| | | Crash a Gmax 1. 7. 2004 / 07:26 | |
| | Zdravim, potreboval bych radu ohledne crash zon scenerie delane v Gmaxu. Stava se mi ze crash je detekovan uz nekolik metru od budovy. Udelal jsem tedy dovnitr budovy mensi kvadr, budovu jako takovou exportoval bez crash, smazal a potom exportoval ten vnitrni kvadr s crashem ale nepomohlo to.
Jde nejak nastavit rozmezi crash zony od budovy nebo aspon zjistit kam az zasahuje? Prip. jestli je nejak definovano jak daleko od objektu bude vzdy zasahovat... |
| |
|
| | | Re: Zobrazeni crash boxu 1. 7. 2004 / 10:19 | |
| | Doplneni - vytahl jsem z tutorialu k Gmax SDK 2004 obrazek kde jsou zobrazeny crash boxy. Je to jen fikce nebo to ve FS (2004 nebo 2002) opravdu takhle zobrazit? nevite nekdo? |
|
| |
|
| | | | Re: Re: Zobrazeni crash boxu 1. 7. 2004 / 14:15 | |
| | Musim, rici, ze se mi to obcas taky stane a to doknce tak, ze je tan crashbox posunuty. Tj na jedne strane budovy klidne projedu a na druhe strane se vybouram o vzduch (a to ze ten posun je treba o 5 metru). Zkousel jsem s tim delat ruzne bejkarny, ale neprisel jsem na to, co s tim. Zajimavu je, ze kdyz objekt smazu a nakreslim ho znovu, tak to nekdy pomuze, ale bohuzel jen nekdy... |
| |
|
| | | | Re: Re: Zobrazeni crash boxu 1. 7. 2004 / 16:58 | |
| | Čauky Ondro co to bude až to bude? Nevíš co tam u nás nacvičoval včera ten Travelák? |
| |
|
| | | Crashbox a Gmax 8. 7. 2005 / 14:22 | |
| | Přišel už někdo na to jak crashboxy zobrazit v FSku nebo je ručně vytvořit? |
| |
|
|