FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 23. 12. 2024, svátek má Vlasta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Flight1 Cessna 172 bačkory Jeden příspěvek | Celý strom
Flight1 Cessna 172 bačkory   19. 6. 2009 / 15:35
honza marek   
Dobrej,
řešim tu problém. Na screenech od Flight1 má ta jejich Cessna 172R bačkory. Já je ale ve hře nemám. Neví někdo jak je tam přidat, kde se co kde přepíná v nastavení, který netušim kde je. Díky moc
 

Flight1 Cessna 172 bačkory   19. 6. 2009 / 15:42
marko6
pod vybrem letadla mas vyber zbarveni(repaintu) no a nektery ty zbarveni jsou prave verze s backorama,ale ja mam teda radsi bez a od carenada...
 

Flight1 Cessna 172 bačkory   19. 6. 2009 / 16:11
Koprik
Backory jsou docela neprakticky, zvlast kdyz litas treba na trave....
 

Flight1 Cessna 172 bačkory   19. 6. 2009 / 16:23
Lowmick   
Jo, hlavne ve FS to je desnej problem
 

Flight1 Cessna 172 bačkory   19. 6. 2009 / 18:05
kuma   
Blbost.

Bačkory na trávě nejsou problém, jsou hezký - a naopak když je mokro, tak se ti tolik nezasírá cesna blátem (pochopitelně v reálu). Bačkory jsou problém na zimu, protože když lítáš na sněhu (a stačí malej poprašek) tak se ti do bačkor nahemujou hroudy sněhu (jako do podběhů v autě) - a je to těžký a blbě se to dostává ven - a pak jsou v hangáru louže, případně klouzačka, když to vyteče a zase zmrzne. Proto některý cesnisti bačkory na zimu sundávaj. No a protože přední bačkora jde sundat jen za cenu rozebrání tlumiče nebo vymontování přední nohy, někteří cesnisté lítaj bez přední bačkory.

Zajímavé, ne?
 

Flight1 Cessna 172 bačkory   20. 6. 2009 / 00:55
tonde   
Blbost, dogdore ))))))))))
Backory sou skaredy a navic na ne zrovna kvalitnim letisti hodne brzo zarvou.... Kdyz jsem pusobil v Trnave v Bolerazi u nejmenovane firmy jako mechanik (nevim jak je to tu se skrytou reklamou, tak nebudu jmenovat ), tak nove backory odchazely (praskaly) po dvou tydnech a oprava nebo nove byly docela dost drahe a vhangaru jich bylo vic s cervenym stitkem nez se zelenym. Na vztek mechanikum, na nic jineho. A masinu stejne musis umejt vecer tak jako tak, tak je jedno, esli backory mela nebo ne.
Z pohledu mechanika fest neprakticke
Peace, brothers!
 

Flight1 Cessna 172 bačkory   20. 6. 2009 / 08:33
honza marek   
Bačkory jedině na asfalt nebo do golfového trávníčku. Jakmile je vyšší tráva tak to jednak šíleně brzdí a jednak se do těch bačkor můžou dostávat chuchvalce trávy.
 

Flight1 Cessna 172 bačkory   20. 6. 2009 / 17:11
marko6
na točnou
 

Flight1 Cessna 172 bačkory   20. 6. 2009 / 17:20
Atarian   
Nevim jak z pohledu mechanika ale z pohledu debila je backora to nejpraktictejsi co kdo kdy vymyslel...

Jenom kdyby admin caloval jak ma a ne se flakal kdo vi kde...
 

Flight1 Cessna 172 bačkory   21. 6. 2009 / 20:45
kuma   
Blbost, Toníku
líráme cesničku s bačkorama 3 roky z trávy a bláta a nic z tvých zkušeností (zatím) neznáme. Takže když ti kluci teď zrovna pořídili druhou, je zas s bačkorama.

Akorát se s ní musí přistávat veleněžně (ne kvůli bačkorám, ale kvůli majiteli - už by jí pak nepůjčil). No a taky se ta savana musí občas posekat, že jo...

Ale to co tu píšu jsou fakt zkušenosti našich cesnistů, nejen z té naší jediné, ale ze všech, se kterými lítali a lítaj. Nic o tom, že by bačkory na trávě poraskaly, jsem fakt neslyšel (aspoň v našich zeměpisnýcn šířkách a délkách)
 

Flight1 Cessna 172 bačkory   21. 6. 2009 / 21:18
FSPilot   
To záleží na šikovnosti pilota Jak to někdo neumí, tak to prostě rozbije
Byl jsem u Cessničky s bačkůrkama na všech kolečkách, byl jsem v její blízkosti cca týden a ta cesnička lítá se stejnýma bačkorama z různých (travnatých) letišť po ČR i v zahraničí a nevšim jsem si výraznější prasklinky

Určitě tomu nesvědší vysoká tráva, ale v letu je to dost poznat na rychlosti a na zemi se jen musí dávat větší pozor Takové papučky na C172 dokážou udělat docela výrazný rychlostní rozdíl
 

Flight1 Cessna 172 bačkory   20. 6. 2009 / 07:22
steffan   
Dobrý den,
jak vidím, rozvinula se celkem bohatá debata, která dokonale řeší Váš problém. Přesto zkuste i mou radu:

1. V konfiguračním programu Flight1 Cessny C172N si vyberte pomocí přepínače jak je vyznačeno na obrázku.

2. Pokud vám konfigurátor hlásí chybu 429 nebo 339 a přitom používáte Windows Vista postupujte podle rady uvedené zde: http://www.simforums.com/forums/forum_posts.asp?TID=16664 . Mám to vyzkoušené a funguje to.



S pozdravem

Vladimír Steffan
54286 B / 600 x 450 / F1_172N_konfigurace.jpg
 

Flight1 Cessna 172 bačkory   20. 6. 2009 / 08:31
honza marek   
Super, díky moc Akorát nejhorší, že tenhle configurator ve složce letadla vubec nemám. Je to divný. Text-o-matic se nainstalil, ale tenhlo configurator ne. Zkusim ho najít. Honza
 

Flight1 Cessna 172 bačkory   20. 6. 2009 / 08:53
steffan   
Tak to nevím jak pomoci. U mě je přímo ve složce letadla a ne v adresáři "Flight One Software", kde je Text-o-matic. Ještě dodám, že mám verzi CD.

Vladimír Steffan
27311 B / 439 x 382 / F1_172N_adresar.jpg
 

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ