FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Zahada v kostrbatosti car v FS9.... Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zahada v kostrbatosti car v FS9....   21. 6. 2004 / 13:35
MilanP
.... a co presne znamena ten Filtering (off/bilinear/trilinear) v FS ? Neni to anizotroni filtrovani (nebo jak se tomu nadava) ? Nema se to v FS nastavit na OFF a na karte zapnout anizotroni filtrovani ve smyslu doporuceni v tomhle threadu ? A jak je to vubec s timhle filtrovanim a antialiasingem - na karte mam moznosti 2x, 4x, 8x a 16x u obojiho... Jak to principialne funguje a jakou hodnotu nastavit ?
 
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ