FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Nezdařený start A330/200 Jeden příspěvek | Celý strom
Nezdařený start A330/200   30. 5. 2009 / 18:05
Stilak
Ahoj. Ve středu jsem letěl z Dallasu A330/200. Najeli na drahu, potom start, maximalní tah a asi tak před půlkou dráhy maximální brzdy, revers, po zastavení jsme ještě asi tak dvě minuty stáli na dráze, v rozhlase se ozvalo pouze něco jako nouzové zastavení, všichni seďte! Potom jsme se pomalu začali hýbat zpátky na gate. Tam opět pouze, „všichni seďte“. Po pár minutách přijel chobot, letušky začali běhat po palubě. Za další chvilku přijela cisterna, bylo nám oznámeno, že se bude tankovat a ať všichni sedíme, za dvacet minut odjela cisterna i chobot a konečně jsme letěli do Amsterdamu. Vím, že všechno budou pouze teorie, ale mám dotaz, co mohlo zapříčinit nezdařený start, proč jsme opět a tak dlouho tankovali benzin? Díky
 

Nezdařený start A330/200   30. 5. 2009 / 18:08
Gustav ( BHA576 )   
Nevím jestli si se s tím benzínem nespletl,protože,když se tankuje benzín,tak musí všichni z letadla ven. Tedy alespoň to bývalo pravidlem.
 

Nezdařený start A330/200   30. 5. 2009 / 18:17
Teflon_490   
Nemusi...zrovna nedavno se to tu zminovalo...za urcitych bezp. opatreni se muze tankovat i s kastanama, ale musi byt pritomni hasici a dalsi veci...
 

Nezdařený start A330/200   30. 5. 2009 / 18:09
Anacron
Zapomněli natankovat a všimli si toho až na dráze . Není nařízeno při takování aby bylo letadlo bez pasažérů?
 

Nezdařený start A330/200   30. 5. 2009 / 18:30
Tragédie v JRD
ne.
 

Nezdařený start A330/200   30. 5. 2009 / 18:42
Luděk Ch.
Vůbec ne. Tranzitní cesťáci zůstávají na palubě běžně, případně během tankování probíhá výstup a nástup cestujících. Podmínky jsou tři, letadlo musí mít otevřené oboje dveře, u obou musí být přistaveny schody a u letadla musí být požární asistence, tj. hasičské vozidlo s připraveným vodním dělem na straně plnění paliva.
 

Nezdařený start A330/200   30. 5. 2009 / 18:32
Tragédie v JRD
no, preruseny vzlet. duvodu muze byt milion, a je to relativne "normalni" zalezitost, kterych se deje po svete vic nez dost.

ten dotaz "co asi tak moíhlo zapricinit nezdareny start" ... je asi stejny, jako kdyby jsi si vsiml, ze ti pod balkonem stoji auto a majitel kolem ni beha se sroubovakem a ptal jsi se na automobilistickym foru "nevite , co ma za poruchu"?
 

Nezdařený start A330/200   30. 5. 2009 / 19:36
Už přistávám?
Třeba jste netankovali "opět", ale "konečně".
 

Nezdařený start A330/200   30. 5. 2009 / 20:39
Stilak
S kamarádem jsme si ze srandy říkali to samé, že zapoměli a tak to přerušili.
 

Nezdařený start A330/200   30. 5. 2009 / 20:39
Davi
No vis jak je u nas drahej benzin ne.....si vzal neco s sebou pri ty ceste....no a doslo mu to na draze protoze ho asi zrovna kontrolovala manzelka ze zustala viset nekde bez benzinu na dalnici
 

Nezdařený start A330/200   30. 5. 2009 / 21:28
Mak158474   
Tak ja si myslím že tankovali proto že na nahození motorů, pojíždění, holding a start se spotřebuje dost paliva které by im mohlo potom chybět....
 

Nezdařený start A330/200   30. 5. 2009 / 22:23
pilot_master   
Tak to by zistili este pred startom nie ??
 

Nezdařený start A330/200   30. 5. 2009 / 22:30
Mike2811
On myslel to, které spotřebovali tím prvním nezdařeným pokusem...
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ