| | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 12:30 | |
| | | |
|
| | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 12:37 | |
| | BEZ URÁŽKY všem Airbusákům, ale já si myslím, že starej dobrej boeing je prostě lepší...Ty Airbusácký systémy,udělá se malá chybička a celé letadlo je v...... .
Ale jinak je hodně airbus rozšířenej,levnej..
Bez komentářů pls!
|
| |
|
| | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 12:44 | |
| | Nemyslím si, že by A310 byla nějak hodně systémově vybavená oproti Béčkům.
Ani rozdíl v ceně nebude mezi B737NG a A320 family moc velikej.
Prostě se to neštěstí stalo Áčku, tak se budou teď Áčka více mediálně sledovat a všechny poruchy dramatizovat, stejně jako to bylo vždy po nějakém leteckém neštěstí ... tak už to v médiích bývá. Ono až uběhne pár měsíců a media si najdou jinou "závažnou věc" třeba skandál nějaké superstar, tak po poruchách letadel neštěkne ani pes ... ale to už si tu většina z nás ví |
| |
|
| | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 12:48 | |
| | A proč bychom to neměli komentovat? Když to sem píšeš? Pokud nechces, abychom to komentovali, tak to sem ani nepiš.
Podobných "událostí", kdy kvůli závadě neodletí letadlo a cestující letí náhradními lety nebo se prospí v letištním hotelu, se denně ve světě stanou desítky. Boeingy, Airbusy, CRJčka, Embraery a všemu dalšímu, co má křídla. |
| |
|
| | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 12:50 | |
| | Pokud chceš "bez komentářů pls" - taks ten svůj komentář měl taky akorát křiknout z okna. Navíc když je to takovej blabol.
Máš někde k dispozici statistiku poruch a odstávek airbusů a boeingů? a jejich příčin? Protože pouze odstávky způsobené systémy airbusů, které boeingy nemají, by podporovaly tvůj duševní výron. Sdrcervoucí zprávy z Novy nekomentuji. Není taky jisté, zda zmíněný A310 taky není jedna z těch prababiček, které ani moc airbusáckých výdobytků neobsahují, létají ne po kabelu ale po hydraulice - a na nějakou tu dýchavičnost už prostě mají statistický nárok.
A pro případné šťouraly přiznávám - ano, já osobně mám radši bulíčky. Ale to mne neopravňuje veřejně kydat hnůj na A-bus, pokud bych k tomu neměl hmatatelné podklady.
|
| |
|
| | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 13:54 | |
| | Bez urazky, ale to bez komentare nejde. Vis o tom prd, protoze zrovna A310 je jeste klasicke konstrukce s mechanickym ovladanim, jako Boeingy, co tak vychvalujes. Ty pocitacove Airbusy jsou az od A320 a nejsou o nic poruchovejsi, nez Boeingy, jinak by je nikdo nepouzival. Tak nevykladej nesmysly. |
| |
|
| | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 18:08 | |
| | Boeing FOREVER!!!! |
| |
|
| | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 12:42 | |
| | Víc zpráv, potřebuju vědět všechno, komu neletí letadlo, kde nejde nastartovat autobus a komu praskla na záchodě žárovka. |
| |
|
| | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 14:48 | |
| | mne praskla zarovka v kuchyni. Doufam, ze tuto zasadni informaci na ribsech nalezite ocenis. |
| |
|
| | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 15:16 | |
| | Sousedovic feně praskla plodová voda... |
| |
|
| | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 15:29 | |
| | | |
|
| | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 17:26 | |
| | Praská jí každej druhej den |
| |
|
| | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 20:56 | |
| | Bomba! Takhle jsem se nechlámal už douho - dík!
(i ty kravském dotazy jsou k něčemu dobré, protože vyprovokují takovéhle rekace ) |
| |
|
| | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 13:10 | |
| | "Jde o poruchu pozemního startovacího zařízení," řekla tn.cz mluvčí ČSA Hana Hejsková.
Ono se v Brne startuje z katapultu jako na letadlovy lodi nebo co si mam pod tim predstavit? Nevite nekdo vic (i kdyz to Trageda nezajima, me docela jo) Diky |
| |
|
| | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 13:20 | |
| | Komedianta |
| |
|
| | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 14:04 | |
| | NJ. Sem se prehlid |
| |
|
| | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 13:46 | |
| | Víc nevím ale pod "pozemním startovacím zařízením" si představuju APU.
V kabině byl během přeletu do Ostravy dým z klimatizace. Nevím, jestli se smrad z APU může dostat později do klimatizačního systému ale hádám že ano.
Na druhou stranu mají měnit motor. APU je sice taky motor, ale asi by se v této souvislosti tak neoznačovalo.
Taky si nejsem jist zda výměna motoru je tak jednoduchá aby ho v poledne vyměnili a večer letěli do Turecka. Předpokládám že tam musí být nějaké oficiální zkoušky a a tak. Ale to už jsem vyloženě na tenkém ledě, možná by Kachna nebo někdo mohl upřesnit.
|
| |
|
| | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 14:03 | |
| | Trosku to upresnim, pozemnim starterem se oznacuje nikoliv APU (to je v letadle), ale ASU, protoze je soucasti pozemnich prostredku a ne letadla. Oni to rekli tak, jako by se letadlo standartne startovalo z ASU a svedli na nej nemoznost odletu. To je ale vymluva, pricina je v tom, ze jim nefungovalo APU, ze ktereho se standartne nahazuje. A to APU nefungovalo uz pri priletu do Brna, tudiz nemohlo pri preletu do Ostravy smrdet do kabiny. |
| |
|
| | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 14:06 | |
| | Dik za info. Me bylo podezrely, ze by na zemi (krome snad cerpaciho zarizeni) existovalo neco, co by zenmoznovalo letadlu odletet |
| |
|
| | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 19:21 | |
| | Ted zrovna ve zpravach to vypadalo zase ze by se melo jednat o chybu ASU. Dokonce ukazali zaber nakladaku s nalozenym ASU ktery udajne dovezli z Prahy. Co to je za blbost? Proc nepouzili APU? |
| |
|
| | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 19:23 | |
| | Dyt uz tu zaznelo, ze provadeli vcera celej den vyhlidkovy lety nad CR s rozbitym APU, ne? |
| |
|
| | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 20:09 | |
| | Důvod, proč nepoužili APU, píše Luděk přímo v tom příspěvku, na který odpovídáš.A zbytek k okolnostem píše o několik příspěvků vedle. |
| |
|
| | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 21:40 | |
| | Ja vim. Prave proto rikam ze to co rikaj ve zpravach je blbost. Kdyby byla porucha pouze na ASU, tak nahodej APU a leti se v pohode dal! |
| |
|
| | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 06:25 | |
| | Kdyby slo nahodit APU, tak by prece ASU vubec nepouzili, ne? |
| |
|
| | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 13:50 | |
| | V Brne jsme ho z poslednich sil pozemniho vzduchace nahodili, v Ostrave se jim to uz nepovedlo. Mozna rozdil v nadmorske vysce nebo jinych podminkach. Kazdopadne ale pry maji stejny vzduchac jako my, ale jeho porucha to neni, proste motor A310 je na hranici kapacity tohoto typu vzduchace. CSA to svadi na vzduchac, misto toho, ze jim v letadle nefunguje APU, coz je podle mne vetsi ostuda |
| |
|
| | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 14:00 | |
| | Přecejen A310 je už docela starý šrot, žejo Kolik mají přesně roků ty krámy, co má ČSA? To bude tak staré jako 737dmy, ne? |
| |
|
| | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 14:07 | |
| | Nevim, ale to oznaceni "srot" bych necekal od fandu letectvi. Zvlast ne u letadla CSA, kteri maji udrzbu na vysoke urovni. Jinak vcera to bylo mam pocit vubec poprve, co se A310 nahazovalo pozemnim starterem. Narozdil od Boeingu, kde to delame bezne, i nekolikrat do tydne. A to stari A310 bude asi podobne tem B737 CSA. |
| |
|
| | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 14:16 | |
| | Tak je víceméně známo, že Bulíky nemají snad jediný let, kdy by bylo všechno OK, ale zase na druhou stranu, to z nich dělá houževnatější stroje Jednoduše řečeno, mají množství poruch, ale to jim nebrání v tom, aby mohly bezpečně lítat Narozdíl od Ačka, kde jedna chybka znamená odstavení mašiny
Teď jsem koukal do leteckého rejstříku a je to všechno víceméně stejné - kolem roku 1991-92.
A jelikož jsem bulíkář, tak je pro mě kterékoliv Ačko šrot, ikdyž tohle je jediné, které má kabinu dělanou ještě podle letadla |
| |
|
| | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 14:20 | |
| | "Narozdil od Acka, kde jedna chybka znamena odstaveni masiny"
A na takovou kravinu prisels proboha kde??? Vetsinou pises rozumne, ale obcas z tebe vypadne takova blbost, az se nechce verit, ze to pise stejna osoba. |
| |
|
| | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 14:25 | |
| | To bylo myšleno jako joke
Jinak na "Vetsinou pises rozumne" jsi přišel kde? |
| |
|
| | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 15:28 | |
| | Joke se vetsinou nejakym zpusobem oddeluje od vazne mysleneho textu. Ted ale zacinam o svem vyjadreni, ktere citujes, ponekud pochybovat |
| |
|
| | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 16:20 | |
| | Na tohle téma bulík vs. Ačko se dá psát i vážně? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 16:32 | |
| | Třeba když si chceš jeden z nich koupit ? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 20:26 | |
| | To taky nemůže být vážné ne? Ikdyž... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 16. 6. 2009 / 12:17 | |
| | to neřešte, my mu prostě na simbeeru dáme po tlamě, aby si to ujasnil |
| |
|
| | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 11:35 | |
| | Nefunkční APU je závada, se kterou se lítat dá. Za předpokladu, že na cílovém letišti mají zdroj.
Nevidim v tom žádnou ostudu na straně aerolinek.. |
| |
|
| | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 11:53 | |
| | Jo, da se s tim legalne litat, je to zapsane v MELu ale predpokladam, ze by posadka radeji mela letadlo v poradku, aby mohla v klidu a bez zbytecneho stresu delat co, co ma - teda vozit bezpecne platici lidi. A k tomu zdroji se tady uz vyjadroval Ludek z LKTB...
Co je ovsem ale naprosto NEUVERITELNE A NEOMLUVITELNE, ze to v ramci CR resili 25hodin....Jaky problem by byl poslat pro cestaky A321, nebo 2 mensi era....klidne i rano po nepovedenem dalsim pokusu o nahozeni v 04:00. To by se ale nekomu muselo chtit myslet a neco delat a taky by nekomu muselo zalezet na dobrem jmenu spolecnosti...predpokladam, ze krome zkazene dovolene nikdo z tech 200 kastanu o CSA uz nebude chtit nikdy slyset. A tim jak to genialne a promptne vyresili na druhy den CSA oznamilo ze rusi linku na JFK.... |
| |
|
| | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 12:00 | |
| | Předpokládám, že posádka by s nefunkčním APU asi do Hurghady neletěla, že..? Ale pokud se jednalo o nějaký skoky po republice, tak nevim, proč by to nemělo jít.
Tento strom jsem nečetl celý. Jen mě zaujal právě názor, na který jsem reagoval, že je ostuda mít nefunkční APU. Chtěl jsem tedy jen říct, že to ostuda rozhodně není. Může se to stát a rozhodně to není závada, která by měla být ostudná, nebo nedej bože snad i životu nebezpečná.
A to, jak to řešili, je jejich problém, dozajista to na krédu nepřidá, ale jsem přesvědčen o tom, že ani ty nemáš takové informace, abys mohl takhle od stolu říct, že to vyřešili blbě. Do toho rozhodování promlouvá nespočet faktorů. Když už jsi např. nahodil, že proč neposlali dvě A321.. no.. třeba to mohlo být proto, že nebyla žádná posádka k dispozici..? že mechanici na nich něco dělali..? Že by vybrané posádky byly přes normu..? možností je hodně. Podobný žvást bych čekal od nezasvěceného novináře a ne od leteckého fandy.
Letu zdar. |
| |
|
| | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 13:29 | |
| | 1) Chystali se do Antalye s koupaky - to k tem skokum po republice
2) Zda to chteli opravit pred PRG - JFK, tot pouha spekulace
3) Nemusis mi delat prednasku co se tyce planovani, duvodu, problemu atd., znam to docela dobre. Nicmene vzdy zalezi na pristupu a prioritach spolecnosti, ostatne pro zakazniky je dulezity vysledek, zbytek jim je putna. Spis me zarazi ten tvuj cesky pristup - spekulovat, vysvetlovat a omlouvat, proc to neslo....a hodit to vsechno na LKMT |
| |
|
| | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 14:14 | |
| | Chjo.. Poposedni si..
Reagoval jsem na Luďka. ZNOVU opakuju, že jsem tenhle strom ani článek nečetl. Jen mě zarazilo přirovnání o ostudě.
Nikomu nedělám přednášku, ale když to víš tak dobře, tak bys takovej blábol nenapsal.
Nazdar.
A mimochodem.. nejsem Čech. to jen tak, na okraj.. |
| |
|
| | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 14:44 | |
| | A čí jsi? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 15:27 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 15:33 | |
| | Prd, Zakarpatská Rus přeci. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 16:43 | |
| | Zakarpatská Rus není ani Prd ani Rus, jestli mi rozumíš... Je to Ukrajina. |
| |
|
| | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 15:46 | |
| | OK..taky nejsem Cech,ale mam cesky pas) |
| |
|
| | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 16:01 | |
| | Já Čech jsem a je mi to jedno... mimochodem |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 16:06 | |
| | Já jsem Čech a nemám pas. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 16:08 | |
| | já taky ne, mám tam pneumatiku |
| |
|
| | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 13:37 | |
| | A321 neposlali z jednoducheho duvodu, zadny nebyl k dispozici a vlastne i ten A310 byl prave nahradou za A321. Standartne na takove chartery A310 nelita, ale nejake A321 jsou tusim v revizi.
|
| |
|
| | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 18:29 | |
| | Teda ty jsi génius. Jen tak od stolu víš, co kdo a kde po....., a hned by jsi jim radil. Divím se, že už tam nesedíš jako "ředitel". Jo, je pravda, že v Čechách jsme na kibicování experti. Vůbec nic o tom nevíme, ale všechno známe a všemu rozumíme. |
| |
|
| | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 20:09 | |
| | Jestli ten tvuj prispevek byl urcen me mladiku, tak bych ti doporucil, abys dodelal ukoly, zabalil si tasku do skoly, vycistil si zuby a pomalu sel spat!Nema smysl, abych ti napsal, ze uz mam davno po skole, neco jsem zazil, poznal a taky odpracoval!DOBROU NOC!)) |
| |
|
| | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 20:38 | |
| | Nerad bych vstupoval do této vášnívé debaty, ale myslím si, že na tomto fóře by si měli být všichni rovni a né se povyšovat jeden nad druhého pouze na základě věkového rozdílu, ať už se dotyčný chová jakkoliv. Přeji hezký zbytek dne |
| |
|
| | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 20:50 | |
| | ..taky proto tam byl ten smajlik!Nemam potize diskutovat s kluky, kterym muzu delat tatu,nicmene me casto zarazi,jake maji v 15ti sebevedomi a zkusenosti,tot vse. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 20:53 | |
| | Smajlíku jsem si nevšiml, nebyl to standartní pérákovský --> |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 22:25 | |
| | To máš na mysli dvojtečka závorku ukončit? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 21:05 | |
| | Možná jsem mladší. Ale nejsem blbej. Ale ty vypadáš, že jsi snědl šalomounové lejno. Stejně jako všichni v hospodě rozumí fotbalu líp než treneéři, politice líp než polotici, Ekonomii líp než ekonomové .... a letadlům víc, než letci. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 21:18 | |
| | Ach jo kluku...tak jeste jednou a strucne! CSA problem vyresila tak,ze 200lidi ma zkazenou dovolenou - teda pulka (zbytek to vzdal]. Dalsi hromada lidi den nasledujici den neodletela z Prahy do N.Y. a pravdepodobne i ti, kteri na to letadlo cekali museli letet do Prahy z N.Y. jinak.Proto jsem napsal, ze to je NEUVERITELNE atd..rika ti neco DUVERA a dobre jmeno spolecnosti, s kterou je takto hazardovano?Zkus si predstavit, ze bys na miste tech lidi cekajicich v Ostrave byl ty. Hur to snad ani napravit neslo, za tim si stojim a to proto, ze jsem na letisti pracoval a podobne pripady taky resil.I koupaci jsou lidi a nezaslouzi si takove zachazeni! Staci? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 21:55 | |
| | Ty jsi tak chytrý, až to není pěkné. A nenapadlo Tě, že ono to prostě jinak nešlo? Prostě, všemu rozumíš, všechno znáš, a celý ČSA určitě čeká jen na Tvou radu. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 21:56 | |
| | Bezpochyby.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 21:56 | |
| | Booože.. Marně zkoušim tipovat, kolik měsíců jsi v provozních složkách letiště odpracoval, když tu kážeš o tom, kdo, co a jak blbě vyřešil.. Jediný, s čím můžu souhlasit, je názor maca, že ten jetstarter mohli vyzkoušet i bez lidí na palubě. Ale to zase čert ví, proč to zkoušeli nahodit s lidma..
To letadlo mělo letět toto..: PRG-AYT-BRQ-OSR-AYT-PRG
To, že v Ostravě nemají (odpovídající) jetstarter není chyba aerolinky. Jak jsem psal níže, obě 321 byly mimo (jedna v Irsku, druhá v opravě), OKWAB prodaná, OKWAA připravená k prodeji - už se s ní nelítá, YAC na cestě z JFK a YAD je naše inkriminované letydlo.
To, že ostravské letiště není uzpůsobeno na takový nával pacošů, notabene v noci taky není chyba aerolinky. Poukázky na občerstvení dostali, to, že měli v terminále jen 20 baget a 40 kafí taky nemůže být připsáno na vrub ČSA. Vzhledem k tomu, že nikde po ruce jetstarter nebyl, musel se z Prahy převážet autem. Dovolil bych si upozornit, že ten maník s odtahovým vozem ho z Ruzyně do Mošnova dovezl za 5 hodin..!!! Až uděláš PRG OVA s náklaďákem za stejnej čas, tak pak přijď..
Zpoždění 24 hodin je sice smutné, ale i to se může stát. To, že to novináři a Nova hodí na dopravce je smutný důsledek toho, že o problémech v letectví vědí hovno.
Jo a ještě něco.. To, že se zrušil New York má být jako národní tragédie..?? Většina pacošů odletěla ještě týž den přes Paříž/Frankfurt/Londýn a Amsterdam s dvouset eurovým kapesným od ČSA.. Přijde ti to jako špatný obchod..? Ten samý proces podstoupili i pacoši v Novém Yorku.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 22:18 | |
| | Nevím jak velký je jet starter, ale jestli to vezli tou obyč dodávkou do tří a půl tuny, tak těma všichni jezdí maximálkou, tedy kolem 150 km/h. Ovšem jestli to byl normální náklaďáček, tak je to špičkový čas... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 16. 6. 2009 / 05:23 | |
| | Vezla to odtahovka. Měl ho na korbě. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 22:22 | |
| | Zalezi na tom, jestli se na to divas z pohledu cestaku, kterej je podle tebe nakonec rad, za s CSA do N.Y. nepoleti a jeste za to dostane kapesny. Ja se na to dival z pohledu cloveka, kterymu je smutno jak to CSA vede.Takze tak. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 23:09 | |
| | Krom toho, jsi horší, než bulvární novináři. Ty naděláš kvůli jednomu odloženému letu (který byl nahrazen prebookováním lidí na lety jiných společností)... Denně se ve světě zruší, nebo zpozdí kvanta letů, a nikdo nebrečí, jako Ty. Děláš, jako by to byly jen ČSA, kdo náhodou zrušil let.
Kdyby to nerozpitovali novináři, tak se o tom ani nedovíš. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 16. 6. 2009 / 09:29 | |
| | Ty vole, Mates, ty se mi vazne zdas!
Argumentovat tim, ze neni chyba CSA ze Ostrava nema odpovidajci jetstarter. Koho to zajima? Proc je tak vehementne obhajujes?
I kdyz nerad, budu se v tomto muset zastat Ostravaku. Proc se to haze na ne kvuli nevhodnemu starteru? Proc ne na CSA kvuli nefungujici APU? Navic pokud opravdu ostravsky starter byl v poradku ale jen nevyhovoval parametrum Arbuzu, prece neni co resit. Chyba je jednoznacne na strane aerolinek ktery poslaly nevyhovujici letadlo na nevyhovujici letiste. Narky kolik letadle mely v oprave a kolik prodanejch taky neni zadna omluva. Znamena to jenom, ze kapacitne nestacili na to co si naplanovali a k cemu se smluvne zavazali...
Pokud tu mame ale spatne informace, APU byla v poradku a zavada byla na strane letise, pak se CSA i tobe omlouvam... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 16. 6. 2009 / 16:13 | |
| | Ach jo..
Tak se musim zase opakovat. Původně, a to jsi si jistě přečetl, jsem reagoval na slova kolegy z Brna, který tvrdil, že lítat s vadným APU je OSTUDA. To je holý nesmysl!
Vadné APU je běžná závada. Není to nic nebezpečného, jak tu někdo zmínil a jak se ale pár desítek lidí přesvědčilo, dokáže to pořádně "osladit" život.
Někdo se tu ohání pohledem zákazníka.. A co je teda ČSA v závislosti na letišti Ostrava..? Jsou to snad bratři..? Je to opět vztah klient - pronajímatel. Tedy zákazník a prodejce. ČSA si platí servis.. Handling. Když už nic jinýho, v případě, že měli neodpovídající zdroj, měli ho shánět ostraváci, jako poskytovatelé služby handling. Ne operačka ČSA. Aspoň to bych očekával já, jakožto platící zákazník letiště.
Jak jsem psal níže. Je to opět shoda několika politováníhodných okolností. Ale stojím si za tím, že jak na straně dopravce, tak na straně provozovatele letiště. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 16. 6. 2009 / 10:09 | |
| | Matesi Matesi...puvodne jsem se uz nechtel zapojovat, mam pocit, ze se s tebou diskutuje docela tezko.VUBEC nezpochybnuju, ze spoustu lidi z toho problemu v CSA bolela hlava, ze se nestastny ridic hnal do Ostravy s nakladakem jako silenec, nicmene vysledny efekt vcetne vystupu tiksove mluvci ala hodit vse na LKMT je naprosto amatersky! Ja proste vychazim z nasledujici logiky - zkus ji prosim te sledovat:
1) Koupak si koupi zajezd u cestovky a doufa, ze ta zabezpeci leteckou prepravu u nejake duveryhodne spolecnosti, vic ho nezajima, TECKA!
2) Cestovka si objedna prepravu u CSA, dalsi detaily samozrejme neresi (typ letadla, AOC, pozemni zabezpeceni) - taky proc, TECKA!
3) Letadlo, ktere cestaky nebylo schopne odvezt vcas, melo na trupu napsano CSA, nikoliv LKMT.
4) Cestakum je a musi byt jedno, jestli je nefunkci APU napsane v MELu, ze zrovna neni k dostani nahradni dil atd....Nicmene jich se taky nikdo nepta, jak si vydelat na dovolenou a vsechno si kolem toho zaridit.
5) Tobe to vsechno pripada, jako zly umysl, kydani spiny na CSA, ale tak to proste v byznysu funguje!
6) Jestli se CSA nejak zahoji na LKMT, to nevim - ale je to uplne jedno, PROTOZE
posramocenou povest - opet ma CSA.
7) Kazdy odbornik ti rekne, ze pri pruseru je nejlepsi nedelat z lidi blbce, postavit se k tomu celem, predevsim nelhat a udelat pro zakaznika prvni posledni (a treba i to na co nema papirove narok).Ale rozdat lidem poukazky na jidlo s tim, ze se na letisti neda nic koupit a svest to na spravu letiste LKMT ze ma malo baget a kafe.....to je fakt demagogie.Predpokladam ze ti dojde, ze letiste opravde nemuze byt pripraveno uplne na vsechno a mit vzdy v zaloze bagety pro 200lidi.Priste se to stane Jumbu a bude jich potreba 500...jaky je problem okamzite zavolat do mesta a objednat catering v hotelu pro 200 lidi a sofort jej poslat na letiste a vzit s sebou par lahvi sampanskeho?Ne na vsechno jsou tabulky, predpisy a prirucky. Ale muselo by se holt chtit!
8) Na problem je potreba se podivat ocima zakaznika, pokud o nej tedy stojime i nadale, a ne alibisticky prostrednictvim predpisu.
9) Vsude kolem sebe vidim, ze se letecke spolecnosti zvlast v dobe krize snazi o zakaznika neprijit, neztratit dobre jmeno, duveru a povest. Bohuzel z tehle patalie mam pocit presne opacny.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 16. 6. 2009 / 13:49 | |
| | Ty jsi zase chytrý jako rádio. Ale zkušenosti z praxe zjevně nulové. Už jsi se někdy o víkendové noci pokoušel někde zajišťovat občerstvení pro 200+ lidí? Chápu, že takto z pohodlí a tepla peřiny se to kibicuje pohodlně, ale praxe je poněkud odlišná, profesionále.
Jinak se s Matějem hádáte o blbinách. ČSA se o lidi nějakým způsobem postarala, to jí budiž k plusu. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 16. 6. 2009 / 13:58 | |
| | Pokud ti je opravdu 15 jak máš v profilu, tak mě bavíš svojí poznámkou o zkušenostech z praxe... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 16. 6. 2009 / 16:18 | |
| | 1) souhlas
2) souhlas
3) souhlas - jen s tim rozdílem, že ASU je majetkem letiště Ostrava a zároveň letiště Ostrava je poskytovatel handlingových služeb
4) souhlas
5) ano, je to kydání špíny a hledání jediného viníka.. jako vždy
6) ano, bohužel
7) jistě.. ale opět.. to má dělat handlingový agent.. nikoliv operačka ČSA
8) ano, viz jak píšu zde..: http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=306397
9) ano, bohužel
v podstatě jsi mi ale neřekl žádnou novinku.
Celou dobu se snažím reagovat na hlášky typu: porouchané APU je ostuda, ČSA jsou banda nemakačenků, jež ten problém řešili 25 hodin atd..
v tom bylo jádro pudla. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 16. 6. 2009 / 13:25 | |
| | Sorry, ale to je jednoznačně chyba ČSA, ani v nejmenším letiště. Poslat letadlo s nefunkčním APU na letiště, které nemá odpovídající air starter, je chyba dispečinku dopravce, protože si neověřili, jestli v Brně i Ostravě mají ASU dostatečně dimenzované. A letiště samozřejmě není povinné mít ASU na všechny typy letadel. A310 do Brna standartně nelétá (normálně by ten charter letěla A321), takže jsme vybaveni na menší letadla a předpokládám, že Ostrava taktéž. To nahození A310 v Brně byla v podstatě náhoda, protože je to stejný typ ASU, jako v Ostravě a při nahazování bylo vidět, že to je na hranici možností ASU. A proč nezkusili startér bez lidí na palubě? No je vidět, že toho o provozu letiště taky moc nevíš. Co kdyby se motory nahodit podařilo? Snad víš, že není možný nástup cestujících s běžícím motorem. Takže by sice mohli zkusit nahodit, jenže potom by ho zase museli vypnout a čekat cca 5 hodin, než se ASU znovu natlakuje k dalšímu nahazování. A to by se třeba povést nemuselo. Takže výsledek by byl stejný. A že měli na letišti 20 baget, to snad je chyba letiště? Přece nebudou mít permanentně stovky baget, kdyby tam nějaké letadlo zatvrdlo a když ne, tak je permanentně po pár dnech vyhazovat. Fakt si to představuješ jako hurvínek válku a snažíš se omluvit chybu dispečinku ČSA. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 16. 6. 2009 / 14:07 | |
| | ...což mi připomíná, jak nás jednou dispečink poslal s mašinou bez APU do Košic. Starej kapča, který už věděl své, se jich zeptal, zda je v Košicích jet-starter. "Počkejte, prověřímě... ááá, říkají že není, no tak vám vyměníme mašinu" Strašně dlouho jsem se pak bavil představou, jak sedíme na letišti a čekáme, až k nám z Bratislavy dojede Avie s jet-starterem
Tohle padá na hlavu buď centrálního mozku lidstva, tedy operačky ČSA, anebo správy letiště, pokud jim slíbili, že jejich jet-starter A310ku zvládne, či pokud podle svých specifikací to zvládnout měl. Můžu ti z vlastní zkušenosti říct, že se ti kolikrát stane, že přijede dýchavičný jet-starter, který nevytlačí ani potřebných 30PSI nutných pro spuštění 737my. Tak to zkoušíš holt třeba na 25ti, no, 737 leccos zkousne, tak se to třeba i podaří...
Ale jak to mezi nimi ve skutečnosti bylo, to my nevíme... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 16. 6. 2009 / 14:49 | |
| | Dik ze ses me zastal nacelniku.....uz me to samotneho unavovalo.Jo a jak dopadlo u vas to nakladni Jumbo?Nahodili - nenahodili)) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 16. 6. 2009 / 15:01 | |
| | Ta myšlenka o vyzkoušení bez cesťáků samozřejmě byla myšlena tak že to vypnou a pak znova nahodí. To ASU se fakt tlakuje tak dlouho? Jak je potom možné, že když si piloti při pojíždění po příletu vzpomenou že to nikomu neřekli, že nemají APU a zařizují to přes TWR a za hodinku normálně odletí? To ten kompresor běží nonstop kdyby náhodou něco? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 16. 6. 2009 / 16:43 | |
| | ASU se normálně parkuje natlakované. Ihned po každém použití se natlakuje, aby bylo v pohotovosti. Těch 5hod to trvá při úplném vyprázdnění, po nahození 737 stačí cca 2 hodiny a dokonce je schopný nahodit i 2 po sobě bez doplnění. Ale motor A310 je něco jiného, potřebuje trošku větší mašinu |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 16. 6. 2009 / 16:04 | |
| | Tak ještě jednou a pomalu.
LKMT je na A310 vybavená. Jak jsem už psal, standartně se LKMT plánuje na diverzi pro A310, případně pak LZIB.Minimálně je vybavená, co se týče nákl. prostoru, neb mají zakoupenýho Treppla. To vy v Brně vlastně asi nevíte co je, že..? (och.. vlastně vy s tim nakládáte TNT, mi tak došlo..)
O Brně jsem se nebavil, je to v podstatě zázrak, že se to povedlo nahodit. Brno je vůbec město zázraků, jak tu zjišťuju pokaždé, když jsem tu.
Co se týče myšlenky nahodit bez lidí, tu tady rozvinul kolega Koprik, takže reklamace na něj, díky..
Ad občerstvení.. Samosebou, že na letišti, přes které projde denně tolik lidí, kolik jich odveze jedna A310 nebude do bufetu majitel nakupovat denně dvěstě baget. Ale nic nebránilo tomu narychlo někde nějaký dostatečný počet jídel objednat.
Nepředstavuju si to jako hurvínek válku, ale narozdíl od tebe mám informace o plánování z první ruky a podle těch dochzím k závěru, že se o JEDNOZANČNOU chybu, tak jak jí tu prezentuješ ty, nejedná.
Jako vždy se jedná o spoustu shod okolností, jako u většiny průserů v letectví. To jen ty si to představuješ jako hurvínek válku a čekáš, že za všechno může operačka.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 16. 6. 2009 / 16:25 | |
| | Kolega Koprik opravdu nerozvinul myslenku nahodit bez lidi-dodavam jen pro poradek .Bohuzel nemam chut se prohrabovat tim baobabem, abych nasel puvodniho autora. A protoze jsem na operacce pracoval (sice ne u CSA) tak jen dodam, ze bohuzel operacka uz ze sve podstaty - byva zpravidla prvni instance, ktera se o problemu dozvi a pak jej musi resit az do dobreho / spatneho konce a casto zodpovida i za veci, ktere nemuze ovlivnit. Proto se po lidech z operacky zpravidla zadaji krome jineho pevne nervy a kreativita pro reseni vsech myslitelnych i nemyslitelnych pruseru.A koncim v diskusi, jdu radeji ven, je tam krasne!Pozdrav vsem diskuterum! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 16. 6. 2009 / 16:55 | |
| | Jasně, LKMT se možná plánuje na diverzi A310, ale copak to plánuje letiště??? Není to chyba dopravce, že si plánuje diverze na letiště nevybavené pro daný typ letadla? To si rovnou můžou naplánovat diverze do Medlánek Jinak trepla samozřejmě máme a dokonce 2, ale nikoliv kvůli A310, nýbrž kvůli nákladovkám. Celkem by mně zajímaly ty tvé informace z první ruky o plánování, protože při tom plánování zjevně nikoho nezajímá, jestli je na to letiště vybavené. Jednoduchý dotaz, připadá ti jako příklad správného plánování, poslat letadlo bez APU na letiště, nevybavené potřebným ASU? Sorry, podle mně je to buď naprostá ignorace s tím, že se to "nějak" udělá a nebo prosté přehlédnutí, což se samozřejmě stát může. Ale pořád je to jednoznačná chyba dopravce a nemáš jediný argument, který by to mohl popřít. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 16. 6. 2009 / 17:19 | |
| | A neni to treba tak, ze letiste je "oficialne" pro A310 vybavene (nebo to nekde uvadi) ale realita je, treba, jina a lehce pokulhavajici? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 16. 6. 2009 / 17:50 | |
| | V informacich o letisti se vybavenost pro konkretni letadla neuvadi. Uvadi se tam vybaveni jednotlivymi technickymi prostredky, ale jestli se hodi pro dany typ letadla, by si mel asi overit dopravce, kdyz tam letadlo chce poslat, ne? O tom, jake letadlo ktery dopravce posle, jaksi letiste nerozhoduje. Dopravci vi, ze ASU mame a taky by mel vedet, ze kazde ASU nestaci na kazde letadlo. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 16. 6. 2009 / 22:32 | |
| | Šmarjá mankote..
To já vim taky, že letiště na diverzi plánuje dopravce a ne provozovatel letiště..
A sere mě, že v podstatě zapadnul úplně první příspěvek, na který jsem reagoval a který jsi napsal ty a kde to vlastně skončilo..
Jen pro pořádek..:
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=305958&lan=0
toto je ten blábol, na který jsem reagoval, zejména pak jeho poslední věta a toto je reakce..:
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=306174&lan=0
No a pak už se jen nabalovali další blbosti ze všech stran, včetně té mojí a skončilo to u toho, že mi tu budeš dávat lekce z toho, kdo plánuje diverze..
Fajn pokec. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 16. 6. 2009 / 23:32 | |
| | Ja ti lekce nedavam Jen jsem si dovolil upozornit na poradny kiks planovacu, protoze poslat letadlo bez APU na letiste nevybavene odpovidajicim ASU, proste nic jineho nez kiks neni. Samozrejme vim, ze se bez APU muze litat, ta A310 opravdu nebyla prvni letadlo, ktere jsme pomoci ASU nahazovali Jen to bylo prvni letadlo, ktere nam sem bez APU poslali, aniz by si zjistili, jestli na nej mame ASU. Ale podle tebe je to chyba letiste? )) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 16. 6. 2009 / 23:51 | |
| | To je jak do dubu..
Můj úplně první post byl o tom, že jsi napsal blábol. Lítat bez funkčního APU je podle tebe ostuda.. Já ti napsal, že není.. je to naprosto normální závada.. To, že jsi to myslel jinak je sice fajn, ale nebylo by od věci své myšlenky umět zformulovat.
Vytrháváš věci z kontextu, jak se ti to hodí.. To, že celej tenhle průser není jen chyba ČSA jsem se zase snažil vysvětlit Koprikovi, kterej tu psal něco o tom, že je nepřípustné aby se to v rámci ČR řešilo 25 hodin. To, že si v destinacích jako OSR apod. zajišťoval FFR, nebo kde to dělal, handling sami, to je jejich boj. ČSA si od toho platí handlingové agenty. Ti se o takové věci mají postarat. V tom vidím chybu letiště (nebo kdo tam poskytuje handlingový servis ČSA), že se o pacoše nedokázali líp postarat. Snažil jsem se tím poukázat na to, že nic není černobílé, jak nám to tady kolega Koprik vpálil. Téměř vždy jsou takovýhle průsery dílem několika do sebe padajících miniprůserů, který pak vytvoří takovýhle kolos.
Ale evidentně máš s mým názorem, že drtivá většina průserů nepadá na vrub jednoho oddělení, problém. Tvoje věc.
Možná, když budeš příště líp číst zjistíš, že jsem nikde nenapsal, že za nic ČSA nemůže. Jen se mi nelíbí postoj, který tu vy dva tvrdě propagujete, že za všechno může ČSA, potažmo operačka. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 17. 6. 2009 / 00:16 | |
| | OK, s temi bagetami a vubec postaranim se o cestujici to je veci smluv mezi dopravcem a letistem. Taky uznavam, ze samotne letani bez APU ostuda byt nemusi, lita se tak bezne. Ale ostudou se to stane, kdyz dopravce takove letadlo posle na letiste, ktere na nej neni technicky vybaveno. To byla jedina pricina celeho problemu. Na to se uz jen nabalily ty ostatni veci. Ale zakladni problem je v tom, ze A310 bez APU vubec do LKTB a LKMT nemela letet. |
| |
|
| | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 21:13 | |
| | No hele. On to sice napsal dot na férovku, ale v podstatě má pravdu.
Nehledě na fakt, že to, že má v profilu, že muje -náct ještě neznamená, že mu těch -náct opravdu je. |
| |
|
| | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 13:31 | |
| | Ostuda je v tom, ze si dispecink neoveril nejen to, ze na cilovem letisti maji vzduchovy starter, ale ze je to taky typ, ktery kapacitne staci na nahozeni motoru velikosti A310. A to si zjevne neoverili, protoze to nestaci. I v Brne jsme to nahodili tak tak. No ale pred chvili nam tady sedl 747 a hadejte, co mu nefunguje... |
| |
|
| | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 14:15 | |
| | Odmrazovani celnich oken? |
| |
|
| | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 15:20 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 16. 6. 2009 / 14:00 | |
| | Srazil se na zemi s IL-62 a jako vždycky vyhrál Iljušin? |
| |
|
| | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 15:59 | |
| | | |
|
| | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 18:14 | |
| | Informace podpultem.. ČSA běžně plánuje LKMT jako záložní letiště pro A310. Mají tam dokonce i Trepple. Takže na ní vybaveni jsou. Nehledě na fakt, že si nedovedu představit, když jim tam sedají IL76 a Ruslany, kdyby se jim podělalo APU, čím by jim to nahodili..?
Takže bych asi opravdu neviděl vinu na straně ČSA..
Co se týče APU a MELu, tak prej s tim může lítat 3 měsíce, resp. bez funkčního APU.
A pro Koprika. A321 na to poslat nemohli, protože A310 byla právě náhradou za A321, kterou mají mechanici v péči. Druhá hobluje chartery v Dublinu.
Taky jsem zjišťoval, proč třeba nepůjčili jetstarter z Přerova od vojáků, nebo z Krakova. Tak prej v Polsku se neptali a po čechách v noci nikde nikdo nebral telefon. Prostě mrtvo.
Toliko zákulisní info. |
| |
|
| | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 18:29 | |
| | Česká armáda pracoje jen od 8:00 do pěti ? Taky dobrý... |
| |
|
| | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 18:38 | |
| | Mi příjde divné proč to nezkusili nahodit nejdřív bez těch lidí. Já být cesťák, tak bych jim to tam asi rozflákal A to jsem z branže a vím o co jde. |
| |
|
| | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 16. 6. 2009 / 15:13 | |
| | To je jednoduché Nahodili by to bez cesťáků a šlo by to, ale museli by to zase zdechnout, protože nemůžou nastupovat cesťáci a mít spuštěné motory a pak by to museli trápit znova a kdo ví, jak by to pak šlo a pálili by palivo navíc |
| |
|
| | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 14:17 | |
| | | |
|
| | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 17:21 | |
| | Hm... vážně to stihne na tu 18. hodinu ? |
| |
|
| | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 18:13 | |
| | | |
|
| | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 18:17 | |
| | Potvrzuju je 18:17 a Airbus mi přeletěl nad Kopřivnicí |
| |
|
| | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 20:13 | |
| | Je 20.12 a tudy to neletělo. |
| |
|
| | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 21:50 | |
| | Je 21:48 a tady taky furt nic |
| |
|
| | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 23:03 | |
| | A co mam rikat ja? 2303 a furt nic |
| |
|
| | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 00:49 | |
| | Ani nemluv, 0:49 a taky nic... ikdyž ono tu ani nikdy nic nebývá |
| |
|
| | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 21:58 | |
| | 21:58 a Pardubice hlásí jasno, 20°C a Airbus stále nikde... |
| |
|
| | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 23:05 | |
| | 23:06 Moravská Třebová a taky nic, jeste pockam tak do 23:15 a pak pujdu spat...
jinak se zatahuje a je vedro. |
| |
|
| | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 00:03 | |
| | Neodlítal jsi dneska z Hradce asi tak okolo 17:20 směr jih?
Zítra 00:03 a furt žádná Kočička neletí |
| |
|
| | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 00:28 | |
| | Žádný neletí, protože Kočku zabásli s 1 promile na Evropské. |
| |
|
| | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 13:41 | |
| | Cas presne nevim, mozna trochu dyl. A smer jihovychod (LKMK). |
| |
|
| | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 00:50 | |
| | To už je podezřelé.. nemělo by se vyhlásit pátrání? |
| |
|
| | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 01:31 | |
| | Zřejmě to v tom Turecku nemůžou nastartovat. Je 1.31 a tady stále nic neletělo. |
| |
|
| | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 04:58 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 09:21 | |
| | 09:20 ani tady na Smíchovem, v reálu, nic. Nebyli to nějací pseudopiloti? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 11:11 | |
| | 11:11, Zürich Oerlikon, taky nic...
Obavam se ze tohle byli kvazipiloti! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 11:23 | |
| | Pardubice 11:22 a ani jeden průlet. |
| |
|
| | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 20:25 | |
| | Nechci se jim do toho plést, ale zajímalo by mně, jestli někoho napadlo, co budou dělat, až se letadlo nepodaří nahodit pro odlet z Turecka? Oni sice tvrdí, že to byla vada pozemního startéru, ale na něm v podstatě nemá být co vadné, je to tlaková láhev a pokud ji nechají dostatečně natlakovat, tak funguje správně. A navíc měli i problém to nahodit se startérem z Prahy, takže z toho jasně vyplývá, že ty vzduchové startéry jsou na hranici kapacity potřebné pro nahození tak velkého motoru. Takže odeltěli do Turecka a jsem zvědavý, jestli to nahodí tam Podle mně bylo logičtější dokud je letadlo v ČR opravit APU. Ale jejich věc... |
| |
|
| | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 20:29 | |
| | On startér se možná bere ta část ústrojí, která roztáčí kompresor a do kterého se přivádí vzduch buď z APU nebo z pozemního zdroje stlačeného vzduchu, tak kdo ví, možná tam bylo něco špatně a vyměnili to třeba nebo co já vím... Byla by "legrace", kdyby se potvrdilo, co jsi napsal |
| |
|
| | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 20:34 | |
| | Nikde není psáno, že ten kamión nepokračuje z Ostravy do Turecka
|
| |
|
| | | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 22:04 | |
| | | |
|
| | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 20:30 | |
| | Už je sice pozdě, ale bylo řečeno který den? Resp. poslední dobou docela silně fouká vítr od západu |
| |
|
| | | | | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 15. 6. 2009 / 06:59 | |
| | | |
|
| | | Prokletí Airbusu dorazilo do Čech 14. 6. 2009 / 21:44 | |
| | Já bych neviděl chybu tak v letadlech, ale spíše v aerolinkách, při minulé dovolené nám odložili let (ČSA) o cca 8 hodin a ani nám nebyli schopni pořádně říct proč.... |
| |
|
|