|  |  | Airport - jak na to? 5. 9. 2001 / 13:52 | Mirek Flídr |
|  | Mám nainstalovaný reliéf ČR (autor V.Stoje - speciální pochvala za něj)a zkouším na něj přidat různé věci pomocí programu AIRPORT v.2,60 (asi měsíc stará verze). Když tam přidám 3D objekt, tak se mi ochotně posadí na vrchol terénu, rovněžtak silnice pěkně kopíruje nerovnosti terénu. To se mi ovšem nedaří u polygonů (= město, les apod.). Jsou vždycky vodorovné a tím pádem občas pod úrovní terénu, občas nad. Dá se nějak zařídit, aby se nalepily na reliéf se všemi nerovnostmi? Nerad bych placatil reliéf příkazem FLATTEN, ostatně si nedovedu představit jak to dopadne, když přechod z placatého čtverce do okolního terénu bude v každém rohu v jiné nadmořské výšce.
Možná tenhle program na to není to pravé, každopádně tomu taky moc nerozumím - takže poraďte někdo začátečníkovi. Díky předem. |
| |
|
 |  |  | Re: Airport - jak na to? 9. 9. 2001 / 21:11 | |
|  | S usazováním textur na reliéf je to v FS2000 horší. Pro FS98 trochu funguje Terrabuilder Misha Katulice, s postupem Andrase Kozmy může fungovat i v FS2000, jenže tak složitě a s tolika nevýhodami, že se to moc nerozšířilo. Teoretické možnosti předefinovávání základních pozemních textur popsal Christian Stock, ale on sám doporučuje počkat s tím na univerzální nástroj gMax v FS2002.
Vláďa Stoje |
| |
|
|