| | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 12:07 | |
| | | |
|
| | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 12:08 | |
| | To je rychlost... Zhruba před minutou to říkali na čt24. Snad to dobře dopadne |
| |
|
| | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 12:21 | |
| | no, nevim. měli přistát v 6.00 GMT (UTC), tj 8.00 našeho času. Tudíž by piloti meseli bejt sakra plchtaři, aby vydrželi někde kroužit. Mě ale zaráží, že po nich nebylo vyhlášeno pátrání dříve. No, je to nějaký divný. Buď sedli někam na opuštěné letiště (když letadlo nevysílá nouzový signál, ale zas by ho zapli piloti sami, nebo zahlušely do jungle a tam je nikdo asi nenajde. |
| |
|
| | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 12:25 | |
| | To by byl dobrý námět třeba na seriál |
| |
|
| | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 12:28 | |
| | tak nové info. prej měli sednout v 11 |
| |
|
| | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 12:51 | |
| | Oni v článcích zaměňujou časy jak se jim hodí.
Takže podle BBC:
Let: AF447
Typ: Airbus 330-200
Vzlet RIO: 2200 GMT
Poslední kontakt: 0600 GMT
Očekávané přistání CDG: 0910 GMT
|
| |
|
| | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 14:28 | |
| | Poslení, automatická, zpráva měla přijít v 0214 GMT a týkala se detekovaného elektrického zkratu, který mohl být způsoben zásahem blesku. Letadlo letělo v těžké turbulenci. |
| |
|
| | | | | To neni dobre... 2. 6. 2009 / 08:51 | |
| | no jasně, přistáli na kouzelném tropickém ostrově, kde žijou lední medvědi a černý kouř a jsou tam nevysvětlitelné elektromagnetické síly a všichn ise uzdraví a když ne tak je uzdraví ten doktor |
| |
|
| | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 19:13 | |
| | Na tom není nic divného. Jednotlivé pohotovstní fáze se vyhlašují vzhledem k předpokláným časům. INCERFA asi následovala ihned, jakmile se letadlo nepřihlásilo kdy mělo. A začalo se zjišťovat. Nicméně ALERFA a plná pátraná akce se pravděpodobně rozjela až když bylo z "endurance" jasné, že už letadlo není ve vzduchu. |
| |
|
| | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 13:17 | |
| | ..zmizelo z radaru. A pod článkem kontextová reklama "Chcete vyzrát na radary?
Máme pro Vás řešení! Kupte si antiradar. Garance nejnižší ceny" |
| |
|
| | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 14:33 | |
| | lidi s antiradarama mě pěkně sero** ... hned jak bych zjistil, že to někdo používá, tak zabavit auto a znárodnit a pak prodat
|
| |
|
| | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 14:34 | |
| | Dnesne radary uz dokazu zamerat vodica na cca 1,5km Kym si to vsimne vodic tak uz je davno cvaknuty |
| |
|
| | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 15:35 | |
| | jak ho chceš jako fotit na 1,5 kilometru?
pro xampika: jsou pasivní a aktivní antiradary. a pasivní jsou povolený. aspoň nedávno to tak ještě bylo. nakonec svým způsobem to máš v každý GPS, kde máš polohy radarů... |
| |
|
| | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 15:42 | |
| | Potvrdene to nemam cital som to v jednom moto casopise take nieco uz si presne nepamatam
Ad.: preco nie ? ak sa ten radar da na nejaky 2-3 metrovy stlpik na cast dialnice kde je rovina tak bez problemov |
| |
|
| | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 15:55 | |
| | no .. to se pise do casopisu, aby prave naivni ridici se bali a jezdili pomalu. ale nic takoveho se nepouziva. a hlavne - uvedom si, ze je nutno nejen tu fotku vyfotit, ale , a to HLAVNE - je treba aby byla natolik kvalitni, aby podle ni slo identifikovat ridice. cili v podstate perfektne ostra s dostatecne vysokym rozlisenim. |
| |
|
| | | | | | | | | To neni dobre... 2. 6. 2009 / 00:49 | |
| | | |
|
| | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 15:10 | |
| | znárodnit? Ale to je svaté právo vlastnické, nikdo jim na to nesmí šáhnout |
| |
|
| | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 15:59 | |
| | a prozradis mi sladke tajemstvi, ceho by jsi chtel timto dosahnout? |
| |
|
| | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 19:09 | |
| | jak jezdí týpci v e46 tuzing ... a proti podobným idiotům |
| |
|
| | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 19:54 | |
| | fajn, jenze to bys musel pokracovat.. zakazat vysilani radii, zakazat gpsky, zakazat tamto ci ono..., pres ktere se mista , kde se meri, stejne dovis a vis kde mas zpomalit.
PS: beznej idiot v otuzenym pyco bawu autoradar mit nebude - bo na nej nebude mit. |
| |
|
| | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 20:17 | |
| | ja myslim, ze idiot v otuzenym pyco bawu ho mit bude, tim spis bavime-li se o generaci E36, spis na nej nebudou mit idioti v otunenejch wochcafkach TDi nebo Golfech a podobni relativne levnejsi chamradi |
| |
|
| | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:07 | |
| | bych tady udělal policejní stát a čuměli by zm*di
zrovna nedávno jsem tu viděl MB cabrio a čůráče* si jel s antiradarem ...
rádia zakázat taky, ty GPSky nevím, ono jestli je statický radar tak neni ani potřeba GPSky, když si lidi řeknou, kde na jakém úseku jsou |
| |
|
| | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:08 | |
| | cece, ty jim ty mb cabria snad zavidis, ne? .) |
| |
|
| | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:12 | |
| | MB se mi nikdy nelíbilo, bouhžel ne + me sere, kdo má trochu lepší káru tak hned protekční značku, jak mafiáni s X5kou a mají 5U5 5555 |
| |
|
| | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:18 | |
| | tak ať si jezdí a antiradarem. když je to pasivní, tak ti to muže bejt uplně u prdele. ty seš asi hitlerův ztracenej vnuk ne? to fakt myslíš vážně, to co si tu psal? |
| |
|
| | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:25 | |
| | mícháš tu hrušky s jabkama, ne nemyslím to vážně, ale prostě bych to zakázal
je to jenom otázka času kdy někdo při rychlé jízdě někoho zabije, co bude poslouchat antiradar a dokud bude antiradar mlčet, tak pojede pilu (jak se to často stává) |
| |
|
| | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:34 | |
| | tak teda.. tenhle prispevek nechapu. |
| |
|
| | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:30 | |
| | Mám taky rád rychlou jízdu. V mým současným autě to není až tak možný, ale když mám příležitost jet v něčem rychlým, tak jí rád využiju.
Uznávám, že často jezdim rychleji, než podle předpisů můžu. Sám sobě si to "omlouvám" tím, že tak činím mimo obce a na místech, kde můžu zabít tak akorát sebe.
Ale to jsou jen výmluvy a sám dobře vím, že kdyby byli policajti nesmlouvavý a pokuty pořádně mastný, donutilo by mě to umravnit se. V obci jezdím maximálně 55, ale mimo obec jsem jako utržený ze řetězu.
Takže ač nerad, musím s Xampikem částečně souhlasit. Dementy, co jsou schopni i po obci jet kilo, bych ze silnice rovnou odstřeloval.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:33 | |
| | co to mas v tom hundáji za motor, ze to neni mozny? vzdyt ty motory co do toho montujou, nejsou zase takovy tragy... (mas i30 -ku?) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:35 | |
| | na tu čekám, už mi jí v Nošovících montujou a bude mi pod kapotou řehtat 110 korejskejch plnokrevníků..
Ale getzík je jen 1,3ka se 75 koníkama.. Takže 160 je sice maximálka, ale tu jsem zkoušel jen jednou a došel k názoru, že to je opravdu rychlost Vne..
Tady toto má podle papírů max. 182, tak se těšim, že ji někde v noci prubnu.. Na dálnici, pochopitelně.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:37 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:48 | |
| | ty seš dobrej, tak tuzeři jsou podle tebe čuráci, ale sám bys chipoval? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:38 | |
| | ach sooo ja myslel ze uz po silnici honis toho hundaje... pekne auto.. moc pekne... ale v te vybave, co jsem chtel (a motoru) uz bylo nad mym limitem ...
hele, ale i tak .. ita pitoma trivalcova fabie byla ochotna jet 180 (podle tachometru ... .) a to uz je vykon .) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:40 | |
| | No dyť Getz je Hyundai.. Ale teď budu mít novějšího, většího a silnějšího..
O fóbii mi ani nemluv.. Ta služební, to je vražda.. To nebrzdí, netáhne.. bleeee.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:41 | |
| | Tak většího než getz je snad všechno krom smarta ne? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:42 | |
| | vsak jo .. ja myslel jako ze uz honis toho novyho hundaje ne getze |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:40 | |
| | 180 jezdila i moje felicie ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:42 | |
| | tak ale ty nechybel jeden valec ne? .) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:43 | |
| | felície je náhodou dobrý auto plno lidem vydržela hodně dlouho, když ji nezrušili prej až 500tis km |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:45 | |
| | no, s tretim motorem a druhou karoserii, mozna |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:50 | |
| | Jo.. Ale tos měl jetstream v zádech a probudil ses u Humpolce propocenej po strašně divokým snu..
Ale jinak.. mi tvá felície připomíná tu naši služební fabku.. Ta tvoje taky nebrzdila, co jsem s ní tak jako jednou musel jet.. Nešla tam zařadit tušim trojka.. Spojka zabírala snad až u stropu a cenu auta sis zdvojnásobil tím, že sis místo škrabky na vokna tam dal starou zvukovku.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 2. 6. 2009 / 01:29 | |
| | Ale furt jsem zdvojnásoboval cenu auta a ne krabičky od sirek |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 2. 6. 2009 / 08:06 | |
| | No to, v jakým stavu jsi to měl, bych to ani nenazýval autem.. To byla spíš pojízdná rakev.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 2. 6. 2009 / 08:51 | |
| | Tak někdo chce být po smrti uložen v rakvi, někdo v krabičce od sardinek |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 2. 6. 2009 / 09:02 | |
| | Před tim jsi psal něco o krabičce od sirek, teď už je to krabička od sardinek...
Za chvíli chca nechca přiznáš, že tvoje felda je v porovnání s mým autem prostě vrak. Dodnes mi není jasný, kolik tě muselo stát STK, abys vůbec ty nálepky dostal.. Za předpokladu, že je teda vůbec máš a nejezdíš bez nich.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 2. 6. 2009 / 09:49 | |
| | Já mam STK legálně (i když pravda, při té poslední mi řekli, že příště už to pravděpodobně neprojde). Ono to, že spojka a brzda zabírají trochu jinde než u liliputmobilů není technická vada - prostě větší auto, tak musíš s pedálama víc šlapat.... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 2. 6. 2009 / 09:53 | |
| | čert vem spojku, to je u každýho auta jinak. Ale ta brzda, když nedělá to co má a sice brzdit auto, tak to je pak problém celkem velkej..
Nevim o jakém "liliputmobilu" mluvíš. Myslím, že víš, jak vysoký jsem a je ti tedy, jakožto člověku s matematickou vysokou školou jasné, že není technicky možné, abych se do "liliputmobilu" vešel..
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 2. 6. 2009 / 11:39 | |
| | Tak ono taky Tvé nastupování a vystupování budí dojem neskutečnosti.
Užs pořídil tu novou? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 2. 6. 2009 / 11:57 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:40 | |
| | Tyjo, úplně novej Hundaj! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 2. 6. 2009 / 17:06 | |
| | cajti....se psem ho vodtáhli |
| |
|
| | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:36 | |
| | tak to každej jezdí rád rychle ale na to jsou tu úseky, jak píšeš
když si představím, jak jsem jednou jel s kámošema, tak jsem docela rád, že tu sedím a píšu ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:44 | |
| | A na to jsou antiradary, aby ti zapipali kdyz budou na usecich organi, protoze tam sice nezlepsej bezpecnost provozu, ale namastej kapsy.
(btw. vite, proc se policistum rika organ? Protoze curak se v slusne spolecnosti nerika ) |
| |
|
| | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 22:20 | |
| | hele, kdyz tak ctu, co ted predvadi empíci v prostejove , nebo treba v bohdanci, tak se musim smat.... to clovek muze i mestem jezdit 100kou, merit si ho muzou jak chtej - klidne i fotit, ale az si ho kvuli tomu predvolaji, tak se jim akorat muze vysmat do ksichtu a poslat je do haje...
nebo, co predvadela MP v praze, nez byla schvalena podoba znacky pro mobilni mereni..
dokud budou policajti a mesta obchazet zakony a delat si z nich dobry den, tak klidne ty autoradary muzeme zakazat.. peotoze je nebudes potrebovat, protoze se pokute vyhnes i bez nej ... |
| |
|
| | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 20:15 | |
| | Mel sem rozepsany docela dlouhy prispevek, nicmene spadl mi pocitac, tak jen strucne
1. idioty nenapravis
2. dokud se policie nenauci ze mereni neni na vyberani penez, ale na zvysovani bezpecnosti provozu, tak se antiradaru neni duvod vzdat |
| |
|
| | | | Dobre to neni ..ale bude hur ...... 1. 6. 2009 / 14:47 | |
| | verim ze se valna vetsina lidi na palube obratila v poslednich minutach letu nahoru s jedinou prosbou .....a kde byl ? koho vyslechl? pomohl ?
Buh proste neni ...
A jestli nad nama nekdo sedi a hraje si s nama sachy tak je to neskutecnej zm*d ....
Nechapu jak mu nekdo muze obetovat zivot víre a celej zivot snaset " jak nas pán zkousi " ...
chybí mi tu blici smail ...
Zázraky se nedejou takze nezbejva nez vyjadrit litost, soustrast a prouhloubit si tak jiz neprohlubitelnej strach z letani...Asi neni horsi pocit nez mit malou nadeji v dobe kdy je pozde |
| |
|
| | | | | Dobre to neni ..ale bude hur ...... 1. 6. 2009 / 15:10 | |
| | Smysl tvého příspěvku? Bojíš se létání? Co děláš na takovém fóru? |
| |
|
| | | | | | Dobre to neni ..ale bude hur ...... 1. 6. 2009 / 15:26 | |
| | "Smysl tvého příspěvku? Bojíš se létání? Co děláš na takovém fóru? "
smysl ? kdyz se stane podobne nestesti stravim pomerne hodne casu premyslenim..uvazovanim ...Takovej povzdech nad lidstvem ....
Ano bojim se litat jak cert krize ...a co delam tady ?
To ze se clovek boji litat a neduveruje technice a lidem neznamena ze me letadla nemuzou fascinovat .. ziju jima vice nez 14 let ..s FS si hraju 12 let..
|
| |
|
| | | | | | | Dobre to neni ..ale bude hur ...... 1. 6. 2009 / 16:17 | |
| | Tak to tě obdivuju
Jo, já povzdechnu nad lidma taky, když se stane neštěstí, lidi začnou panikařit, jaká je to nebezpečná záležitost, to létání, ale kydž sedají do auta a prohání se 150km/h místy, kde je přikázáno 90, tak jim je dobře a nebo obecně, když sedají za volant a jedou po cestě, kde jsou všude kolem jenom křížky, rozbité svodila, brzdné stopy na vozovce apod., tak to s nikým ani nehne... tohle je taky na povzdech
Zkus to překonat, přicházíš o překrásný zážitek. FSka je oproti reálu opravdu velmi slabé kafe |
| |
|
| | | | | | | | Dobre to neni ..ale bude hur ...... 1. 6. 2009 / 17:38 | |
| | drobet se musí bát každej, jinak je to nezodpovědnej blázen.
Jirka má asi vysokej adrenalin, ten tomu dává taky svý kouzlo, bude to hodně o tom pomyslnym "respektu", kterýmu se neznalcí a blbcí vysmívají, ale je to právěv tomhle. |
| |
|
| | | | | | | | | Dobre to neni ..ale bude hur ...... 1. 6. 2009 / 19:10 | |
| | Já myslím, že bát se asi moc člověk nemusí, pokud má vybudovaný respekt k tomu, co dělá Ale trocha strachu neuškodí Já se v éru teda musím přiznat bál všeho všudy asi dvakrát a to na velmi krátkou dobu |
| |
|
| | | | | | | | | | Dobre to neni ..ale bude hur ...... 1. 6. 2009 / 23:04 | |
| | kdyz sem byl malej byl sem unesenej kdyz sem poprve letel v l410... vybudovalo se to u me postupne .....ted lezu do letadla rozklepanej s depresema ...asi vynecham par dilu Vysetrovani leteckejch katastrof ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Dobre to neni ..ale bude hur ...... 1. 6. 2009 / 23:07 | |
| | hele, taky se v letadle svym zpusobem bojim (jestli nespadneme apod... ) .. ale i pres to, litam rad |
| |
|
| | | | | | | | | | Dobre to neni ..ale bude hur ...... 1. 6. 2009 / 23:21 | |
| | V Blaníku nebo Vose lupe pořád něco tak tam je to permamentní, ale dyž neupadne křídlo je to Okey |
| |
|
| | | | | | | | | | Dobre to neni ..ale bude hur ...... 2. 6. 2009 / 09:48 | |
| | Poprve kdyz ti rekli ze budes delat zakladni vycvik na C152 a podruhy kdyz te pri navigacnim predlitla Sluka? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Dobre to neni ..ale bude hur ...... 2. 6. 2009 / 10:04 | |
| | Ne, poprvé, když jsem měl letět a zjistil jsem, že máš papíry a podruhé, když jsem tě potkal na CIAFu (jestli jsi to s Jaakovem byl ty) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Dobre to neni ..ale bude hur ...... 2. 6. 2009 / 10:20 | |
| | Tak to mas kliku, podivat se smrti do oci a jit nahoru vzdy s pocitem ze tam nekde jsem i ja chce jistou davku viry v to, ze se dozijes duchodu.
Chudak Zaremba to doted nejak nemuze prekousnout |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Dobre to neni ..ale bude hur ...... 2. 6. 2009 / 10:44 | |
| | Ale na Tebe už jsem si jakš takš zvyknul. Momentálně jsou tu jiní... (Modří vědí )
Naštěstí, když jdu létat, tak daleko od vás...postrachů nebes |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Dobre to neni ..ale bude hur ...... 2. 6. 2009 / 11:26 | |
| | To víš, silný chlap se jen tak něčeho nelekne |
| |
|
| | | | | Dobre to neni ..ale bude hur ...... 1. 6. 2009 / 15:16 | |
| | Amen |
| |
|
| | | | | Dobre to neni ..ale bude hur ...... 1. 6. 2009 / 19:20 | |
| | bežte do prdel* s náboženstvím, to už je fakt lepší koukat jak schne hlína |
| |
|
| | | | | Dobre to neni ..ale bude hur ...... 1. 6. 2009 / 19:59 | |
| | ty si môj clovek tiez si myslym ze tam hore neni nik keby tam niekto bol tak by sa nestalo to co sa stalo a to nevravim len a tomto lietadle. |
| |
|
| | | | | Dobre to neni ..ale bude hur ...... 1. 6. 2009 / 21:39 | |
| | Jiříku, copak se Ti v životě stalo, že v Tobě není kouska tolerance?
To že nechápeš, jak někdo něčemu dokáže obětovat celej život, to mě celkem zaráží, myslím, že zrovna tady by jsi našel fanatiků... ;o))
Dobře, Ty si myslíš, že Bůh není - Tvůj názor, Tvůj život ;o)
Pokud ale s takovou vehemencí používáš slovo jako zmr... blížíš se hodně těm fanatikům, co upalovali Husa (případně většinou nevinný ženský, protože je někdo označil za čarodejnice) byť Ty jsi na opačným konci názorovýho spektra...
A pokud máš pocit, že někdo nad náma s náma hraje šachy, máš hodně zjednodušenej pohled na věc - nicméně je to Tvůj názor, a klidně si ho měj. Jen prosím uznávej názory jiných. Nevím, co a koho máš rád, ale jsem si skoro jistý, že by se Ti nelíbilo, kdyby někdo o těchto věcech případně lidech mluvil tak jako Ty o "šachistech" ;o)
Možná by si se divil, jak fajn je mít aspoň malou naději, když je pozdě...
Nezlob se, nechci rozpoutavat další strom na tohle téma, nechci abys uvěřil.
Jen se mi nelíbí ten tón - to není o víře, ale o toleranci.
A abych případně zabranil baobabu - ano, věřím v Boha, přesto mě děsně štve chování spousty lidí ve spoustě církví - víra a církev jsou dvě naprosto nezávislé (bohužel) věci. A zároveň věřím, že nejsem náboženský fanatik - pan farář by ze mě radost určitě neměl. ) A taky věřím, že každý má právo na svůj názor a nikdo by mu neměl vnucovat jiný a neměl by ho za ten jeho urážet.
Doufám, že jsem Tě na moc nerozpálil, a nebudeš se do mě obouvat.
Přesto, pokud by jsi považoval za nutné mi něco napsat, použij prosím SZ. Dík ;o)) |
| |
|
| | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 14:13 | |
| | Sakra Vypadá to blbě. Zatím nepotvrzeno. Výpadek el. skratem v turbolenci. je to tam nějaké začarované včera nás to laplo taky. |
| |
|
| | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 14:46 | |
| | | |
|
| | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 14:58 | |
| | | |
|
| | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 15:11 | |
| | Na siti samozejme francouzi uz napodobuji linku |
| |
|
| | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 15:15 | |
| | Kolik už jich tam zmizlo? |
| |
|
| | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 15:19 | |
| | tusim 226...220 urco ...tou 6 jsi nejsem jist |
| |
|
| | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 16:22 | |
| | To francouzi udělali za takovou chvíli už tolik letů? |
| |
|
| | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 16:30 | |
| | jo aha ty si se ptal na lety ? zatim jsem videl 3... ja myslel puvodne cestujici |
| |
|
| | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 16:33 | |
| | a ted zmizelo posledni AFR447 |
| |
|
| | | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 16:36 | |
| | AFR380T jeste leti A to se vazne ostatni poodpojovali? To je docela drsny... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 17:23 | |
| | jj letelo asi 9 AFR447 a kazdy vletl nad ocean a najednou off u jednoho jsem dokonce videl na oceanem 1233m tam padaji jak hrusky |
| |
|
| | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 19:14 | |
| | 2 otázky:
1)jak je to s bouřkami - můžou být vysoko FL300-400 ? jen se chci ujistit jestli je to možné
2)jak je možné, že neví, kde naposled byli ? éra se nijak přes GPSku nekontrolují s přesnou polohou ? myslím něco podbného jako ACARS, akorát doma v Air France ví, kde se jim přesně éro nachází
díky
|
| |
|
| | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 19:21 | |
| | 1) Ano můžou. Běžné letní bouřky sahají klidně někam k FL360-380 a ty opravdu drsné i nad FL400.
2) Je to jednoduché. ACARS s tímhle nepomůže, jeho kapacita je omezená, takže se používá k důležitejším věcem, než pravidelné hlášení poloh, které by ho totálně zahltilo. A rádiem polohu nedali. Jiný prostředek neexistuje - radary ani ADS-B antény tam nedosáhnou a ELTčko pravděpodobně skončilo kdesi podvodou, kde ho nikdo nezaměří. |
| |
|
| | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 19:41 | |
| | aha, to mě docela překvapuje v této době věku, když je všechno digitální |
| |
|
| | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 19:56 | |
| | No problém není v digitální/analogový/jiný, ale prostě v dosahu. |
| |
|
| | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 20:24 | |
| | A taky v tom, že po společnostech nikdo nepožaduje vybavenost letadel systémy monitorujícími jejich polohu v oblastech mimo pokrytí radary. |
| |
|
| | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 20:37 | |
| | Ono já mám obavu, že takový systém je trochu mimo technicko-finanční možnosti řadových aerolinek.... |
| |
|
| | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 20:56 | |
| | ále, víš kolik stojí IRS soupravy? Myslím, že monitoring přes družici, by určitě dražší nebyl. Ale to jsme už v hypotetické rovině. |
| |
|
| | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:03 | |
| | jsem koukal na eurocontrol a tam měli videa o komunikaci s řídícím přes satelit
mrazí mě v zádech, když si představim, že se tam ty lidi třeba utopili |
| |
|
| | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:14 | |
| | Pokud vyloženě nedoplachtili až na vodu, tak se s velkou pravděpodobností neutopili. Náraz na vodu je celkem pecka prej. Takže si myslim, že zemřeli při nárazu. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:16 | |
| | prej? naraz na vodu z tyhle vysky a rychlosti je srovnatelny s rozplacnutim se o beton... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:17 | |
| | ja vím, bylo to v bořičích mítů na Discovery, ale myslel jsem, kdyby z toho vylezli živí a pak se utopili |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:19 | |
| | Bral jsem v potaz, že nespadli z nebe jako šutr |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 22:22 | |
| | Tak myslím, že ta výška až takovou roli v případě letadla nehraje. Jde spíš podle mého o pravidlo "přežití=úhlu dopadu na zem/vodu" |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 22:28 | |
| | Spis bych to preved na rychlost vertikalni a doprednou... i kdyz tim tam ten uhel taky figuruje |
| |
|
| | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:30 | |
| | Monitoring přes družici by byl pěkně mastný. Nezapomeňme, že to co dneska většina firem prodává v malém jako "monitoring přes družici" je ve skutečnosti monitoring jiným, pozemním kanálem (GSM), pouze poloha je zjišťována s GPS. To by ale u toho letadla nepomohlo, když je mimo dosah těhle sítí.
Já samozřejmě neznam ceny datovejch toků přes družice a jednotlivejch kanálů. Ale mám obavu, že vybavit takhle každý éro každý aerolinky je vysoce nad volné kapacitní možnosti současnejch telekomunikačních družic a vyslat kvůli tomu další družice je přeci jen dražší sranda než nákup IRS.... |
| |
|
| | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:39 | |
| | Tak neměl jsem na mysli vybavit tak každý éro nad 5,7tuny apod. spíš jen jako další požadavek do MNPS. |
| |
|
| | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:40 | |
| | promiň, ale to s IRS jsem nějak nepobral, můžeš to trochu rozepsat ? |
| |
|
| | | | | | | | | | | To neni dobre... 2. 6. 2009 / 01:38 | |
| | Na tohle by prece mohla klidne stacit nejaka vykonejsi dlouhovlnna vysilacka, ne? Vysilacky, ktere vysilaji na dlouhych vlnach maji dosah az nekolik tisic kilometru, zejmena pokud se nepletu. Krome toho tyhle dlouhe prostorove vlny maji daleko vetsi dosah nad hladinou, nez nad pevninou. IMHO stacilo by pomoci takoveho vysilace modulovat vlnu nejakym signalem a kontinualne vysilat svoji polohu. Naklady na system by byly podle mne velmi unosne. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | To neni dobre... 2. 6. 2009 / 01:47 | |
| | Jenže právě díky tomu, že jdou ty vlny dlouhé, mají prd přenosovou rychlost. A navíc tady nejde o vysílání jednoho letadla ale o vysílání poměrně velkého množství letadel - a v tu chvíli musíš pořešit vzájemné interference a v rámci pásma ten rádiový provoz nějak řídit - a protože to jsou dlouhé vlny, tak jsi zase omezen tím, že pokrýváš obrovskou plochu pomocí datově "pomalého" signálu. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | To neni dobre... 2. 6. 2009 / 04:46 | |
| | To neni technicky mozne. Aby vysilac na dlouhych vlnach mel nejakou ucinnost, potrebuje extremne dlouhe anteny. Minimalne v radech desitek, spis stovek metru. Nevim, jak takovou antenu chces umistit na letadlo? A taky vysilac by musel mit velky vykon alespon v kilowatech a to je zase velka zatez pro el. system letadla, nemluve o hmotnosti takoveho zarizeni. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 2. 6. 2009 / 08:52 | |
| | | |
|
| | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:24 | |
| | Nejsou třeba satelity, poslouchající provoz na nouzových frekvencích? Kdyby třeba seděli v záchraných člunech, nebo tak něco (nebo třeba už během pádu). |
| |
|
| | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:32 | |
| | no cece.. ono zase z ty zeme na tu obeznou drahu je to docela daleko ... a ta nouzova radio souprava ... tak daleko ten rozsah opravdu nema.
on ten satelit by poslouchal ... ale to by se jaksi ten signal musel dostat az k nemu. |
| |
|
| | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:45 | |
| | Hmm, a ja ziju celou dobu v domneni, ze COSPAS/SARSAT zachycuje signaly z ELT... |
| |
|
| | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:48 | |
| | hmm... jo .. no, tak jsem slapl vedle.. tohle jsem netusil .) |
| |
|
| | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:54 | |
| | Spis premyslim, jestli je mozne aktivovat ELT i za letu, protoze v oblasti bez radaroveho pokryti by to byla cesta, jak dat vedet, ze se neco deje... ale treba vymyslim uz davno vymyslene a fungujici |
| |
|
| | | | | | | | | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 23:51 | |
| | Minimálně u ATR-72-500 je na panelu nad piloty sekce EMER LOC XMTR a na ní jištěný přepínač, který je normálně v poloze AUTO a dá se po odstranění pojistky přepnout do polohy MAN. V režimu AUTO začne ELT (umístěné vedle vstupních dveří do letadla) vysílat jakmile dojde k nárazu (konkrétně 5G). Vysílá v pásmech 121.5MHz, 243 MHz a 406 MHz. Při odjištění a přepnutí do MAN režimu (podle mně) začne vysílat ihned, bez ohledu na okolnosti.
Na těch 406 MHz se předává digitální informace a tu přijímá SAR systém družic Cospas/Sarsat. V paketu je kód země registrující maják, číselný identifikátor, registrační značka (u letadel), GPS pozici (pokud ji daný ELT "umí") a příznak zda ELT podporuje také frekvenci 121.5MHz.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 2. 6. 2009 / 08:08 | |
| | Este doplnim, ze na vojenskych masinach / tryskacoch / bola na radiu prednastavena
frekvencia 121,5 , tusim na 20. kanale a stacilo , ked pilot pri prepinani kanalov
z nejakych pricin zaklucoval na tomto kanale, tak to uz vedeli v Tulouse - stredisko zachrany Cospass Sarsat a bol pruser jak mraky. Takze pre oznacenie nejakeho nebezpecenstva staci uplne zaklucovat na tejto nudzovej frekvencii a pokial je cas tak aj nieco zakvakat o stave a situacii.Druzice hned zistia polohu. Ziadna montaz nicoho nie je treba.
Tak to bolo este za cias ceskoslovenska. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 2. 6. 2009 / 08:17 | |
| | Co vim,tak mýtus 'posvátné frekvence 121.5' je dávno pryc,dneska tam vysílá téměř pořád někdo,jak jsme se přesvědčili na SAR,i mně se to jednou nedopatřením povedlo.kolikrát se prý i dopraváci ní baví,jelikož ji mají vsichni na odposlechu a pro vysílání stačí jen přepnout |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 2. 6. 2009 / 08:30 | |
| | Družice od letošního února detekují jenom 406 MHz. Tam to s tím zneužíváním není tak snadné, protože ta zařízení mají unikátní kód (který vysílají) a jsou evidovaná.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 2. 6. 2009 / 08:31 | |
| | Co ja viem, boli za to sankcie a nie zanedbatelne.
Ovsem v dnesnej dobe ked si moze kazdy truba zohnat nielen vysielacku ale aj cely satelit, tak neviem ako to s tymi sankciami je .
Poznam obchodnika , ktory by ti predal atomovu ponorku ... je z Vladivostoku.
Mozno aj Tu-144 . |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 2. 6. 2009 / 08:47 | |
| | Dneska žádné sankce nejsou,těžko by se zjišťovalo,kdo vysílá.u vojáků to možná je/bylo jinak,to netuším |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 2. 6. 2009 / 09:10 | |
| | Ze zavysílání na nouzové frekvenci 121,5 rozhodně žádná družice polohu nezjistí. Je to normální VKV frekvence určená pro hlasovou komunikaci, jako každá jiná v leteckém pásmu. Pouze bylo mezinárodně dohodnuto, že na té frekvenci nikdo běžně vysílat nebude a záchranné složky ji budou trvale odposlouchávat. Pokud jsi v nouzi, tak na té frekvenci prostě musíš říct co se děje a kde jsi, jinak se žádné pomoci nedočkáš. Spletl sis to s nějakými nouzovými majáky, co se do letadel montují, ty nejsou určeny pro hlasovou komunikaci, fungují po aktivaci posádkou (u dopraváku stačí zapnout nouzové osvětlení kabiny) nebo automaticky v případě havárie. A ty přes satelit oznámí polohu letadla. Ale tyto systémy nemají nic společného s frekvencí 121,5. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | To neni dobre... 2. 6. 2009 / 09:32 | |
| | nemas pravdu a dandee si nic nespletl. ELT majaky pouzivaly pro sve vysilani frekvenci (mimojine) i 121.5 (krom te jeste uz zminenou frekvenci 406 Mhz). nicmene system cospas-sarsat v unoru prestal frekvenci 121.5 monitorovat.
nicmene, za zaklicovani nemyslim, ze by neco hrozilo, nebot nevyhody pouziti frekvence 121.5 byly mimojine ...
- mensi presnost zamereni
- nemoznost identifikace
kterezto ELT majaky na 406mhz jiz nemaji. |
| |
|
| | | | | To neni dobre... 1. 6. 2009 / 21:57 | |
| | prý ta bouře byla až do FL500 |
| |
|
| | | To neni dobre... 2. 6. 2009 / 09:50 | |
| | Dnešní radiožurnál:
"... je to zkušený pilot, má nalítáno víc jak 11 tisíc kilometrů (sic!) ..."
To byl ještě ve výcviku?? |
| |
|
| | | | To neni dobre... 2. 6. 2009 / 12:00 | |
| | No to byl tak let z Parize do Ria, ne? |
| |
|
| | | To neni dobre... Už je snad našli 2. 6. 2009 / 14:54 | |
| | | |
|
| | | | To neni dobre... Už je snad našli 2. 6. 2009 / 14:59 | |
| | hele, a cetls aspon ten clanek, nebo sup sup co nejrychleji ten titulek?
ono i ten clanek na novinkach je dost komicky..
Zbytky letadla byly spatřeny 650 kilometrů severovýchodně od Brazílie. Brazilská armáda našla úlomky letadla v Atlantiku.
Není zatím s to potvrdit, zda se jedná o letoun Air France AF 447, které v pondělí zmizelo nad Atlantikem. S odvoláním na mluvčího armády to uvedla agentura AFP a brazilská média.
ten redaktor snad ma schyzu.
novinky jsou prvni na svete s informaci, ze uz se naslo to letadlo. zatimco ostatni jenom pisou o tom, ze se naslo neco, co vypada jak trosky...
|
| |
|
| | | | | To neni dobre... Už je snad našli 2. 6. 2009 / 15:06 | |
| | | |
|
| | | | | To neni dobre... Už je snad našli 2. 6. 2009 / 15:15 | |
| | Novinky bohužel bez nějakých prokazatelných stop uváděli své články jako definitivní hotovku, že všichni jsou mrtví. Po chvíli čtení se dozvíš, že to vyplynulo z citace nějakýho člověka, který tvrdil, že bude asi lepší přijmout tu myšlenku, že nikdo nepřežil. Novinky z toho udělali definitivní závěr bez nejmenšího důkazu. Sleduju to už delší dobu. Hlavně, že to příláká hyeny. |
| |
|
| | | | | To neni dobre... Už je snad našli 2. 6. 2009 / 15:23 | |
| | Já ti nevím kdo má schýzu, já tam čet
Údajné zbytky letadla spatřili příslušníci brazilské armády asi 650 kilometrů severovýchodně od brazilského ostrova Fernando de Noronha v Atlantském oceánu, tedy asi tisíc kilometrů od pevniny. S odvoláním na mluvčího armády to uvedla agentura AFP a brazilská média. |
| |
|
| | | | | | To neni dobre... Už je snad našli 2. 6. 2009 / 15:26 | |
| | vis milanku, ono kdyz ten clanek je starej pul hodiny a mezitim uz byl nekolikrat aktualizovany... tak se obcas stane, ze nejaky odstavec zmizi a nejaky zase pribude... |
| |
|
| | | | | | | To neni dobre... Už je snad našli 2. 6. 2009 / 15:41 | |
| | neříkej |
| |
|
| | | | To neni dobre... Už je snad našli 2. 6. 2009 / 15:44 | |
| | Veselé si přečíst novinky třebas na BBC a pak jen chvíli počkat, jak si to přeloží na novinkách.cz. |
| |
|
|