K první části - možná by to chtělo lépe číst, než začneš něco horkokrevně psát - pointa mého příspěvku byla ta, že takový člověk co se třikrát vykašle na zkoušku (čímž jsem nemínil tebe, ale hypotetického člověka z předchozího příspěvku) prostě "lenoch" je.
K druhé části - upřímě doba kdy jsem entusiasticky bojoval za každou kravinu na českém IVAO je dávno za mnou. Možná by se vrátila, kdybych viděl, že se lidi ve staffu snažej tak, jak jsme se tenkrát snažili my (a to jsme neměli žádný kontakt na reál, vše jsme si budovali sami). Když se na to vyserete a za půl roku nebude nikdo řídit ani lítat, mě už to líto nebude. Sice skončí jedna pěkná kapitola v mém životě, ale já už si víc dokazovat nepotřebuju. Popravdě už jsem za těch X let docela vyždímaný a poslední snaha a změny výcvikového systému z letošního jara jsou spíš ve směru "vybudovat si dobré nástupce" a pak jít od ředitelského válu a stát se řadovým řídícím/pilotem.
Jenže stará generace už odešla a nová je příliš zvyklá, že se jí všechno cpe pod nos a že by všechno mělo být zadarmo. A já už po padesáté stojím na křižovatce ve které jsou dvě cesty:
a) udržovat IVAO jako síť simulující prostředí ŘLP s tím, že to (minimálně řízení) je náročný koníček a holt není pro každého a nebo
b) udělat z toho zábavu pro každého, která s realitou nebude mít nic společného a každý si tu bude anarchisticky dělat co chce
Můj "volební" program vždy byl a je a). Pokud dav chce b) tak prosím, ale bezemě. Střední cesta není. Resp. to co provádíme ve staffu teď je střední cesta - moje představy o realistickém řízení a létání jsou úplně jinde, ale těch už jsem se vzdal dávno.
Takže je mi úplně šumák, jestli se cítíš (nebo někdo jiný) nějak ze strany staffu ukřivděný v tom, že nemáš od nás vyšlapanou ideální cestičku. Já to prostě už jinak dělat nebudu. A buďto to budu dělat sám (případně s Borkem) a bude se nestíhat a vypadat to tak jak to vypadalo letošní sezónu. Nebo se najde dost nadšenců, kteří to budou dělat s námi a pak se to třeba vrátí tam, kde to bylo před dvěma třema lety. Ale pokud to chcete dělat jinak, tak pánové beze mě. Opravdu poslední dobou mám pocit, že trávit X hodin týdně prací pro lidi, kteří se snaží jen nějak proléz systémem aniž by se chtěli něco naučit nebo dozvědět o leteckém světě (až na asi dvě nebo tři víjimky) je trochu ztráta mého času. Takže se pánové rozhodněte, je to jen na vás, já na tom "křesle" nelpím, beztak jsou s tím jen starosti.
|
|