|   |   |  | Vetron s motorom   2. 5. 2009 / 22:25 |  |  
  |    |   |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Vetron s motorom   2. 5. 2009 / 22:36 |  |  
  |    |  | zalezi od typu motoru - pokial je to doletovy motor - tzv. turbo - cize motor bez startera a bez ovladania pripuste (konstatne otacky) , staci mat GLD licenciu . Pokial ide o motor s vlastnym starterom , schopny samostatneho vzletu z VPD a ovladanim pripuste , je treba mat to TMG ... |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | Vetron s motorom   2. 5. 2009 / 23:08 |  |  
  |    |   |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 11:48 |  |  
  |    |  Aj turbo ti odštartuje z dostatočne dlhej dráhy.   A, že by si na M-kový motor potreboval TMG sa mi moc nezdá. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 08:02 |  |  
  |    |  Na tohoto Blanika čo je na obrazku potrebujes absolvovat TOP GUN  Viete niekto ake  ma parametre ten Blanik s jetom ?  Rozhodne zaujmavy napad. 
V zasade si dostal spravne odpovede.   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 09:51 |  |  
  |    |  | To nvm, ale tenhle Blanik byl myslim specialne upravenej na dosazeni vyskoveho rekordu. Nedavno o nem psali v nejakym casopise, ale ted si nevzpomenu... |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 10:33 |  |  
  |    |  | nn byl to jen test co to s tim udělá (s jetem) a nevím prostě asi jen zkoušeli  bylo to v L+K  mam dojem |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |  | Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 11:35 |  |  
  |    |  Nn, našel jsem ten časák a bylo to v AeroHobby   (L+K možná taky, to jsem dlouho nečetl...) |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 10:34 |  |  
  |    |  | Nie , bolo to inak , ten vyskovy rekord je len ceresnicka na torte. tento blanik bol pouzity ako skusobna pre motor ktory je na nom , pokial viem tak motor ma neskor byt pouzity pre bezpilotne lietadla alebo cosi take  |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 10:23 |  |  
  |    |   |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 10:59 |  |  
  |    |  to je škoda, že sem přišel o ty videa, když ho zalítávali. na průlety šel tak v metru, metru a půl. a v horizontu se musí jít na brzdách, jinak by to překročilo maximálku. a teď tam chudáček leží zaprášenej v hangáru a neštěkne po něm ani pes   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 12:57 |  |  
  |    |  To lítá nádherně.  
A nejvíc mně překvapilo, že ten motor má jenom 20kg   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 16:32 |  |  
  |    |  | je letu schopný? Alebo ma poskodenú kostru a je off? To video co je na nete je super. Kolko s tym nalietali hodin nevies nahodou? Skoda takeho eroplanu aby nelietal.     |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |  | Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 17:49 |  |  
  |    |  podle mě je letuschopný, jen asi zrovna nemaj co testovat   kdyby byl dolítanej, tak to složej a odvezou a neplatí za hangárování |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | BTW Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 12:15 |  |  
  |    |  | BTW: co je to tam za andulku , neni to nahodou AN-3 ?  |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | BTW Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 14:00 |  |  
  |    |  | ne. je to 2ka. nevím co tam je, ale vzhledem k tomu, že je to lkji, tak to muže bejt jedině GIC nebo PYA |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |  | BTW Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 14:53 |  |  
  |    |  | na tom videu to vypadá jako že to má turbovrtulák než hvězdicovej motor ... z toho jsem měl dojem že se může jednat o AN-3 |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |  | BTW Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 17:50 |  |  
  |    |  no a je to žlutý nebo modrobílý?   nechce se mi na to koukat na celý |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 12:57 |  |  
  |    |  | Konkrátně tohle je typ experimental.  |  
  |   |  
 
  |  
  |