| | | Tvorba autogenu 20. 5. 2009 / 08:36 | |
| | Ptám se zkušených tvůrců. Jelikož jsem na delší dobu marod, mám dost času abych se pustil do stereotypní práce tvorby autogenu. Používám AgenT. Problém je v tom, že si v pohodě vyberu čtverec, osázím domečky a stromky, ale v reálu se mi zobrazí na daném místě jen malá část definovaných objektů. U stromů je to celkem OK. Podotýkám, že autogen density mám nastaven na maximum.
Díky za odpověďˇJirka |
| |
|
| | | Tvorba autogenu 20. 5. 2009 / 08:42 | |
| | Jde o to, co myslíš tou malou částí. U FS9 je maximální počet budov na čtverec 300 (taky Ti indikátor počtu budov v dolní liště AgenTu při překročení této hodnoty zčervená), takže víc se Ti jich tam nezobrazí ani při nastavení na max. density. FSX má limit vyšší, ale nevím přesně kolik. |
| |
|
| | | | Tvorba autogenu 20. 5. 2009 / 08:56 | |
| | To je v pohodě, ten počet si samozřejmě hlídám, zkoušel jsem třeba ve vsi udělat jen 40 objektů, žádný stromky a v FS se mi zobrazí jen tři. |
| |
|
| | | | | Tvorba autogenu 20. 5. 2009 / 09:14 | |
| | Tak to je divný. Já bych ještě maximálně zkusil změnit scenery complexity, nebo se ve scenery library podívat, jestli se Ti to třeba netluče s jinou scenérkou, která taky generuje autogen, ale ten není vidět... jinak už nevím. |
| |
|
| | | | | | Tvorba autogenu 20. 5. 2009 / 11:03 | |
| | me vsechno bezi ok,zkus nastavit autogen density na min a zpet na max.Pak je mozny ze by se to mohlo tlouct s tou jinou scenerkou kde je treba stejnej ctverec 01.....Su.bmp ve dvou sceneriich a tim padem by ve dvou scenerkach mohl byt stejnej ctverec 01....an.Agn a ty se muzou tloct jinak newiom ale je to divny,nikdy jsem problem nemel... |
| |
|
| | | | | Tvorba autogenu 20. 5. 2009 / 14:24 | |
| | UTE + lights , sežere všechen autogen, takže na vlastní tvorbu už není místo , zakázat |
| |
|
| | | | | | Tvorba autogenu 20. 5. 2009 / 14:45 | |
| | Díky, právě jsem na to přišel |
| |
|
|