|  |  | Problem s API 21. 5. 2002 / 17:22 | Marky Parky |
|  | Hej vsichni scenariotvorci zkusenejsi nez ja, radte.
Pouzivam Easy Object Desigher, abych si udelal pekne otexturovane slozitejsi baracky a pod nebo kdyz chci nejake slozitejsi objekty. Pak si vyexportuju API.
Ten chci pouzit v Airportu, ale kdyz ho natahnu, jeho dratovy model je zobrazeny nespravne ( vsechny objekty jsou prez sebe misto jejich originalniho rozmisteni ). Kdyz ale cely ten zmatek nekam posunu a zkompiluju, FS2002 uz ten objekt zase zobrazuje jak ma. Sice se s tim da delat, ale je to vopruz obecny. Nejaky napada na reseni??? Diky
|
| |
|
 |  |  | Re: Problem s API 22. 5. 2002 / 07:35 | Petr Bednář |
|  | No jasně. EOD generuje blbě tvar náhledu makra. Otevři si APInu a podívej se do hlavičky - je tam klauzule DESIGNSHAPE ... a za ní následuje seznam x, y bodů. Můžeš si je růčo opravit... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Problem s API 22. 5. 2002 / 09:20 | Marky Parky |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: Problem s API 22. 5. 2002 / 09:39 | Marky Parky |
|  | Neni ((((. Ted jsem se koukal a v hlavicce nic takoveho neni ( jestli to prave absence te klauzule nemuze byt ten problem? ). Jdu hledat nejakou dokumentaci k API a dopisu si to rucne .
|
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Problem s API 22. 5. 2002 / 12:00 | Petr Bednář |
|  | Ono to neni nikde standartizováno, ale třeba FS Scenery Creator rozpoznává DESIGNSHAPE a ještě POINTS param ....
Airport myslim rozpozná DESIGNSHAPE a DESIGNSHAPELINES, ale tam je nějaký rozdíl v zadávání čar. Já osobně používám DESIGNSHAPE + seznam x,y bodů. Výsledek je pak spojení těchto bodů čárou. Můžeš si ale otevřít nějaké makro v Airportu a editovat Shape - v posledních verzích AP je takovej editorek a ten Ti to pak do API rovnou zapíše..... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Problem s API 22. 5. 2002 / 12:54 | Marky Parky |
|  | Dik, jdu to lovit ) |
| |
|
|