsi, jestli Jakub ovlada sve letadlo v zmyslu navigace, rizeni rychlosti, vysek atp. nez tohle.
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 11:27
Koprik
Nedodrzeni centraze neni zadny extra velky prohresek????K tomu opravdu neni co dodat?Kde ty rozumy ksakru kluci berete?Kde se ve vas bere ta jistota?To vam to fakt neni hloupy tady trousit takovy hovadiny a nesmysly a jeste se k tomu podepisovat?V realnem litani je to jedna z naprosto zakladnich veci, simulator je sice o dost tolerantnejsi ale taky si nenecha libit uplne vsechno.Takovy Blanik, jednoduche letadlo bez jakekoliv elektroniky a automatiky, ktery v realu snese snad uplne vsechno proste taky musi byt spravne "nalozen". Napriklad pokud se leti v sole a pilot je za gros kudla, tak se proste musi dovazit poradnym kusem olova, aby nebyla porusena provozni prirucka ale hlavne aby nedoslo za letu k pruseru!
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 12:24
kluk ušatá
Kolego, asi ti nedoslo, ze tady nejsme v realu. Prave proto, ze kdyz se nekomu stane, ze si blbe nalozi ero (co je, opakuju, i chyba payload modelu ze nerval) tak si maximalne tak prodlouzi rozbeh. A aby sis nemyslel, stava se i v realu ze se letadlo nalozi moc dopredu a pak pilot chudak na V2ce trimuje.
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 17:03
Medcin
KDyz jsem začínal lítat s default 737 (FS98?), tak jsem tak standardně startoval. V2, přitáhnout a trimovat, dokud se to nevznese... a taky to šlo ...
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 18:53
Tragédie v JRD
kdyby jen trimoval ... ale taky to muze dopadnout takhle

http://zahranicni.ihned.cz/c1-37563770-letuska-rekla-pasazerum-sednete-si-dozadu-a-vyvazujte-a-nebyl-to-vtip

no, musim rict, ze mi to prijde jako dost prehnana pohadka... ucitelky sezrane na jadranu zralokem se nebezpecne blizi.
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 19:18
Koprik
Je to Thomas Coook, tak treba nam Mira Dusinuj povi,jak to bylo, pripadne prihodi nejake vesele historky z nataceni.....Jinak vsem nebojsum, kteri se vyvazovanim netrapi, pripominam, ze pred par lety se v USA pri pristani zritil Beech 1900, neb jej bagaznici blbe nalozili a posadka jim uverila.Vzlet a let se podaril, pristani uz ne...Bohuzel pri sobe nemam detaily, ale tohleto mi uvizlo v makovici.
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 18:47
Tragédie v JRD
no , centraz a tyhle bekoviny , jsem v simu taky neresil. zase, nic se nema prehanet.

nicmene, je opravdu zarazejici, zenevedel jak trimovat. nejde jenom o vzlet a pristani (a centraz).. ale jak s tim proboha mohl litat? vzdyt let - vzdyt to je (pokud leti na ruku) porad sem, tam, sem tam..

koutnas se tu vlastne verejne priznal, ze v zivote s tim bulikem neletel na ruku. ihned po vzletu (kdyz uz se teda vznese) zapina autopilota, a vypina ho po pristani.

ach jo.
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 19:09
Mike2811
Při startu trimuji tak v polovině případů, spíše si na V2 přitáhnu a odstartuji s odporem, stejně brzy toho A/P zapínám. Mě překvapuje, že ho nenapadlo přitáhnout a klidně se řítil 200 KIAS ke konci práhy... To už je čistý selský rozum, žádné znalosti...

Když vypneš A/P na minimech, tak už taky nemusíš trimovat. Jen jednou jsem odletěl asi hodinový let na ruku s B744, špatně jsem si při zapínání inicializoval yaw dumpery a A/P nepracoval. Hodinu jsem kroužil nad mořem u KSFO a snažil se to nějakým způsobem nahodit, než mi došlo, že to asi fakt nepůjde, a zase přistál. Jinak vypínám A/P buď na minimech nebo na IAF, ale v tom případě už letím mnohem pomaleji (holt nejsem tak dobrý jako elektronika) dopředu, takže trimování to taky nějak extra nepotřebuje...
 

PMDG 737 a TRIM   26. 6. 2009 / 00:45
Teflon_490   
No, snad si jeste nekdo nemysli, ze to ero, kdyz je dobre natrimovany, vzlitne samo Pritahnout se musi vzdycky ne?
 

PMDG 737 a TRIM   26. 6. 2009 / 00:58
Tragédie v JRD
je spousta, ktera (pokud jsou dobre vyvazena), vzletnou sama. pravda, jestli je to pripad 737ng, to opravdu netusim
 

PMDG 737 a TRIM   26. 6. 2009 / 01:07
Teflon_490   
No takhle, pokud bys ten trim nastavil do takove polohy, do jake das vyskovku na to, aby si se odlepil, tak proc ne, ze. Ale otazka je, co na to bezpecnost, myslim, ze s timle nastavenim to je otazka mirnyho fouknuti a tailstrike je na svete.
 

PMDG 737 a TRIM   26. 6. 2009 / 01:39
Tragédie v JRD
ne, nemel jsem na mysli vytrimovat ji tak, aby stoupala mel jsem na mysli vytrimovat tak, jak vytrimovana ma byt.
 

PMDG 737 a TRIM   26. 6. 2009 / 01:33
Mike2811
Nevím nakolik je to reálné, ale když jsem trimoval PMDG B744 podle příručky, tak mi vzlétla sama...
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 22:03
Jakub Koutný TVS461
Samozřejmě to jsi asi taky vygogloval co??
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 10:27
Jakub Koutný TVS461
Já jsi myslím ,že podle toho co jsi napsal tedkom ty tak by nikdo neměl na IVAO lézt. Pochybuju že trimování dělají všichni... a já jsem ho do téhle doby nepotřeboval ,jelikož jsem měl vše OK a zvedl jsem se na Vzletové rychlosti tak jak mi to vypsalo FMC... 4,9.
A za drzost to nepovazuju... pouze radu.. Tím že jsem nevěděl jak se trimuje letadlo a o tom FMC ze hodna 4,9 je kamenná jsem taky nevěděl. Pro mě je podstatné ,že zvládám programování FMCčka na PMDG ,oblasti navigace, výšky a rychlosti a skoro všechny předpisy co Travel Service dodržuje....
Schválně.... kdo vypíná pojezdové světla při vjezdu na stojánku ??? Nemyslím do úplného zastavení letadla ,ale jakmile vjede podvozkem na Appron třeba na LKMT ???
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 10:37
Hory1989   
Všichni provozovatelé znasnou... Rampák by taky rád nepřišel o oči...
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 10:39
Jakub Koutný TVS461
Já vím ,že všichni ,ale ve dne asi těžko příjde o oči... Nicméně by mě zajímalo jestli to někdo dodržuje na IVAO..
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 10:47
pseudoMates
já ano
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 10:49
Jakub Koutný TVS461
To je dobře
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 12:22
Jakov
To ale není praidlo IVAO to je prostě vyvážení a bez něj se lítá dost těžko ale koukám, že koutnýmu může trim tak maximálě políbit prdel. Létal s Boeingem vždycky bez trimu....myslel si, že je to známka punku!!! Ale lidi řikali, že punk je jinde!!! Ale lidi řikali, no to sna dnení MOŽNÝ!!!!!
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 12:24
XEAR
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 13:26
Jakub Koutný TVS461
CO tys to zase vypotil za píčovinu?
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 15:28
Jakov
Na rozdíl od tebe to bylo vtipný a slušně napsaný a nevypotil jsem to já ale Visací Zámek
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 12:21
XEAR
ty už moc ne, tobě to padá...
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 17:53
pseudoMates
Jen v Praze.. Jen v Praze..
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 11:22
kuma   
No, sorry, za otevřenost, ale troglodyt, který si sedne za berany a neví, kde trimovat, by asi radši to "efemsíčko" neměl ani zapínat. I když podle tý reklamy na Seznam "to ví přece kasždý malý dítě" (no, asi taky by mělo vědět, kd jsou trimy a na co se používaj...)

A je bohužel příznačné, že zatímco staří psi v takové chvíli řeknou "no to je průser, že jsem si doteď nevšim, že jsou nějaký trimy a i ta nejdelší dráha v Ruzyni mi byla skoro krátká, tak já to rychle doštuduju a pak se uvidí, jestli ještě budu mít nějaký otázky" -tady jeden machruje, že když to na IVAO nepotřebuje on tak asi taky nikdo jinej...

To je fakt jak hudba z Marsu!
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 11:54
Marky Parky   
To není Hudba z Marsu, tam byli ti hudebníci proti tomuhle ztělesněním rozumu....
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 14:37
Luděk Ch.
Ono je fajn zhasínat světla při vjezdu na stojánku, ale k čemu to je, když neodlepíš letadlo od země? A s tím nemá IVAO co dočinění. Vyvážení letadla je vůbec jedna z nejzákladnějších věcí, aby vůbec letělo. Je fakt, že FMC u PMDG 737 trim nespočítá, ale ono stačí zapřemýšlet při nakládce a naložit náklad rovnoměrně vpřed a vzad. Potom bez problému vyhoví ta hodnota 4,9
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 14:45
Jakub Koutný TVS461
Jo to jsem tedkom udělal... měl jsem 123 lidí... k tomu jsem si připočetl +- 20kg na osobu jako bagáž a výsledek jsem vydělil 2 a hodil jak do přední tak do zadní bagáže... a v poho jsem vzlítnul na vzletové rychlosti
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 15:30
Jakov
Průser by byl, kdybys vzlétnul na menší než vzletové rychlosti...to bych tě asi musel nahlásit...
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 14:54
Spirit
... ahoj.. láduj éro tak aby na každýho kaštana připadalo něco mezi 15 až 20 kily bagáže.. tzn. že na 170 pasažérů připadá + - 3200 kg bagáže.. v předním prostoru dej o něco víc než v zadním tak aby CG mělo hodnotu mezi 18 a 22, co ukazuje trim v FMC, na to se vykašli a nastav hodnotu tak kolem 6.., určitě né pod 5, to je málo, se vzletem pak nebudeš mít problémy a éro se ti odlepí tak jak má a v pohodě udržíš limity pro odlet.. počáteční stoupání (V2 + 10 nebo 15 kts) podle zatížení letadla..
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 15:01
Spirit
.. ještě dodatek.. tohle funguje u PMDG B737-800 s FSPax v pohodě
... u B737-700 je to poněkud zběsilejší.. tam je třeba pro limity CG ládovat jen přední zavazadlový prostor..
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 15:36
Teflon_490   
To ale nebyt tim, ze to je 737-700. To byt tim, ze mas spatny payload pro 737-700
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 15:42
kutak
tak se poděl s tim svym payloadem, třeba na Periskop... budeme ti všeci vděční
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 15:54
XEAR
stránky FSPax sou toho plný, stačí hledat
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 15:57
Teflon_490   
No jo, ale ne vsechny se daj opravdu pouzit...
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 15:58
Spirit
... hele zkoušel jsem udělělat, tedy spíše napasovat vlastní podle reálný předlohy i nějaký alternativy a poněkud tudy cesta nevede.. dobrej je ten "pětihvězdičkovej" na stránkách FSPax pro Skyeurope B737-700, ale stejnak láduješ jen přední prostor a ještě k tomu se pohybuješ na hranici horního limitu CG, čli moje hodnocení je slabý 3 hvězdy ) + obdiv tomu, kdo na to má trpělivost se s tím mazat..
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 16:14
Teflon_490   
Zjistil sem, ze to absolutne nejde delat podle nejakejch tabulek a rozmeru real era...ze zacatku sice vychazim z realnejch rozmeru, ktery ale metodou pokus omyl udelam takovy, aby to plus minus sedelo na idealnim CG pri plnym eru...zvlast cargo a zvlast kastani...pak to jde.
 

PMDG 737 a TRIM   2. 7. 2009 / 18:41
Láďa
Zajímal-li by někoho jeden aktuální příklad z reálu pro B737-800:

- verze sedaček 12c/147y
- aktuální počet lidí 4c/127y (rozesazení v letadle: řady 1-7 40, řady 8-16 47 a řady 17-29 44 kusů - jejich celková váha 10488 kg)
- aktuální váha zavazadel a zboží 2643 kg (vepředu, tedy cpt 1 a 2, naloženo 1052, vzadu, tedy cpt 3 a 4, 1591 kg)
- TOF 9.170 kg
- TOW 65.921 kg
- MACTOW 27.3 (letadlo je naložené hodně "na zadek" - při této TOW může hodnota MACTOW činit min 12 a max 30, ideálně pak 21)

toť asi vše, snad jsem na nějaký důležitý údaj nezapomněl
 

PMDG 737 a TRIM   25. 6. 2009 / 15:15
Jakub Koutný TVS461
Díky chlape...
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ