| | | St.Barth 29. 5. 2009 / 22:51 | |
| | | |
|
| | | St.Barth 29. 5. 2009 / 22:56 | |
| | Oh shit! Preco sa nepristava z opacnej strany letiska ? |
| |
|
| | | | St.Barth 29. 5. 2009 / 23:54 | |
| | | |
|
| | | | | St.Barth 29. 5. 2009 / 23:56 | |
| | Áno je to možné Ale na drtivej vacsine videi je v zabere pristatie na drahu od pobrezia.... |
| |
|
| | | | | | St.Barth 30. 5. 2009 / 10:25 | |
| | | |
|
| | | | | | St.Barth 30. 5. 2009 / 10:41 | |
| | To sis asi spletl ostrov. |
| |
|
| | | | | | | St.Barth 30. 5. 2009 / 12:23 | |
| | No, ono se tam ale obráceně přistává taky.. |
| |
|
| | | St.Barth 29. 5. 2009 / 23:36 | |
| | Obdivuhodný je, jak rychle vyjeli hasiči.. 30 sekund od nehody už byli na cestě.. Tomu říkám fofr.. |
| |
|
| | | | St.Barth 2. 6. 2009 / 07:59 | |
| | Přesně to vidím, jak venku na židli sedí náčelník a zástupce a vedou dialog:
- To dá
- To nedá
- Tak vo co
- Klidně vo ... to je ale blbec ... Chlapi jedem, máme kšeft! |
| |
|
| | | | | St.Barth 2. 6. 2009 / 09:14 | |
| | | |
|
| | | St.Barth 30. 5. 2009 / 00:05 | |
| | Poučné.
Nechápu, proč to musel přibít ve druhé polovině dráhy, to nemohlo dopadnout jinak. Jasně to mělo být go-around...
Druhý postřeh - podle stop pneumatik na asfaltu to ale nebylo poprvý, co tam na konci dráhy někdo bojoval o život... |
| |
|
| | | | St.Barth 30. 5. 2009 / 07:12 | |
| | Souhlas, to vypadalo na jasny G/A. Jinak me tedy zamrazilo, protoze na 100% presne to same se mi povedlo v FSX, pri pokusu o "kiss" pristani kvuli fspax, s default Baronem. Hlavne ze se nikomu nic nestalo. |
| |
|
| | | | | St.Barth 30. 5. 2009 / 10:38 | |
| | Koukám na to, ta dráha je 610m dlouhá a ještě terén před prahem, tam už si člověk así musí dávat sakra dobrý pozor na to, aby nebyl dlouhej.
Samozřejmě, že hned při prvním vyplavání měl opakovat, ale ono se to lehce řekne, ovšem hůř za kniplem provede - na rozhodnutí je pár sekund. Kdo ví, proč do toho nešel - nechtěl se shodit, cestující někam spěchal nebo snad, jak tak plaval nad dráhou, uvěřil, že to dá... Ještě že to dopadlo jen takhle. Krásný přiklad na lidský faktor! |
| |
|
| | | | | | St.Barth 30. 5. 2009 / 10:41 | |
| | | |
|
| | | | | | | St.Barth 30. 5. 2009 / 10:53 | |
| | Lepsi tam udelat neslo. A navic to nebyla chyba letiste, ale pilota. |
| |
|
| | | | | | | St.Barth 30. 5. 2009 / 11:11 | |
| | Proč blbé? Je akorát náročné, a jak vidno, neodpouští žádnou chybu. |
| |
|
| | | | | | | | St.Barth 30. 5. 2009 / 11:45 | |
| | tak je to ale správně očividně to byla blbost pilota bylo jasně vidět jak měl na kvaltu a posadil to 100 m před prahem což je blbost s timhle érem |
| |
|
| | | | | | | | St.Barth 2. 6. 2009 / 10:07 | |
| | Opravdu to neni blbe letiste, je naopak velmi chytre postavene. Na celem ostrove neni jinde misto na tak dlouhou drahu. Vetsinou se pristava z teto strany, ten kopec je vlastne hreben, pristava se pres male sedlo v tomto hrebenu. Za hrebenem hodne rychle dolu. Vetsinou fouka od zapadu, ale za kopcem se to stejne vselijak mota, neni to vubec jednoduche. Zazil jsem tam linku na sousedni ostrov, pri startu mu v polovine drahy zdechnul jeden motor - Norman Islander, mel dost honicku vubec letadlo udrzet na draze a ubrzdit. Ted uz chapu proc je na kousku plaze cedule s prosbou aby se tam nelezelo.
Ostrov stoji za navstevu nejenom kvuli letisti, byvala kolonie Svedska, proto se hlavni mesto jmenuje Gustavia. |
| |
|
| | | | St.Barth 30. 5. 2009 / 19:59 | |
| | presne,mel jit na go around jakmile byl za pulkou drahy. Jeste tam bylo videt jak se to snazi stocit na ten chodnik nebo co to bylo |
| |
|
| | | St.Barth 30. 5. 2009 / 17:33 | |
| | | |
|
| | | | St.Barth 30. 5. 2009 / 19:27 | |
| | | |
|
| | | | | St.Barth 30. 5. 2009 / 20:08 | |
| | Defaul nic moc. Neviete o nejakej free scenerke? Skusal som fsplanet.com ale tam to nejde stiahnut. A avsim.com nefunguje |
| |
|
| | | | | | St.Barth 30. 5. 2009 / 20:19 | |
| | pokud vím neexistuje ... kup si st.maarten od flytampa - je tam ... |
| |
|
| | | | | | | St.Barth 30. 5. 2009 / 23:53 | |
| | | |
|
|