FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 12. 12. 2024, svátek má Simona Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS 2002 a textury terenu z FS2000 Jeden příspěvek | Celý strom
Re: FS 2002 a textury terenu z FS2000   23. 5. 2002 / 15:03
Milan Lisner   
Nazdar,

tak jak jsou udelany, nejdou rovnou pouzit do FS2002.
Fs2002 pouziva sice podobnou strukturu a nazvy textur, ale nesedi to s FS2000.
Cvicne jsem to zkusil nahrat do FS2002 a na nasem uzemi nebyla znat zadna zmena, naopak na Havaji se objevily oblasti se zmenenym texturami

Takze teoreticky by se to dalo predelat, ale musely by se prozkoumat , ktery vsechny textury jsou na nasem uzemi pouzity ( je jich zrejme vice, nez ve FS2000 ) a predelat to na ne. Navic s tim souvisi autogen, kterej by taky asi nesedel.
A aby toho nebylo malo, textury jsou ve specialnim formatu, ktery nejde jednoduse prohlizet a editovat v normalni programu, takze to zase komplikuje zkoumani a testovani.

Proto jsem se k tomu zatim neodhodlal, navic me ty default textury zas tak moc nevadi.

 
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ