| | | Zahada v kostrbatosti car v FS9.... 20. 6. 2004 / 00:14 | |
| | ...aneb kouknete na tyhle dva obrazky:
http://vacc-cz.euweb.cz/travel_img.htm
Proc je ten spodnejsi obrazek, ktery jsem nasel na webu, lepsejsi, tj. okrajove cary letadle jsou naprosto vyhlazene ? Ten horejsi obrazek je z meho PC, mam R9600FX, hodnoty v nastaveni grafiky v FS mam na plny kule. Vyzkousel jsem vsechna mozna nastaveni karty, ale porad mam cary tak kostrbate oproti tomu druhemu screenu... Nevite cim to je a jak ty cary vyhladit ? |
| |
|
| | | Re: Zahada v kostrbatosti car v FS9.... 20. 6. 2004 / 01:21 | |
| | antialiasing!!!!! v nastaveni fsky a karty zapnout!!!! v fsce si zapni antialiasing , a zaskrtni aplication controled , zvets si resolution. |
| |
|
| | | | Re: Re: Zahada v kostrbatosti car v FS9.... 20. 6. 2004 / 01:40 | |
| | oh, ja ho zaskrtly mel, ale jen FSce. Na karte jsem mel Controled by application a predpokladal jsem ze to i tak bude... Ted uz to facha, diky moc |
| |
|
| | | | Re: Re: Zahada v kostrbatosti car v FS9.... 20. 6. 2004 / 09:59 | |
| | Nedoporučuji moc nastavovat tyto funkce přímo v FSce, protože to ne vždy funguje spolehlivě. Nejlepší je, nastavit vyhlazování atd. natvrdo přímo v ovladačích grafické karty. A stejně tak je vhodné používat stejné nastavení rozlišení a barevné hloubky (32bit) ve FS i na ploše Windows. Jedině tak je jistota, že výsledný obraz je takový, jak je nastaveno a vypadá to, že i FPS je pak na maximální možné úrovni, co grafika opravdu zvládné s daným nastavením. Jinak s tím jsou problémy, zejména pokud byl před FSkou spuštěn třeba jiný program s jiným nastavením grafiky. Nevím proč, ale změna rozlišení a ostatních parametrů zobrazení při běhu windows (např. spuštění FSky s jiným rozlišením, než plocha) nedělá dobrotu. Stává se, že i když je vyhlazování zapnuté, tak nefunguje nebo funguje, ale je nepřiměřeně nízké FPS a podobně. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Zahada v kostrbatosti car v FS9.... 21. 6. 2004 / 09:10 | |
| | Může to mít nastavené jen v FSce a na kartě mít ten antialiasing zapnutý podle potřeby programu, ale pak to funguje jen v plném obrazovém modu, ne v okně. Pokud beží fska jen v tom okně, přebírá si instrukce z ovladače graf. karty. Tak je to i u mě a mám GF-FX5600. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Zahada v kostrbatosti car v FS9.... 21. 6. 2004 / 10:13 | |
| | Jenze ze to tak funguje na nVidii neznamena, ze to tak bude ufngovat i na Radeonu ... Kazdopadne jestli si dobre pamatuju doby kdyz jsem to nastavoval, tak to i ve fullscreenu vyzadovalo aby antialiasing byl nastaven natvrdo v ovladacich videokarty. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Zahada v kostrbatosti car v FS9.... 21. 6. 2004 / 12:07 | |
| | Nějak s tím válčím.Poraďte co s tím, mám to pořád kostrbaté |
|
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zahada v kostrbatosti car v FS9.... 21. 6. 2004 / 12:09 | |
| | Ještě jeden obrázek a rozlišení mám na ploše a v FS stejné. |
|
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zahada v kostrbatosti car v FS9.... 21. 6. 2004 / 12:44 | |
| | byt tebou, tak vypnu antialiasing primo ve FS, protoze rezim vyhlazeni uz jsi zvolil primo v ovladaci.To je to co se probiralo hned na zacatku threadu Ja taky pouzivam toto nastaveni zasadne primo z ovladace a jednou jsem si toho nevsiml a delalo mi to celkem slusny zmatky a desne se to mlatilo. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zahada v kostrbatosti car v FS9.... 21. 6. 2004 / 13:18 | |
| | Přesně tak. A taky doporučuji "hardware lighting" nastavit na 8 ligts. Ale to nesouvisí s tou kostrbatostí. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zahada v kostrbatosti car v FS9.... 21. 6. 2004 / 13:35 | |
| | .... a co presne znamena ten Filtering (off/bilinear/trilinear) v FS ? Neni to anizotroni filtrovani (nebo jak se tomu nadava) ? Nema se to v FS nastavit na OFF a na karte zapnout anizotroni filtrovani ve smyslu doporuceni v tomhle threadu ? A jak je to vubec s timhle filtrovanim a antialiasingem - na karte mam moznosti 2x, 4x, 8x a 16x u obojiho... Jak to principialne funguje a jakou hodnotu nastavit ? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zahada v kostrbatosti car v FS9.... 21. 6. 2004 / 13:47 | |
| | Mno, uplne presne to nevim, ale domnivam se, ze trilinearni a bilinearni filtrovani je jen jakysi predchudce anisotropniho filtrovani, tedy spis asi jakasi optimalizace zobrazeni tech textur.jelikoz nevim presne, co to dela, nechal jsem tam defaultne tusim trilinearni filr.jeho zapninani a vypinani ( vzhledem asi k zapnutymu anisotropnimu ) nebylo vubec videt a nikde se nic neprojevilo.Co se tyce druhe casti tveho dotazu, nastavuj tak vysoky hodnoty u obojiho, dokud ti vsechno pojede jeste dobre jestli ti pojede vse vpohode s maximalnimi hodnotami, bud rad, protoze mas maximalni dokonalost obrazu.pokud se to prestane hybat dobre, musis holt nejaky ten stupinek slevit treba na 4xFSAA a 8xAniso, coz by mela byt podle tvych jednotek asi polovina. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zahada v kostrbatosti car v FS9.... 21. 6. 2004 / 13:47 | |
| | dobrej clanek na thle tema byl u krouzy na HITS
antialisin je vyhlazovani hran .... presny rozdil je videt v tech dvou screenshotech na zacatku tohoto threadu ..... a vyber takovou hodnotu, kteru tvuj pocitac zvlada ... je to docela zrout vykonu |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zahada v kostrbatosti car v FS9.... 21. 6. 2004 / 23:51 | |
| | Mám kartu nastavenou takto. Ale projevilo se to až po restartu PC. |
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zahada v kostrbatosti car v FS9.... 10. 8. 2005 / 14:21 | |
| | Nevite nekdo jak je to s tim filteringem (bilinear/trilinear)? Taky jsem nepoznal zadny rozdil, tak se ptam co to ma tedy za funkci? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zahada v kostrbatosti car v FS9.... 10. 8. 2005 / 14:48 | |
| | Podle mě to má zmást uživatele. Zkoušel sem to na různým softu a nikdy sem nic nezpozoroval. Jen u některejch mi to občas nechtělo povolit vyšší rozlišení, takže nejspíš si to vezme víc paměti doforoty a zbytek pak nestíhá. |
| |
|
|