| | | I mistr tesař ... 16. 5. 2009 / 03:18 | |
| | | |
|
| | | I mistr tesař ... 16. 5. 2009 / 05:28 | |
| | Teda ten Baretka je ale žblepta! |
| |
|
| | | | I mistr tesař ... 16. 5. 2009 / 09:21 | |
| | ty vado dobře on prej ruzyn info |
| |
|
| | | | | I mistr tesař ... 16. 5. 2009 / 10:03 | |
| | No, koukam do AIPu a to info uz je asi opravdu zruseny, ale pokud si dobre pamatuju tak drivavejc toto stanoviste opravdu bylo na 118,3 pro VFR era do 1000ft AGL s provozni dobou 5:00-17:00. Ted se to zrejme "souplo" na ten Radar (viz. AD 2.18).
ty vado ale pan je fsletec, dobre on, takze poklona pane, poklona |
| |
|
| | | | | | I mistr tesař ... 16. 5. 2009 / 10:27 | |
| | Proboha, co je to za termín "drivavejc" ?
Ale sranda je no... já jak jsem jednu dobu lítal často na IVAO s bulíkem jako ČSA, tak jsem pak byl ve výcviku při anglické komunikaci tak zblblý, že jsem se na Mošnově zahlásil při příletu z LKTB jako CSA... pak jsem se zasek a hurá OKLFA, C152... Tehdy měl ze mě instruktor neskutečnou prdel |
| |
|
| | | | | | | I mistr tesař ... 16. 5. 2009 / 10:37 | |
| | To mas jeste dobry, ja drivavejc ( ) lital za BHA, to se v Pardubicich na vezi uz tolik neujalo... |
| |
|
| | | | | | | | I mistr tesař ... 16. 5. 2009 / 11:31 | |
| | Můj nejlepší z reálu je "...eeeeeee...eeee...ehm. Co to vlastně chci?" |
| |
|
| | | | | | | | | I mistr tesař ... 16. 5. 2009 / 11:33 | |
| | Tak to bych chtěl slyšet
Jinak k těm Pardubkám... to by byla prdel jim zahlásit např. "CEF2504, brý den, AN2 z Hradce k vám" |
| |
|
| | | | | | | I mistr tesař ... 16. 5. 2009 / 17:23 | |
| | To já jsem letošní zimu a jaro prolétal většinou jako "Air Italy", "Relax" a občas "Skytravel". Asi před měsícem jsem se při přechodu na Rhein Control zahlásil jako "Air Italy sorry Skytravel sorry Relax". A všiml jsem si zase (opět při létání za Sky Europe), že řídící ve se často ukecnou a použijí volačku "Easy", asi proto, že ICAO kód SykEurope je ESK a EasyJet má EZY. To se prostě stává |
| |
|
| | | | | | | | I mistr tesař ... 18. 5. 2009 / 13:07 | |
| | No já se bavil když nějaký ACC tak dva týdny zpět "přeřekl" (číslo si nepamatuju):
-- easy 1234, descend....
(chvíli ticho)
-- aj, ryan 1234, descend....
ale to se asi na radaru moc neplete, ne ? |
| |
|
| | | | | | I mistr tesař ... 16. 5. 2009 / 10:41 | |
| | Ono se to defakto jen přejmenovalo a to protože to stanoviště formálně je přibližovací letištní služba pro lety VFR a vydává letová povolení pro pohyb uvnitř CTR a tím pádem byl volací znak INFO zavádějící.
A protože je to radarové stanoviště, tak se přejmenovalo na Ruzyně Radar. |
| |
|
| | | | | | | I mistr tesař ... 16. 5. 2009 / 17:53 | |
| | Tady bych trochu odbočil a rád bych se zeptal na jednu věc - Jak je to s překrýváním frekvencí? Mám namysli například když je éro na 127.575, tak ho beru jak na této frekvenci, tak i na 120.525 (nebo 118.3 a 119.0). To samé platí pro ATC. Jen je tam rozdíl v síle signálů. Že by opakovač? |
| |
|
| | | | | | | | I mistr tesař ... 17. 5. 2009 / 14:31 | |
| | Přesně tak, když jsou sektory spojené, frekvence se tzv. couplují - to co přijde na jedné se v reálném čase převysílává na druhé. |
| |
|
|