FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Potíže pří startu Jeden příspěvek | Celý strom
Potíže pří startu   6. 6. 2009 / 18:58
Fero
Startoval jsem s 737 PMDG z Lanzarote se zadním větrem cca 12 kts. FMC mi vypočítali V2 151 kts, ale letadlo se zvedlo az pri 191 kts, bohuzel jsem sjel z dráhy. Směr a rychlost větru ve FMC nastavená byla. Kde se mohl stat problém? Může to být špatně nakalibrovaným joystickem? Upozornilo by mě FMC, kdyby dráha pro start byla krátká?
 

Potíže pří startu   6. 6. 2009 / 19:02
Tragédie v JRD
Mel jsi dobre natrimovano? mel jsi spravne klapky? i ta kalibrace joysticku by to mohla byt...
 

Potíže pří startu   6. 6. 2009 / 19:11
Fero
klapky 10, ohledne toho trimovani, muzu se zeptat kde to v cockpitu poznam jak mam zrovna natrimovano?
 

Potíže pří startu   6. 6. 2009 / 19:12
step   
Vedle plynových pák vlevo je ukazatel trimu.
 

Potíže pří startu   6. 6. 2009 / 19:14
Fero
už vidím, děkuji.....
 

Potíže pří startu   6. 6. 2009 / 21:25
Jakub Koutný TVS461
Neměl jsi náhodou zaplý FSpassengers ???
 

Potíže pří startu   6. 6. 2009 / 21:33
Fero
měl
 

Potíže pří startu   6. 6. 2009 / 22:29
Jakub Koutný TVS461
A napsalo ti to PMDG Notifaction nebo něco podobného ne? Ono totiž musíš mít vyvážené letadlo... ty jsi asi měl špatně vyvážené letadlo takže to je tím ,že ses neodlepil... příště vyvážit
 

Potíže pří startu   6. 6. 2009 / 22:33
Tragédie v JRD
Ale o tom zde už dobré tři a půl hodiny hovoříme, Mlho...
 

Potíže pří startu   6. 6. 2009 / 22:42
Fero
nenapsalo mi to nic právě..... a vyvážit jak, to je tím natrimováním?
 

Potíže pří startu   6. 6. 2009 / 22:46
Tragédie v JRD
trimovanim letadlo vyvazujes... trimovani = vyvazovani . ukazatel je na throttle kvadrantu. hodnotu, na kolik mas vyvazit, ti rekne primo FMSka ...
 

Potíže pří startu   6. 6. 2009 / 22:50
Fero
díky moc, už chápu.... aspoň jsem se zase něco naučil
 

Potíže pří startu   7. 6. 2009 / 00:04
Teflon_490   
Nejsu si ted jistej, ale neni u 737 max tailwind povolenej na 10kts? A zvedlo znamena u tebe co, samo, nebo si tomu nejak pomahal...jestli si mel joy zarazenej v brise, tak je to pravdepodobne tim trimem, popr. spatne zkalibrovanym joyem. Jinak vzlitat proti vetru.
 

Potíže pří startu   7. 6. 2009 / 00:19
Kachna   
Od kdy se vzlétá "po větru"?
 

Potíže pří startu   7. 6. 2009 / 00:23
Teflon_490   
Treba tam meli jen jednu drahu
 

Potíže pří startu   7. 6. 2009 / 01:05
Kachna   
Asi jim tu druhou stranu někdo umáz
 

Potíže pří startu   11. 6. 2009 / 12:06
Rychlokvaška
Třeba od doby, kdy po větru vzlétáš nad moře, kdežto proti větru nad vysoké kopce. Lanzarote budiž toho velmi typickám příkladem.
 

Potíže pří startu   11. 6. 2009 / 12:12
Teflon_490   
No dobre, ale pokud tailwind component prekroci bezpecnou hodnotu pro vzlet z dane drahy, tak proste nepoletim, ne?
 

Potíže pří startu   11. 6. 2009 / 12:15
Rychlokvaška
Tak to mas samozrejme pravdu, zrovna tech 13kt je uz pomerne dost, limit byva vetsinou 10kt. Ale tailwind vzletu na letistich kde jeden konec smeruje nad more a druhy nad hory jsem delal nepocitane. Draha a jeji delka vetsinou neni problem, problem je climb gradient v pripade vysazeni jednoho motoru. Ne ze by to neslo, ale letet to na hrane limitu a s minimalni terrain clearance jako emergency turn proceduru, zvlast v noci nebo spatnem pocasi....to za to nestoji.
 

Potíže pří startu   11. 6. 2009 / 12:33
Teflon_490   
Pravda, draha vetsinou staci a nad morem si stoupej jak chces
 

Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ