| | | Tančící myška 6. 6. 2009 / 23:08 | |
| | | |
|
| | | Tančící myška 6. 6. 2009 / 23:21 | |
| | Zaujimalo by ma, preco pri takom velkom naklone sa ten vrtulnik nerozbehne ?
Cas od 1:00 do 1:35
|
| |
|
| | | Tančící myška 6. 6. 2009 / 23:40 | |
| | Pěkně se poklonil na konci..
Smekám...
Jen u toho spotřeboval tolik paliva, co v Bangladéši za půl roku, ne..?)) |
| |
|
| | | Tančící myška 8. 6. 2009 / 09:26 | |
| | Nó, tak to je mrcha --eee machr... By mě zajímalo, kam pilot kouká, když lítal v "trychtýři" ocasem dolů.
Je vidět, že v tom neseděl poprvé |
| |
|
| | | | Tančící myška 8. 6. 2009 / 09:52 | |
| | A nebo v tom naopak seděl poprvé |
| |
|
| | | Tančící myška 8. 6. 2009 / 12:43 | |
| | Skvělý video, Mi-2 znám akorát jako přetíženou udejchanou bryčku - takhle jsem ji protahovat ještě nikdy neviděl (na rozdíl od Bo-105, který se svým polotuhým rotorem vytahuje odmalička ).
Jen dvě připomínky - spotřeba asi není o moc větší, než na běžný let. Pokud ukázka trvá 4 minuty - pak spotřeba bude asi stejná jako normální 6-8 minutový let (kdoví jestli) - takže nic moc.
Druhá - není to "tančící myška" - ale "tančící Míša" - jen tak na okraj lingvistického koutku... |
| |
|
| | | | Tančící myška 8. 6. 2009 / 12:47 | |
| | K té spotřebě: znám to teda jenom teoreticky, ale podle toho, co jsem si kde to všude přečetl, tak std let je něco kapku jiného. Tady veškeré přetížení (zatáčky, lítání, stání, otočky) jedou v tom proudění shora dolů, std let by měl být v režimu proudění zepředu dozadu, což píšou, že je mnohem ekonomičtější, takže se spotřebou bych souhlasil, že bude větší... |
| |
|
|