| | | Ortho textura - ako urobit vodne plochy ( Alpha chanel ) ??? 24. 5. 2009 / 10:13 | |
| | Som zaciatocnik v tvorbe autogenu. Program AgenT uz ako-tak zvladam , takze urobit si domceky a stromceky az taky problem nie je. Problem je ale vytvorenie vodnych ploch na Ortho texturach. Viem , ze na tu povodnu ortho texturu treba urobit tzv. Alpha kanal. Podla mne dostupnych informacii sa to da vytvorit v programe DXTBmp , ale neviem ako. Vedel by mi niekto skuseny po jednotlivych krokoch poradit , ako na to ? Vopred vdaka. |
| |
|
| | | Ortho textura - ako urobit vodne plochy ( Alpha chanel ) ??? 24. 5. 2009 / 14:00 | |
| | Celkem jednoduché
1. krok převedeš si texturu třeba programem DXTBMP nebo Imagetool na 24bitový obrázek
2. krok obrázek zedituješ tak, aby tam kde chceš mít vodu byla barva černá , ve zbytku obrázku bílá , výsledek někam uložíš
3. krok otevřeš si v DXTBMP původní texturu , dáš import alfa channel (první ikonka vpravo nahoře) otevřeš obrázek vytvořený v kroku 2 a výsledek a uložíš jako DXT1 - nezapomenout mít zatržený MipMaps - include when saving
to je vše
|
| |
|
| | | | Ortho textura - ako urobit vodne plochy ( Alpha chanel ) ??? 24. 5. 2009 / 16:35 | |
| | Vdaka za odpoved , vyskusam. |
| |
|
| | | | Ortho textura - ako urobit vodne plochy ( Alpha chanel ) ??? 25. 5. 2009 / 10:41 | |
| | Diky za navod, pridavam do "oblubenych"... |
| |
|
| | | | Ortho textura - ako urobit vodne plochy ( Alpha chanel ) ??? 25. 5. 2009 / 12:21 | |
| | Hm napadá mě otázka jak si to můžu udělat i ve FSX jelikož je ortho zabalené v bgl. ? |
| |
|
| | | | | Ortho textura - ako urobit vodne plochy ( Alpha chanel ) ??? 25. 5. 2009 / 13:01 | |
| | Tam se to dělá trochu jinak - water mask se dává už při kompilaci do bgl , mrkni do SDK |
| |
|
|