| | | Nezdařený start A330/200 30. 5. 2009 / 18:05 | |
| | Ahoj. Ve středu jsem letěl z Dallasu A330/200. Najeli na drahu, potom start, maximalní tah a asi tak před půlkou dráhy maximální brzdy, revers, po zastavení jsme ještě asi tak dvě minuty stáli na dráze, v rozhlase se ozvalo pouze něco jako nouzové zastavení, všichni seďte! Potom jsme se pomalu začali hýbat zpátky na gate. Tam opět pouze, „všichni seďte“. Po pár minutách přijel chobot, letušky začali běhat po palubě. Za další chvilku přijela cisterna, bylo nám oznámeno, že se bude tankovat a ať všichni sedíme, za dvacet minut odjela cisterna i chobot a konečně jsme letěli do Amsterdamu. Vím, že všechno budou pouze teorie, ale mám dotaz, co mohlo zapříčinit nezdařený start, proč jsme opět a tak dlouho tankovali benzin? Díky |
| |
|
| | | Nezdařený start A330/200 30. 5. 2009 / 18:08 | |
| | Nevím jestli si se s tím benzínem nespletl,protože,když se tankuje benzín,tak musí všichni z letadla ven. Tedy alespoň to bývalo pravidlem. |
| |
|
| | | | Nezdařený start A330/200 30. 5. 2009 / 18:17 | |
| | Nemusi...zrovna nedavno se to tu zminovalo...za urcitych bezp. opatreni se muze tankovat i s kastanama, ale musi byt pritomni hasici a dalsi veci... |
| |
|
| | | Nezdařený start A330/200 30. 5. 2009 / 18:09 | |
| | Zapomněli natankovat a všimli si toho až na dráze . Není nařízeno při takování aby bylo letadlo bez pasažérů? |
| |
|
| | | | Nezdařený start A330/200 30. 5. 2009 / 18:30 | |
| | | |
|
| | | | Nezdařený start A330/200 30. 5. 2009 / 18:42 | |
| | Vůbec ne. Tranzitní cesťáci zůstávají na palubě běžně, případně během tankování probíhá výstup a nástup cestujících. Podmínky jsou tři, letadlo musí mít otevřené oboje dveře, u obou musí být přistaveny schody a u letadla musí být požární asistence, tj. hasičské vozidlo s připraveným vodním dělem na straně plnění paliva. |
| |
|
| | | Nezdařený start A330/200 30. 5. 2009 / 18:32 | |
| | no, preruseny vzlet. duvodu muze byt milion, a je to relativne "normalni" zalezitost, kterych se deje po svete vic nez dost.
ten dotaz "co asi tak moíhlo zapricinit nezdareny start" ... je asi stejny, jako kdyby jsi si vsiml, ze ti pod balkonem stoji auto a majitel kolem ni beha se sroubovakem a ptal jsi se na automobilistickym foru "nevite , co ma za poruchu"? |
| |
|
| | | Nezdařený start A330/200 30. 5. 2009 / 19:36 | |
| | Třeba jste netankovali "opět", ale "konečně". |
| |
|
| | | | Nezdařený start A330/200 30. 5. 2009 / 20:39 | |
| | S kamarádem jsme si ze srandy říkali to samé, že zapoměli a tak to přerušili. |
| |
|
| | | | Nezdařený start A330/200 30. 5. 2009 / 20:39 | |
| | No vis jak je u nas drahej benzin ne.....si vzal neco s sebou pri ty ceste....no a doslo mu to na draze protoze ho asi zrovna kontrolovala manzelka ze zustala viset nekde bez benzinu na dalnici |
| |
|
| | | Nezdařený start A330/200 30. 5. 2009 / 21:28 | |
| | Tak ja si myslím že tankovali proto že na nahození motorů, pojíždění, holding a start se spotřebuje dost paliva které by im mohlo potom chybět.... |
| |
|
| | | | Nezdařený start A330/200 30. 5. 2009 / 22:23 | |
| | Tak to by zistili este pred startom nie ?? |
| |
|
| | | | | Nezdařený start A330/200 30. 5. 2009 / 22:30 | |
| | On myslel to, které spotřebovali tím prvním nezdařeným pokusem... |
| |
|
|