| | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 6. 5. 2009 / 15:24 | |
| | | |
|
| | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 6. 5. 2009 / 17:44 | |
| | Pekne zabery.
Ja si myslim, ze hosi sa to uz naucili naspamat a nemusia nic citat.Tie klapky...a co tam je dalej? Pridat plyn, stiahnut plyn. ... sranda, ale s uctou.
Je to v podstate let po malom okruhu.
Na tryskacoch sa lietali lety po okruhu,/TGO/, 5-6 okruhov, jeden trval 5 min, a to boli same ukony ukony ukony/teraz checklist/ a spamati. Pilot to musel instruktorovi recitovat ako basnicku a pritom aj vykonavat.
Po skonceni bol mokry ako mys.
Este som niekde videl zabery z DH-6 ako startuju z St.Maarten, a to tiez stoji za to.
|
| |
|
| | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 6. 5. 2009 / 21:44 | |
| | sem koukal na to viedo .. pekne hnusny pocasi, to je IFR? |
| |
|
| | | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 6. 5. 2009 / 21:51 | |
| | To je jeste krasny VFR pocasko, se zeptej Balooa jak bylo pred par tydny na Snezce |
| |
|
| | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 7. 5. 2009 / 11:08 | |
| | Jenom nevím, kde vzali ten titulek "letí 58 vteřin" - když vezmu čistý čas letu (tedy od přidání plynu do výběhu až na rychlost pojíždění) je to 2:52 min. Docela svižnej okruh, ale rozhodně ne do 1 minuty. To by stačil sotva vyvážit positive climb - a už by byl na finále - to tak leda nouzák...
Ale jinak dobrý - na týhle "lince" není pro autopilota místo a pilot se nenudí |
| |
|
| | | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 7. 5. 2009 / 12:56 | |
| | "Celý let trvá při dobrém počasí pouze 58 vteřin, standardně do dvou minut." |
| |
|
| | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 7. 5. 2009 / 11:20 | |
| | | |
|
| | | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 7. 5. 2009 / 11:32 | |
| | Je to ako kompa, tu na Zahori v Zahorskej vsi do Rakuska. |
| |
|
| | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 7. 5. 2009 / 13:22 | |
| | Nečtou nic. Jak je vidno z videa, je to jednopilotní stroj a tam na čtení nezbyde čas. |
| |
|
| | | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 7. 5. 2009 / 13:24 | |
| | No ja som tam barany na pravej strane videl.Kukni este raz.
To druhe video. |
| |
|
| | | | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 7. 5. 2009 / 13:27 | |
| | Barany jo, ale pilota nevidno Sedacka je prazdna |
| |
|
| | | | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 7. 5. 2009 / 13:33 | |
| | výraz "jednopilotní letoun" neznamená, že letoun nemůže letět s dvěma piloty či, že nemá "pracovní prostor" pro druhého pilota, znamená to, že za určitých podmínek je minimální posádka 1 pilot
Je to dáno letovou příručkou. U dvoupilotních strojů jsou tam potřeba vždy dva. |
| |
|
| | | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 7. 5. 2009 / 14:13 | |
| | DHC 6 je dvojpilotni stroj a divim se, ze je pro obchodni leteckou prepravu u britu schvalen jako single pilot operated.Pro soukromy litani OK, ale pro byznys litani tomu nerozumim.U nas to funguje jinak. |
| |
|
| | | | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 7. 5. 2009 / 14:27 | |
| | | |
|
| | | | | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 7. 5. 2009 / 14:49 | |
| | Maš pravdu, je to Britten Norman Islander, běžně používaný stroj na tyhle přískoky. Lítá se v jednom i ve dvou. Zažil jsem cestu s dvěma piloty tam a jedním zpět. Při zpáteční cestě seděl synek vedle pilota, trochu se vyděsil při startu z St. Barth, berany měl až na břiše Po přistání se mě ptal, proč si ten pilot cedou dobu čte nějaké papíry... |
| |
|
| | | | | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 7. 5. 2009 / 14:54 | |
| | | |
|
| | | | | | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 7. 5. 2009 / 15:01 | |
| | | |
|
| | | | | | | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 7. 5. 2009 / 15:08 | |
| | FlyTampa? |
| |
|
| | | | | | | | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 7. 5. 2009 / 15:10 | |
| | Neee, FlyFamily |
| |
|
| | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 7. 5. 2009 / 13:50 | |
| | to by se mi libilo..neco takovyho litam bezne ne sice 2,ale tak kolem 30minut |
| |
|
| | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 7. 5. 2009 / 15:05 | |
| | Teda ty piloti musej mít ale nálety co. Má pomalu více přitání než minut |
| |
|
| | | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 8. 5. 2009 / 00:29 | |
| | Hlavne aby sedel pocet vzletov s poctami pristatii...... |
| |
|
| | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 7. 5. 2009 / 15:24 | |
| | Jenom by mně zajímalo co je vedlo k tomu provozovat letadlo když spojení lodí bude podstatně levnější. |
| |
|
| | | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 7. 5. 2009 / 15:28 | |
| | No, to si nemyslím. Pochybuju, že to letadlo lítá plné a kvůli dvoum třem lidem nasazovat loď mi přijde ještě míň ekonomické. Samozřejmě pokud nemyslíš pramici... |
| |
|
| | | | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 7. 5. 2009 / 15:33 | |
| | Zase kdyby tam byla nějaká hóóódně dlouhá loď, tak by stačilo jen kousíček popojet dopředu, kousíček dozadu a oni by si to ty lidi přešli.. A kdyby byla ještě delší, tak by stačil nástupní můstek na příd a druhej na záď.. |
| |
|
| | | | | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 7. 5. 2009 / 15:36 | |
| | To už raději most a na každém břehu půjčovnu kol |
| |
|
| | | | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 7. 5. 2009 / 17:22 | |
| | V podstatě by tam pro ten účel stačil nějaký větší motorový člun, kam by se vešlo 6-10 lidí. Jediný problém by mohl být v nepříznivém počasí na moři, to je tam na severu celkem problém.
A jak tak koukám na google maps, ta loď tam vážně jezdí. |
| |
|
| | | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 7. 5. 2009 / 16:15 | |
| | to bychom mohli pouzit i na spoustu dalsich veci "proc lita letadlo mezi prahou a ostravou, prahou a brnem, kdyz busem/vlakem by to vyslo levnejc". ono ostatne autobus by vysel levneji na vetsinu destinaci po evrope. to bychom toho moc nenalitali.
ono to diky clanku vypada dost zkreslene jako jedna linka z ostrova jedna do ostrova dve. a muze to bez znalosti veci kolem vypadat jako komicky.
ale duvod proc to tak je, a proc to muze byt i zivotaschopny scenar je v tom, ze doprava v teto oblasti je koncipovana na principu okruznich letu z kirkwallu do kirkwallu, ktere cestou pristavaji na ruznych letistich. denne to toci kolem sedmi takovych letu, kazdy s 2 az 3 mezipristanimi, dohromady to obsluhuje 11 ruznych letist.
jeste tak koukam na ceny tyhle legrace.. treba tenhle zmineny priskok vyjde jednosmerne na 14 liber (full economy, flexible), jinak ceny kolem 15 - 30 liber za jednosmerny listek ... no nekupte to |
| |
|
| | | | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 7. 5. 2009 / 17:13 | |
| | To by levněji mohlo vyjít postavit sjezdy do moře, nákup obojživelkých autobusů a jezdit to takhle |
| |
|
| | | | | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 7. 5. 2009 / 19:05 | |
| | to samy s leteckyma linkama do ostravy - zrusit je a spojit ostravu s evropou autobusem. |
| |
|
| | | | | | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 7. 5. 2009 / 20:15 | |
| | Když to tak vezmeš, tak vlak tomu dokonale konkuruje a nedivil bych se, kdyby ty regionální linky vytlačily. Dá se dostat za téměř stejnou dobu za mnohem nižší cenu |
| |
|
| | | | | | | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 7. 5. 2009 / 21:35 | |
| | Když jsem takhle argumentoval já, tak mi Tragéd napsal, že regionální linky mají význam v návaznosti letů. Jsem z Ostravy a letím do Londýna, tak si všechno odbavím hezky v Ostravě a bágly přehází u ATRka do Boeingu.
Vlakem musím do Holešovic, všechno přetahat kamsi na autobus a pak na letiště a to v (relativně) neznámém prostředí.
To uvádím jenom pro úplnost, kromě letadel jsem i fanda na vlaky |
| |
|
| | | | | | | | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 7. 5. 2009 / 23:00 | |
| | jsem rad, ze se mnou souhlasis ja taky souhlasim sam se sebou
tim chci rict, ze nazor jsem nezmenil .. z onoho prispevku na tema zruseni letadel do ostravy mi tak nejak vypadl smajlik. byla to jen cilena provokace ostravaku, kteri by do mosnova litali nejradsi z celyho sveta. |
| |
|
| | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 8. 5. 2009 / 22:05 | |
| | je zajimavy sledovat.... jak od sebe krasne vsichni opisujou .. dneska tenhle clanek vysel na idnesu ... a prijde mi ze i v oneco mene "senzacnejsim" stylu a trosku vecneji. |
| |
|
| | | | LINKA PRO FAJNSMEKRY 8. 5. 2009 / 22:35 | |
| | Tak to bude ještě na Nově a pak sem někdo hodí odkaz.. |
| |
|
|