FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 29. 12. 2024, svátek má Judita Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
I mistr tesař ... Jeden příspěvek | Celý strom
I mistr tesař ...   16. 5. 2009 / 03:18
turbík
...sranda musi bejt
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/58338/K01.wav_288.26KB.html
 

I mistr tesař ...   16. 5. 2009 / 05:28
A.J.Scandall   
Teda ten Baretka je ale žblepta!
 

I mistr tesař ...   16. 5. 2009 / 09:21
jirkafsletec
ty vado dobře on prej ruzyn info
 

I mistr tesař ...   16. 5. 2009 / 10:03
Lowmick   
No, koukam do AIPu a to info uz je asi opravdu zruseny, ale pokud si dobre pamatuju tak drivavejc toto stanoviste opravdu bylo na 118,3 pro VFR era do 1000ft AGL s provozni dobou 5:00-17:00. Ted se to zrejme "souplo" na ten Radar (viz. AD 2.18).

ty vado ale pan je fsletec, dobre on, takze poklona pane, poklona
 

I mistr tesař ...   16. 5. 2009 / 10:27
FSPilot   
Proboha, co je to za termín "drivavejc" ?

Ale sranda je no... já jak jsem jednu dobu lítal často na IVAO s bulíkem jako ČSA, tak jsem pak byl ve výcviku při anglické komunikaci tak zblblý, že jsem se na Mošnově zahlásil při příletu z LKTB jako CSA... pak jsem se zasek a hurá OKLFA, C152... Tehdy měl ze mě instruktor neskutečnou prdel
 

I mistr tesař ...   16. 5. 2009 / 10:37
Lowmick   
To mas jeste dobry, ja drivavejc ( ) lital za BHA, to se v Pardubicich na vezi uz tolik neujalo...
 

I mistr tesař ...   16. 5. 2009 / 11:31
Balooo   
Můj nejlepší z reálu je "...eeeeeee...eeee...ehm. Co to vlastně chci?"
 

I mistr tesař ...   16. 5. 2009 / 11:33
FSPilot   
Tak to bych chtěl slyšet

Jinak k těm Pardubkám... to by byla prdel jim zahlásit např. "CEF2504, brý den, AN2 z Hradce k vám"
 

I mistr tesař ...   16. 5. 2009 / 17:23
A.J.Scandall   
To já jsem letošní zimu a jaro prolétal většinou jako "Air Italy", "Relax" a občas "Skytravel". Asi před měsícem jsem se při přechodu na Rhein Control zahlásil jako "Air Italy sorry Skytravel sorry Relax". A všiml jsem si zase (opět při létání za Sky Europe), že řídící ve se často ukecnou a použijí volačku "Easy", asi proto, že ICAO kód SykEurope je ESK a EasyJet má EZY. To se prostě stává
 

I mistr tesař ...   18. 5. 2009 / 13:07
Engin
No já se bavil když nějaký ACC tak dva týdny zpět "přeřekl" (číslo si nepamatuju):
-- easy 1234, descend....
(chvíli ticho)
-- aj, ryan 1234, descend....

ale to se asi na radaru moc neplete, ne ?
 

I mistr tesař ...   16. 5. 2009 / 10:41
Marky Parky   
Ono se to defakto jen přejmenovalo a to protože to stanoviště formálně je přibližovací letištní služba pro lety VFR a vydává letová povolení pro pohyb uvnitř CTR a tím pádem byl volací znak INFO zavádějící.

A protože je to radarové stanoviště, tak se přejmenovalo na Ruzyně Radar.
 

I mistr tesař ...   16. 5. 2009 / 17:53
Viper
Tady bych trochu odbočil a rád bych se zeptal na jednu věc - Jak je to s překrýváním frekvencí? Mám namysli například když je éro na 127.575, tak ho beru jak na této frekvenci, tak i na 120.525 (nebo 118.3 a 119.0). To samé platí pro ATC. Jen je tam rozdíl v síle signálů. Že by opakovač?
 

I mistr tesař ...   17. 5. 2009 / 14:31
Marky Parky   
Přesně tak, když jsou sektory spojené, frekvence se tzv. couplují - to co přijde na jedné se v reálném čase převysílává na druhé.
 

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ