FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 26. 11. 2024, svátek má Artur Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Přestupy cestujících. Jeden příspěvek | Celý strom
Přestupy cestujících.   10. 5. 2009 / 11:15
armyboy
Mám takový dotaz (pro některé možná stupidní, ale létám spíše s firemními stroji a tam to funguje trochu jinak), nicméně chápu že letecká doprava není autobus či vlak.
Co mě zajímá je zda je možné (i teoreticky - de jure) aby existovala linka například.
Brno (BRQ) - Karlovy Vary (KLV) tady by letadlo sedlo a to samé letadlo by pokračovalo jako linka Karlovy Vary (KLV) - Brémy (BRE). Cestující kteří by letěli z Brna do Brém by museli vystoupit a znovu projít odbavením nebo by mohly projít odbavením už v Brně a zůstat sedět v letadle. Letadlo by čekalo v KLV cca 30 min. Pokud by letadlo letělo mimo šengenský prostor platilo by to samé nebo by zde muselo dojít k znovu odbavení všech cestujícíh? Díky za rozumné a neodsuzující odpovědi.
 

Přestupy cestujících.   10. 5. 2009 / 11:21
Michal (BHA373)
Cestující by zůstali v letadle. Teď jsem letěl něco podobného. To byla linka Dubaj-Bangkok-Hongkong. Letěl jsem z Dubaje do Hongkongu. Mezipřistání trvalo asi hodinu. Mezitím letadlem proběhly uklízečky, vyměnil se staff a všem co zůstali v letadle zkontrolovali palubenky. Takže se vůbec vystoupit nemusí. Ale kdyby to byl vnitrostátní let, který by pokračoval mezinárodně tak to by asi nešlo a cestující by museli vystoupit.
 

Přestupy cestujících.   10. 5. 2009 / 11:23
Tragédie v JRD
proc by to neslo? vzdyt z hlediska formalit je vnitrostatni a mezinarodni let v ramci schengenu defakto to same.
 

Přestupy cestujících.   10. 5. 2009 / 13:20
Michal (BHA373)
Ja nemyslim let v schengenu jako mezinarodni... To uz beru jako vnitrostatni. Myslim mezinarodni jako mimo schengen.
 

Přestupy cestujících.   10. 5. 2009 / 11:22
Tragédie v JRD
proc by to neslo? spousta linek ve svete je s mezipristanim.

s tim schengen/nonschengen by to asi bylo slozitejsi - uz jenom proto, ze na vetsine letist je schengen/non-schengen na oddelenych terminalech ... takze tam by se to takhle asi jen tak nepovedlo.
 

Přestupy cestujících.   10. 5. 2009 / 12:09
armyboy
Díky.
tak nějak podobně jsem si to myslel protože cestující ze Shengenu by neměli přijít do kontatktu s cestujícími z/do notshengenu. Takže pokud letadlo pokračuje do Brém tak můžou zůstat sedět poletí li třeba do Londýna tak musejí vystoupit a znovu se dobavit. Chápu to tak dobře. Jen se ujišťuji že jsem to dobře pochopil. Díky
 

Přestupy cestujících.   10. 5. 2009 / 11:35
Dennny
dělává se to, jak sem letěl z Antalye, tak sme sedli v brně, vyhnali nás do tranzitu, vyčistili letadlo, vyměnili Crew, a letělo se do ostravy tam jsme vystoupili, a letadlo letělo zpátky do Antalye
 

Přestupy cestujících.   10. 5. 2009 / 12:22
Atarian   
Troufam si rict ze jsem toho naletal hodne, ale nikdy jsem se nesetkal s pripadem, ze by na dvoudilnem letu, kdy prvni cast je vnitrostatni a az druha mezinarodni, byl nejaci kastani meli letenku jenom vnitrostatni. Vzdy to bylo tak, ze letadlo pouze "nabiralo" lidi do mezinarodni destinace. Nevim proc tomu tak vzdy bylo, jestli z duvodu ekonomickych, pravnich nebo technicky. Zkusim zjistit...
 

Přestupy cestujících.   10. 5. 2009 / 13:18
Kachna   
Ono toto přímo upravuje ICAO ANNEX (tuším 1). A to obzvláště po známé kraksně B747 PanAm, kdy letadlo odpálil terorista poté, co vystoupil z letadla a v letadle zůstali jeho kufry. Proto se dnes před každým odletem dělá tvz "konsolidace" (doufám, že si to pamatuju správně,protože většinou bezpčnostní školení ...) To znamená, že každé zavazadlo musí mít svého kaštana na palubě. Pokud tomu tak není, tak je zavazadlo vyloženo. Proto někdy vidíte letadlo se zavřenýma dveřma a balíkáře, jak přehrabují kufry, aby našli to, které má být vyndáno. Při mezipřistání, pokud cestující opustí palubu letadle, nebo pokud někdo už dál nepokračuje, by měly být kufry a veškeré věci vyndány z letadla. každý cestující, který letadlem pokračuje by si měl označit své věci a ty pak budou opět naloženy, nebo si je vezme zpět na palubu. Ty věci, které zůstano neoznačeny budou zničeny. POkud je to zavazadl, které je ztraceno, nebo nějaký náklad, tak by mělo zůstat ve skladu minimálně 48 hodin.Pak je teprve možné je odeslat do místa určení.
 

Přestupy cestujících.   10. 5. 2009 / 13:44
armyboy
Díky jen pro ujasnění cestující sedí a kufry jsou kontrolovány tzn. Můžu letět z Brna do Brém aniž bych opustil letadlo?
 

Přestupy cestujících.   10. 5. 2009 / 13:53
Atarian   
To jo. To je uplne standartni postup. Pokud lidi v KV jenom nastupuji, neni duvodu cokoliv vykladat a pokud se ve Varech netankuje, vsichni budou sedet a leti se dal
 

Přestupy cestujících.   10. 5. 2009 / 13:59
armyboy
Já vím že už vypadám jako méně chápající. Nicméně pokud by letělo latadlo trasu BRQ-KLV a pak jako jiná linka KLV-LCY je mojný že bych nasedl už v Brně a vystoupil až v Londýně?
 

Přestupy cestujících.   10. 5. 2009 / 14:00
Atarian   
Pokud je to jina linka tak ne. Musis vystoupit a znovu nastoupit
 

Přestupy cestujících.   10. 5. 2009 / 16:18
Tragédie v JRD
ne
 

Přestupy cestujících.   10. 5. 2009 / 14:45
Sláva
Palivo se muze tankovat i s cestujicimi na palube pri dodrzeni zvlastnich postupu (pozarni asisstence apod.), podrobnosti ted bohuzel u sebe nemam, jsou ale v predpisech.
 

Přestupy cestujících.   10. 5. 2009 / 15:53
Atarian   
JJ. Pozarnici tam musi byt a tak... a prave proto pokud tankujou tak vetsinou radsi vylozej
 

Přestupy cestujících.   10. 5. 2009 / 16:04
pseudoMates
Co si tak matně pamatuju, tak je tam podmínka požární asistnece a že letadlo musí mít k dispozici alespoň dva východy a oba musí být po dobu plnění otevřeny (u větších letadel musí být samozřejmě dvoje schody).
Dělá se to celkem běžně. Dokud se na LKPR za požární asistenci platilo, tak se k tomu přistupovalo zřídkakdy. Dnes to až taková výjimka není. Ale tak když lítáš hodně, tak to jistě víš..
 

Přestupy cestujících.   10. 5. 2009 / 13:59
Atarian   
Jo taaaaak... takze pokud mi nestihnout prelozit kufry pri prestupu... tak je za mnou muzou poslat nejdrive za 48 hodin? To je moc dobry vedet! Priste si je pojistim proti zpozdeni
 

Přestupy cestujících.   10. 5. 2009 / 14:52
Kachna   
Ono si je zas až tak pojišťovat nemusíš. I když je to někdy lepší, než se hádat s aerolinkou, ale pokud ti aerolinka kufry pošle pozdě, tak ti musí zaplatit odškodnění "na ruku" je to daný nějakou směrnicí. První den máš nárok na to aby sis za to mohl koupit zubní kartáček a hygiencké potřeby a pak už to rapidně stoupe. takže, pokud ti kufr nedorazí celý týden během čtrnácti denní dovolené, tk ti aerolinka zacáluje pomalu novej šatník.
 

Přestupy cestujících.   10. 5. 2009 / 14:57
wingman
V některých případech cestující vystoupit musí z toho důvodu, že by některý z cestujících mohl na palubě nechat nějaký nebezpečný předmět (bombu,zbraň, někdy se ale provádí speciální kontrola celého letadla (a počtu zavazadel) s cestujícími na palubě v tomto případě cestující,kteří pokračují vystoupit ani nesmí. Ale pokud se letadlo ještě tankuje tak je výhodnější nové odbavení.
 

Přestupy cestujících.   10. 5. 2009 / 15:52
Atarian   
Hovno Kachna, Hovno
 

Přestupy cestujících.   10. 5. 2009 / 18:44
LU
Ne pokud je to na přestupu tak máš na kufru jasně vyznačeno, že ty kufry mají letět někam dál v souladu s tvojí letenkou a pokud jsi již odletěl, tak kufr pošlou co nejdříve za tebou (pokud tedy tu kufry najdou a nejsou někde úplně ztracený) a pak Ti je dovezou přímo do hotelu. A pojišťovat se nemusís je to odpovědnost aerolinie, ale záleží na tvé puse co z nich vyrazíš. Já má černou díru v Paříži na CDG tam se mě zpozdily kufry několikráte a jednou jsem v LAX dokonce dostal šek na 150 USD... tehdy kurz 23Kč za 1 USD
 

Přestupy cestujících.   10. 5. 2009 / 20:43
pseudoMates
K tomu "co nejdříve" bych jen dopsal, že je to "co nejdříve po kontrole pyrotechnikem" a se speciálním označením "RUSH".. To je jedinej způsob, kdy kufr může letět bez cestujícího, který ten kufr odbavil.
CDG je velmi známá ztrácením kufrů.. Klasickej, francouzskej bordel. Tam, pokud nemá člověk na přestup aspoň hodinu, tak má celkem slušnou šanci, že mu ty kufry ztratí, resp. nestihnou přeložit.
 

Přestupy cestujících.   10. 5. 2009 / 21:13
Atarian   
Ne jenom CDG.
Jinak Amici provadeji "standardni kontrolu pyrotechnikem" proste tak ze ti bez skrupuli urazi zamek a prohrabou ti ho
 

Přestupy cestujících.   10. 5. 2009 / 21:21
Tragédie v JRD
proto se pri ceste do usa vyplati mit TSA zamek, protoze tenhle neurazi, ale umi si ho otevrit .)
 

Přestupy cestujících.   10. 5. 2009 / 21:36
PILOT253   
Když už jste u těch zámků, tuhle jsem dělal minulé prázky nakladača na LKTB a při mé druhé směně jsme zjistil že se po všech těch Travelech a ČSÁčkách válí kupa takový těch jednoduchý zámků(nemůžu najit fotku na netu), takových těch co odemknete špendlíkem nebo i pouhým potažením přiměřenou silou.
Tak jsem si řekl, že ty zámky začnu sbírat, kolik jich budu mít, až mi tahle brigáda za 3 měsíce skončí.
Sbírám sbírám a najednou už bylo konec září, ejhle, 257 kusů zámků jsem posbíral za tuhle dobu a z toho sem tam našel 3x klíč, tzn stačí mi na všerchny jen 1 pak mám asi 6 zámků na kod číselný, nechápu jak, ale všechny ty zámky otevřete když na zámek zadáte 3 nuly nebo 4(záoleží na složitosti zámku ) no a pak mám ještě jeden raritní zámek, ten není asik na kufry jelikož je asi z oceli(přirovnal bych ho k zámku na motorky)což jsem vůbec nechápalkde se v letadle dá nalézt něco takové ale klíč k němu nemám, tudiž asi pujde brzo do šrotu.

takže tohle zase trochu jiné kafé, ale k zámkům
 

Přestupy cestujících.   10. 5. 2009 / 23:02
MiG-21MFN
takže si kradl zámky z kufrů jo?
 

Přestupy cestujících.   13. 5. 2009 / 16:29
PILOT253   
Pokud sis vše pořádně přečetl, psal jsem že se tam válí hodně zámku, jakože po bagážích!
 

Přestupy cestujících.   11. 5. 2009 / 17:27
LU
No myslím že zákonitost "Tam, pokud nemá člověk na přestup aspoň hodinu, tak má celkem slušnou šanci, že mu ty kufry ztratí, resp. nestihnou přeložit." se tak nedá definovat. Mě teda se tam ztratí kufry skoro vždy když mám min. 3 hodiny na přestup zatímco při těch urgentních přestupech (třeba při zpoždění letadla) 30 minut ještě ke ztracení zavazadla nedošlo ...
 

Přestupy cestujících.   10. 5. 2009 / 16:17
Tragédie v JRD
jeden cas - cca tri, ctyri roky zpatky, slo koupit u csa letenku na vnitrostatni segment praha - karlovy vary na lince praha - karlovy vary - moskva (nebo petrohrad - uz si nepamatuju).

na planes.cz (nebo airways.cz) se o tom da i najit reportaz
 

Přestupy cestujících.   10. 5. 2009 / 16:35
Atarian   
OK. Rikam jen ze jsem to nikdy nevidel. Konkretne Praha-Blava-Kiev, Praha-Blava-Moskva, Rio-SaoPaolo-Frankfurt a Toronto-Montreal-Praha (tam je to ale logicky ze to nejde protoze to litalo CSA)
 

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ