FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Zahada v kostrbatosti car v FS9.... Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zahada v kostrbatosti car v FS9....   21. 6. 2004 / 13:47
Pips   
Mno, uplne presne to nevim, ale domnivam se, ze trilinearni a bilinearni filtrovani je jen jakysi predchudce anisotropniho filtrovani, tedy spis asi jakasi optimalizace zobrazeni tech textur.jelikoz nevim presne, co to dela, nechal jsem tam defaultne tusim trilinearni filr.jeho zapninani a vypinani ( vzhledem asi k zapnutymu anisotropnimu ) nebylo vubec videt a nikde se nic neprojevilo.Co se tyce druhe casti tveho dotazu, nastavuj tak vysoky hodnoty u obojiho, dokud ti vsechno pojede jeste dobre jestli ti pojede vse vpohode s maximalnimi hodnotami, bud rad, protoze mas maximalni dokonalost obrazu.pokud se to prestane hybat dobre, musis holt nejaky ten stupinek slevit treba na 4xFSAA a 8xAniso, coz by mela byt podle tvych jednotek asi polovina.
 
Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ