| | | Aero-45S pro FS9 je již ke stažení ! 10. 5. 2009 / 13:13 | |
| | | |
|
| | | Aero-45S pro FS9 je již ke stažení ! 10. 5. 2009 / 14:25 | |
| | Naaadhera Zatial som neobjavil ziadne letove ani modelove bugy Beha to v pohode... |
| |
|
| | | | Aero-45S pro FS9 je již ke stažení ! 10. 5. 2009 / 15:36 | |
| | No aby se nereklo tak jsem par bugu nasel
zvuk C182 ...no..no...
nejak mi nestavej vrtule (nekolikrat jsem je o to prosil)
pri plneni 700 se to toci 1600x za minutu a vezme si to 15l, tak nevim.
beacony / stroby maj sice svuj switch, ale na letadle nejsou
kdyz zapnu landing light a pristavam z pohledu VC, tak mi par metru nad zemi najednou objevi pred kabinou
pri vzletu nadlehcim ocas az kolem 100km/h, a to jsem myslim ze zadnich sedacek zahodil baliky
gauges ...jsou mi nejaky povedomy, vid ze je to Morava? psals Michelovi?
ale jinak dobry, ja uz bych na przneni neceho do FS nemel ani cas, ani naladu... |
| |
|
| | | | | Aero-45S pro FS9 je již ke stažení ! 10. 5. 2009 / 16:33 | |
| | No, tak těch světel před kabinou jsem se zděsil ale co, tak jsem to zhasnul.. O motorovejch režimech vím prd, ale taky jsem zkoušel, jestli se daj vrtule stavit a nedaj.. Ale jinak je to sympatický éro a jestli je to tvé první nebo druhé tak smekám pane..! Testnul jsem to z LKRO -> LKSZ -> LKVO a bylo to fajn..
Hodnocení: Znám lepší éra, ale tohle tady chybělo a mě se líbí.. Díky za něj.. Dobrá práce..!! |
| |
|
| | | | | Aero-45S pro FS9 je již ke stažení ! 11. 5. 2009 / 10:17 | |
| | Já bych ještě přidal, hopsání letadla, při pojíždění. Lítal jsem na LKHS, nejdřív z trávy a pak i z asfaltu a letadlo strašně skáče. Ale jinak nádherný polítání. Díky. |
| |
|
| | | | | | Aero-45S pro FS9 je již ke stažení ! 11. 5. 2009 / 18:38 | |
| | Mě to nehopsalo.. Jen jsme byl při sedání na LKVO šíííííííííleně dlouhej.. Jsme čekal, že to pujde k zemi víc.. Ale tak na to si zvyknu.. |
| |
|
| | | | | | | Aero-45S pro FS9 je již ke stažení ! 11. 5. 2009 / 19:03 | |
| | Jo to klouzani 3-4m/s pri stazenych plynech, otevrenym podvozku a velkych klapkach je taky podivny... plave jak svina |
| |
|
| | | Aero-45S pro FS9 je již ke stažení ! 10. 5. 2009 / 14:29 | |
| | Skvělý! Večer vyzkouším a dám vědět dojmy! Díky! |
| |
|
| | | | Aero-45S pro FS9 je již ke stažení ! 10. 5. 2009 / 14:42 | |
| | | |
|
| | | Aero-45S pro FS9 je již ke stažení ! 10. 5. 2009 / 18:08 | |
| | Táák, díky za připomínky ! Bug se světlometem je v nové verzi ke stažení napraven. Co se switchů týče, jsou připraveny pro případný další vývoj, takže sice spínají, ale na konci chybí žárovka
A poslední věc - zvuk. Můžete vyhledat nějaký starší dvoumotorový letoun s invertními motory někde na webu a zvuk bude lepší, než default 182. |
| |
|
| | | Aero-45S pro FS9 je již ke stažení ! 10. 5. 2009 / 19:58 | |
| | Také se připojím, testul jsem letadlo nad LKPO, ale to není podstatné. Letově je to perfektní, zvuky jsou taky dobré, dá se s tím žít, ale co se mi nelíbí je, že se mně neotvírá kokpit... nevím, jestli jenom mně, ale je to tak... Napíše mi to pouze Východ otevřel, ale vizuálné je pořád zavřený. Ale jinak je to moc pěkné letadélko!! |
| |
|
| | | | Aero-45S pro FS9 je již ke stažení ! 10. 5. 2009 / 20:41 | |
| | Taky taky.. Ale to mě fakt nebolí.. |
| |
|
| | | | | Aero-45S pro FS9 je již ke stažení ! 11. 5. 2009 / 07:00 | |
| | vzdycky si neco najdete |
| |
|
| | | | Aero-45S pro FS9 je již ke stažení ! 11. 5. 2009 / 07:35 | |
| | To je samozřejmě nejdůležitější část modelu... aby toho šlo co nejvíce otevřít. To se obzvlášť za letu velmi hodí pozná |
| |
|
| | | | Aero-45S pro FS9 je již ke stažení ! 11. 5. 2009 / 08:00 | |
| | Ano, je to tak, kokpit se opravdu neotevírá. Při vývoji jsem myšlenku otevíracích dveří opustil. |
| |
|
| | | | | Aero-45S pro FS9 je již ke stažení ! 11. 5. 2009 / 09:32 | |
| | Bodejť, skoro bych řek, že by to bylo zbytečný, nebo to slouží k virtuálnímu "nastoupení"? |
| |
|
| | | | | | Aero-45S pro FS9 je již ke stažení ! 11. 5. 2009 / 09:56 | |
| | Je to lepší pro screeny, ale ... |
| |
|
| | | | | Aero-45S pro FS9 je již ke stažení ! 11. 5. 2009 / 10:48 | |
| | Pěkné to je, ale moc mi tam chybí okno. Nebo jsem jediný, kdo to má bez skla?
Můj model 145-ky zatím stojí právě na těhle věcech. Chtěl jsem aby tam byly hezké okna, otevírací dveře, stavitelné vrtule, otáčecí ostruhové kolo a vevnitř všechno pohyblivé. Zatím nevím jak na to a co mě fakt nebaví je po každé úpravě 15 minut načítat FSku, abych se podíval jestli to funguje Pak to taky neumím potáhnout texturou, což je ještě větší otrava. Až to někdy vyřeším, tak to pak taky vydám a s tím pak i toho brigadýra. Ta tvorba fakt není legrace |
| |
|
| | | | | | Aero-45S pro FS9 je již ke stažení ! 11. 5. 2009 / 12:14 | |
| | chlapče ešte si fakt ďaleko, čo keby si si vyskúšal najprv obyčajný model, stlp a cez neho prehod dosku ako krídlo , použi texturu a skús expedovať cez FS9SDK. A načítavať fsku od piky nemusíš iba stačí vložiť lietadlo do airplanes a robiť volbu medzi inými lietadlami a stále sa vracať na svoje éro. |
| |
|
| | | | | | Aero-45S pro FS9 je již ke stažení ! 11. 5. 2009 / 12:36 | |
| | Přesně tak jak říká čmeliak. Zbytečně se zdržuješ. Jinak ta tvorba vážně není legrace. Taky něco dělám a stále narážím na nové problémy a učím se je řešit. Pavlova aerovka je myslím v první řadě po letové stránce plnohodnotná a to je myslím podstatnější než nějaké otvírací dveře. Uvidíme jak dopadne ještě druhý model, ale mě osobně už stačí i model od Pavla. Dobrá práce! Už to, že si obětoval čas je výkon! Aerovka vypadá pěkně a drobné úpravy se dají řešit patchem. Díky! |
| |
|
| | | | | | | Aero-45S pro FS9 je již ke stažení ! 11. 5. 2009 / 13:09 | |
| | Vidím, že diskuse se rozjela Zasklení kabiny opravdu Aerovka má. Není možná úplně zřetelné, ale je tam. Snažil jsem se i dle předlohy víz tónovat stropní okna. Co se časové náročnosti týče - stačí kouknout do zdejšího vyhledávání, kdy jsem se poprvé s Aerovkou ozval. Pro faktickou správnost - první červený válec (budoucí trup) vznikl 9.února. Od té doby to nebylo nic jiného, než shánění podkladů, učení se Gmaxu, psaní letové dynamiky, textur, vracení se opět na začátek, když se něco nepovedlo. A že jsem s tím chtěl několikrát přestat je taky pravda. Ale když se nakonec výtvor vypadající vzdáleně jako letadlo vznesl byla to paráda. Pak nadešlo těch 80% času, kdy se dolaďuje a piluje a pořád dokola. Zní to možná nadneseně, ale když jsem konečně včera přinesl svoji kůži na trh byl jsem jako autor prvotiny opravdu nervózní. Vřele každému doporučuji - nevzdat se a zkoušet a zkoušet. Věřím, že někdo jiný přinese určitě časem aerovku lepší a hezčí. O tom to přece je Pavel k. |
| |
|
|