FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 26. 11. 2024, svátek má Artur Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ortho textura - ako urobit vodne plochy ( Alpha chanel ) ??? Jeden příspěvek | Celý strom
Ortho textura - ako urobit vodne plochy ( Alpha chanel ) ???   24. 5. 2009 / 10:13
Hantal
Som zaciatocnik v tvorbe autogenu. Program AgenT uz ako-tak zvladam , takze urobit si domceky a stromceky az taky problem nie je. Problem je ale vytvorenie vodnych ploch na Ortho texturach. Viem , ze na tu povodnu ortho texturu treba urobit tzv. Alpha kanal. Podla mne dostupnych informacii sa to da vytvorit v programe DXTBmp , ale neviem ako. Vedel by mi niekto skuseny po jednotlivych krokoch poradit , ako na to ? Vopred vdaka.
 

Ortho textura - ako urobit vodne plochy ( Alpha chanel ) ???   24. 5. 2009 / 14:00
Cesmina
Celkem jednoduché
1. krok převedeš si texturu třeba programem DXTBMP nebo Imagetool na 24bitový obrázek
2. krok obrázek zedituješ tak, aby tam kde chceš mít vodu byla barva černá , ve zbytku obrázku bílá , výsledek někam uložíš
3. krok otevřeš si v DXTBMP původní texturu , dáš import alfa channel (první ikonka vpravo nahoře) otevřeš obrázek vytvořený v kroku 2 a výsledek a uložíš jako DXT1 - nezapomenout mít zatržený MipMaps - include when saving

to je vše

 8x  

Ortho textura - ako urobit vodne plochy ( Alpha chanel ) ???   24. 5. 2009 / 16:35
Hantal
Vdaka za odpoved , vyskusam.
 

Ortho textura - ako urobit vodne plochy ( Alpha chanel ) ???   25. 5. 2009 / 10:41
tvojplaton   
Diky za navod, pridavam do "oblubenych"...
 

Ortho textura - ako urobit vodne plochy ( Alpha chanel ) ???   25. 5. 2009 / 12:21
Raspber
Hm napadá mě otázka jak si to můžu udělat i ve FSX jelikož je ortho zabalené v bgl. ?
 

Ortho textura - ako urobit vodne plochy ( Alpha chanel ) ???   25. 5. 2009 / 13:01
Cesmina
Tam se to dělá trochu jinak - water mask se dává už při kompilaci do bgl , mrkni do SDK
 

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ