| | | Koupě nového letadla 9. 6. 2009 / 07:02 | |
| | Ahojte létavci, docela by mě zajímala cena letadel, nových, "ojetých"(cesny, pipery atd), ale nevím kde hledat krom soukromých inzercí. Není u nás nějaká firma, která by se prodejem zabývala? Jak jsem tak pohledával po netu, nic moc k mému uspokojení. Díky |
| |
|
| | | Koupě nového letadla 9. 6. 2009 / 07:28 | |
| | | |
|
| | | Koupě nového letadla 9. 6. 2009 / 08:14 | |
| | serverů s inzeráty jsou mraky. Dej si do vyhledávača "airplane" a "for sale" - nemá smysl, abych sem kopíroval odkazy.
je i řada firem u nás, které prodávají letadla - na webu je všechno...
aspoň jeden za všechny: http://www.avbuyer.com/ |
| |
|
| | | | Koupě nového letadla 9. 6. 2009 / 08:24 | |
| | | |
|
| | | helikoptérový kvíz 9. 6. 2009 / 08:32 | |
| | o jaký vrtulník se jedná a v jaké kategorii je nabízen? |
| |
|
| | | | helikoptérový kvíz 9. 6. 2009 / 08:44 | |
| | Mil Mi-34 |
| |
|
| | | | helikoptérový kvíz 9. 6. 2009 / 08:44 | |
| | | |
|
| | | | | helikoptérový kvíz 9. 6. 2009 / 08:46 | |
| | | |
|
| | | | | helikoptérový kvíz 9. 6. 2009 / 15:06 | |
| | Zajímavý kříženeček |
| |
|
| | | | helikoptérový kvíz 9. 6. 2009 / 10:05 | |
| | | |
|
| | | | | helikoptérový kvíz 9. 6. 2009 / 10:28 | |
| | Akrobatická helikopotvora? Že by na závodech vznikla nová kategorie? (stejně jako se SSSR před asi 20ti lety snažil prosadit na mezinárodní scéně novou soutěžní kategorii "tryskový letoun" a jejich příspěvkem byl demilitarizovaný Su-25 ) |
| |
|
| | | | | | helikoptérový kvíz 9. 6. 2009 / 10:31 | |
| | Tak akrobatická koptéra už existuje, která lítala ukázky dokonce nad Ostravou (nad centrem města - hih). Tu mašinu nějak speciálně upravili a vlastní to RedBull |
| |
|
| | | | | | | helikoptérový kvíz 9. 6. 2009 / 10:33 | |
| | Že se lecjaká a docela komplikovaná akrobacie dá lítat i s takovou starou herkou, jako je Mi-2, jsme tu přece nedávno viděli, ne? |
| |
|
| | | | | | | | helikoptérový kvíz 9. 6. 2009 / 10:38 | |
| | Tak akrobacie... záleží co považuješ za akrobacici (definici neznám), ale výkrut nebo loping jsem teda neviděl |
| |
|
| | | | | | | | helikoptérový kvíz 9. 6. 2009 / 15:35 | |
| | Nakonec, svyho casu skousel akrobacii v Prerove i s ULL HC-7 (http://www.mamba-air.cz/) az se mu podarilo zastavit i predvadecku AWACSu... ;o) Masina na to mela vse, jen tomu karburatoru se souvrat nelibil ;o))) |
| |
|
| | | | | | | | | helikoptérový kvíz 9. 6. 2009 / 18:55 | |
| | Trochu OT - na ty ULL helikopotvory je potřeba, ULL papíry nebo PPL-H ? Nebo to má vlastní kategorii... :-/ |
| |
|
| | | | | | | | | | helikoptérový kvíz 9. 6. 2009 / 19:56 | |
| | pokud si dobre vzpominam, je to ULL s nejakym dodatkem na mixer. Na strankach o tom maji neco napsanyho. |
| |
|
| | | | | | | | | | helikoptérový kvíz 9. 6. 2009 / 20:10 | |
| | | |
|
| | | | | | | helikoptérový kvíz 9. 6. 2009 / 11:04 | |
| | Není to akrobatická helikoptéra, není nijak upravená akorát ji v redbullu napatlali na svoje barvy. Jediný, že to asi častějc prohlížej. jinak to je obyč BO-105. Holt parteigenossen v Německu věděli jak postavit vrtulník... |
| |
|
| | | | | | | | helikoptérový kvíz 9. 6. 2009 / 14:56 | |
| | Já slyšel, že má nějak upravený hlavní rotor pro ty manévry |
| |
|
| | | | | | | | | helikoptérový kvíz 9. 6. 2009 / 15:36 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | helikoptérový kvíz 9. 6. 2009 / 15:42 | |
| | A není to jedinej vrtulník se kterým jde výkrut a looping...ještě pokud vím Lynx a třeba Apache to může... |
| |
|
| | | | | | | | helikoptérový kvíz 9. 6. 2009 / 15:01 | |
| | Je upravená. Jsou tam úpravy na rotoru a tušim, že má zkrácenej ocas. |
| |
|
| | | | | | | | | helikoptérový kvíz 9. 6. 2009 / 15:04 | |
| | úpravy na rotoru (zejména u Bo-105) je zajímavý tvrzení - dalo by se to upřesnit?
Co do zkráceného ocasu - ono je primárně několik verzí - není to prostě ta verze s kratším ocasem? |
| |
|
| | | | | | | | | | helikoptérový kvíz 9. 6. 2009 / 15:16 | |
| | Pane doktor, že jsem tak smělý, v čem je výhoda kratšího ocasu? |
| |
|
| | | | | | | | | | | helikoptérový kvíz 9. 6. 2009 / 15:38 | |
| | Baloo, zalezi na tom, jakou kategorii mas na mysli ;o))) |
| |
|
| | | | | | | | | | helikoptérový kvíz 9. 6. 2009 / 15:43 | |
| | Nenašel jsem, kde sem to před časem čet...To Bo 105 má určitě tužší rotor. Pohledám a pak sem hodim odkaz. |
| |
|
| | | | | | | | | | | helikoptérový kvíz 9. 6. 2009 / 15:49 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | helikoptérový kvíz 9. 6. 2009 / 20:54 | |
| | Sem se (trochu záměrně) vyjádřil nepřesně. Verze Bo-105 mají podle mne všechny stejně dlouhý ocasní nosník - a pochopitelně stejné ocasní plochy, transmisi a kloub včetně vyrovnávacího rotoru. Ale jsou verze s kratší skříní a s delší skříní (např. CBS, dřív často používané pro záchranku) - ve finále ty delší verze mají o něco "delší ocas" - tedy vyrovnávací rotor je o něco dále od působiště sil. Předpokládám (to nevím, ale považuju to za pravděpodobné) že pro akrobacii je příhodnější kompaktnější stroj, kde kratší ramena hmot jsou výhodnější pro obratnost.
Pořád si totiž myslím, že to s čím lítaj redbuláci, je víceméně normální Bo-105, kratší verze - maximálně s vykuchanými zbytečnostmi (druhá sedačka a tak podobně).
Pokud jde o samotnou délku ocasu, tak na to se budete uset přeptat nějakého specialisty, třeba takovýho ňákýho schwanzenneggera ! |
| |
|
| | | Koupě nového letadla 9. 6. 2009 / 10:39 | |
| | | |
|
| | | Koupě nového letadla 9. 6. 2009 / 18:30 | |
| | www.controller.com
ale netuším kolik je slušnej nálet v hodinách, myslím, jestli někdo neví, jak to přirovnat k autům, když mají v průměru 50k km (nestočeno) třeba kolik tomu odpovídá v éru hodin
pro tragéda a další, kdo by mi chtěli napsat, že srovnávam hrušky s jabkama anebo, že se Vám zrovna nechce na záchod ... tak to sem radši nepiště, díky |
| |
|
|