| | | Během letu z Belgie do amerického Newarku zemřel pilot 18. 6. 2009 / 17:57 | |
| | | |
|
| | | Během letu z Belgie do amerického Newarku zemřel pilot 18. 6. 2009 / 17:59 | |
| | Je pravda, že nikdo není odborník na všechno, ale tohle se povedlo. |
| |
|
| | | Během letu z Belgie do amerického Newarku zemřel pilot 18. 6. 2009 / 18:23 | |
| | Přečetl jsem to minimálně třikrát,ale výraz asistent pilota jsem nenašel....jsem slepej,nebo tady děláte senzaci z něčeho,co není? |
| |
|
| | | | Během letu z Belgie do amerického Newarku zemřel pilot 18. 6. 2009 / 18:29 | |
| | 18. června 2009 17:30, aktualizováno 18:16
Opravuji to takhle bezne, kdyz zjisti v diskuzi, ze tam dali nejakou kravinu. |
| |
|
| | | | | Během letu z Belgie do amerického Newarku zemřel pilot 18. 6. 2009 / 18:33 | |
| | | |
|
| | | | Během letu z Belgie do amerického Newarku zemřel pilot 18. 6. 2009 / 20:04 | |
| | "Během letu společnosti Continental Airlines z Belgie do amerického Newarku zemřel pilot. Řízení stroje s 247 cestujícími na palubě se pak ujali dva jeho asistenti a přistáli v nouzovém režimu ve státě New Jersey."
Teda to uz je na mne moc... |
| |
|
| | | Během letu z Belgie do amerického Newarku zemřel pilot 18. 6. 2009 / 18:31 | |
| | Zajimave je, ze pisou "nouzove pristal". Je to jen klasicky novinarsky vyplod, nebo je opravdu pristani dvou FO bez kapitana na palube povazovano za nouzak? |
| |
|
| | | | Během letu z Belgie do amerického Newarku zemřel pilot 18. 6. 2009 / 18:32 | |
| | Uvidíme, za jak dlouho to aktualizujou.. |
| |
|
| | | | Během letu z Belgie do amerického Newarku zemřel pilot 18. 6. 2009 / 18:39 | |
| | Myslím, že to zůstane nouzák, i když postupy byly zcela jistě standardní a technicky se na letadle nic nestalo.
Přestože asi bylo zřejmé, že kapitán "asi zemřel", těžko s sebou měli na palubě doktora, který by to zjistil a s dostatečnou úřední váhou deklaroval, taky asi nebylo jasné, jestli nebude možné kapitána později oživit. Takže vlastně zcela oprávněně (o tom nepochybuji) vyhlásili stav nouze.
Těžko jen říci, zda nouzi ve smyslu "maydy-mayday" nebo "jen" tíseň "pan-pan medical". Ale nedivil bych se, kdyby to první. No a pokud jo, tak to mělo všechny znaky nouzového přistání - přistání v nouzi. |
| |
|
| | | | | Během letu z Belgie do amerického Newarku zemřel pilot 18. 6. 2009 / 18:46 | |
| | Nedovedu si představit, proč by vyhlašovali tíseň.
Nevim, jak to má ošetřeno FAA, ale pokud by vyhlásili tíseň tady, tak kvůli mrtvýmu kapitánovi by se zavíralo letiště, všechny letištní záchranné složky a i část městských by uhánělo na letiště, aby tady nakonec zjistili, že jsou tu zbytečně a že je to v podstatě práce pro jednoho doktora a dva pohřebáky..
Nehledě na fakt, že pokud by vyhlásili tíseň a ne pilnost, tak by určitě bylo snahou ATC zjistit, co je důvodem pro vyhlášení tohoto stavu.
Pokud na palubě zůstali dva piloti, tak bych to na tíseň neviděl. |
| |
|
| | | | | | Během letu z Belgie do amerického Newarku zemřel pilot 18. 6. 2009 / 19:41 | |
| | totéž se dá říct o přistání na jeden motor. tam je potřeba jen parta mechaniků. nevim, proč kvůli tomu vyhlašujou tíseň |
| |
|
| | | | Během letu z Belgie do amerického Newarku zemřel pilot 18. 6. 2009 / 19:07 | |
| | Vsadil bych boty, ze pri letech, kde je "augmented crew", cesky posilena 3-clenna posadka zpravidla litaji 2xCPT a 1xF/O, aby se mohli za letu stridat a nestalo se, ze kapitan spi a v kokpitu jsou 2xF/O, to by asi dost dobre neslo. Ale rad se necham poucit, jesti je to jinak, teda pokud ten dalsi pilot neletel nahodou jako pouhy cestak, nebo vracejici se kolega. |
| |
|
| | | Během letu z Belgie do amerického Newarku zemřel pilot 18. 6. 2009 / 18:46 | |
| | A teď trochu prakticky... Jak se dá tohle ututlat před cestujícíma? Cu v takovém případě udělat s tělem, aby ho ideálně nikdo neviděl... Táhnout ho, podpíraje ho, za sebou a říkat, že se mu neudělalo dobře? Vynést ho a říct, že omdlel? A nebo to na těch 300 lidí vybalit do interkomu a natáčet si, co začnou dělat? |
| |
|
| | | | Během letu z Belgie do amerického Newarku zemřel pilot 18. 6. 2009 / 18:50 | |
| | Ja bych ho nechal na jumpseatu, ne? Nest ho pres cely letadlo by vyvolalo teda poradnou paniku... |
| |
|
| | | | Během letu z Belgie do amerického Newarku zemřel pilot 18. 6. 2009 / 18:52 | |
| | Ale tak asi zjistovali na palube jestli tam neni mezi cestujicimi lekar ktery by ho vysetril, takze to treba i vyhlasili interkomem. Nemuseli ale rikat ze je to kapitan ale proste clen posadky. Kastani houby vedi. A co se vynaseni tyce, to uz je asi jedno, ne? Kdyz uz byli v poradku na zemi, tak snad zadna panika nehrozila.
Ale rad prenecham komentar povolanejsim. Treba maji posadky presne instrukce co v takovych situacich delat |
| |
|
| | | | | Během letu z Belgie do amerického Newarku zemřel pilot 18. 6. 2009 / 20:06 | |
| | Ani to nemusi byt clen posadky, muze to byt take pasazer.
A kdyz uz jsou tam tri, tak tam snad je vepredu nejaky crew rest area ne? |
| |
|
| | | | | | Během letu z Belgie do amerického Newarku zemřel pilot 18. 6. 2009 / 22:35 | |
| | V 777 je crewrest nad přední kabinou a leze se tam po žebříku. Tahat tam mrtvolu dobře živeného Američana by asi bylo svízelné. |
| |
|
|