| | | FS9: Objekty světel z defaultní scenérky? 12. 5. 2009 / 10:50 | |
| | Nemám ponětí, jak to nazvat a nemám ponětí, jak se to tam mohlo dostat... prostě, udělal jsem ty AF data, vesele si scenérkuju, ale mám tam už delší dobu jakoby "krabice" pro ty (asi) defaultní světla z defaultní scenérky... jak se toho zbavit?
Napadá mě jediná věc... smazal jsem jedno BGL (už před delší dobou), které obsahovalo defaultní letiště LKMT (už nevím proč, asi se mi zobrazovalo 2x)
Problém viz. |
| |
|
| | | FS9: Objekty světel z defaultní scenérky? 12. 5. 2009 / 12:43 | |
| | Velmi pravděpodobně to nebude z defaultního letiště, ale nějaký zapomenutý bgl z nějaké předchozí verze , vypadá to na objekty, ke kterým chybí textura a světla v defaultu jsou pouze jako light bez objektu |
| |
|
| | | | FS9: Objekty světel z defaultní scenérky? 12. 5. 2009 / 13:44 | |
| | V noci to svítí, takže mám dvojí světla, zkusím kouknout, jestli jsem to někde nepozapoměl. Díky |
| |
|
| | | | | FS9: Objekty světel z defaultní scenérky? 21. 5. 2009 / 14:29 | |
| | Žédné BGL jsem nenašel, světla jako taková jsem nikdy nedělal a zkoušel jsem, jestli na to nemá vliv to, že jsem smazal defaultní BGL, které bylo ve Scenery/Eurw/Scenery pro LKMT tím, že jsem ho znova nahrál, upravil, žejsem smazal všechno, co tam bylo mimo reference point, ale je to stále bez změny Nechápu |
| |
|
| | | | | | FS9: Objekty světel z defaultní scenérky? 12. 7. 2009 / 12:38 | |
| | Ivosi, presne tohleto mi driv delala scenerka letiste Horice....neptej se me proc, jsem amater.Prisel jsem na to metodou puleni intervalu dlouhym zkousenim a vysledku jsem nechtel uverit!Drzim palce! |
| |
|
|