|  |  | RWY do kopce 21. 5. 2002 / 18:03 | Marky Parky |
|  | A jeste jeden dotaz. Jak udelam rwy do kopce??? Je do kopce automaticky pokud je na scenerii kopec a ja nepouziju flaten???
On je to malej kopec, takze to z FSky nepoznam, ale prece kopec a chci byt as real as it gets...
|
| |
|
 |  |  | Re: RWY do kopce 21. 5. 2002 / 19:19 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: RWY do kopce 22. 5. 2002 / 19:01 | Karel |
|  | Ale jde to. Jen nemuzes pouzit aktivni runway ale jen texturu. Muze byt i asfaltova. Zalezi co s tim pak chces delat a a o jake letiste jde. Ja pracuju na scenery Tabora a tam na zaloznim armadnim je draha zprohybana jak paragraf. Snad to bude chodit. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: RWY do kopce 22. 5. 2002 / 19:58 | Marky Parky |
|  | Jen jsem chtel udelat "realnejsi" sve LKRK, kde je vyskový rozdil mezi zacatkem a koncem runwaye asi 8 metrů. Ale jak jsem zjistil tak ona ja placata i ta puvodni Micorsofti zeme ( a dodelavat kopec tam nebudu ), takze to necham jak to je.
|
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: RWY do kopce 23. 5. 2002 / 08:57 | Vita Zenisek |
|  | Jak tam Karle tu texturu umistis? Ptam se, protoze bych rad udelal ULL letiste v Bynovci u Decina, ktere je tez dokopce. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: RWY do kopce 23. 5. 2002 / 13:44 | Karel |
|  | Klasicky pres SDK. Tak jak je delana treba Praha plus Mesh Czech. Udelas si kopec tak jak potrebujes a pak to pokryjes texturou kterou si vytvoris v nejakem grafickem editoru. POkud tedy nemas letecky snimek te oblasti, tak si ho po pameti muzes zplacat treba z te Prahy. Tam mas dost mist kde sebrat louky,lesy,pole silnice,baraky atd. Jako letiste muzes pouzit jakoukoli louku,ale vlastne je tam tocna,ale neni k rozeynani od normalni travy. Hodne zdaru pri delani textury, je to pakarna. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: RWY do kopce 23. 5. 2002 / 13:46 | Marky Parky |
|  | Predpokladam, ze do AFD dat to normalne zaneses jako rwy a ATC te pak obslouzi tak jak ma. Jak se ale chovaj AI era???? Neprojizdej kopcem a pod???
|
| |
|
|