| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | Vetron s motorom 2. 5. 2009 / 22:25 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Vetron s motorom 2. 5. 2009 / 22:36 | |
| ![](img/nic.gif) | zalezi od typu motoru - pokial je to doletovy motor - tzv. turbo - cize motor bez startera a bez ovladania pripuste (konstatne otacky) , staci mat GLD licenciu . Pokial ide o motor s vlastnym starterom , schopny samostatneho vzletu z VPD a ovladanim pripuste , je treba mat to TMG ... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Vetron s motorom 2. 5. 2009 / 23:08 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Vetron s motorom 3. 5. 2009 / 11:48 | |
| ![](img/nic.gif) | Aj turbo ti odštartuje z dostatočne dlhej dráhy. A, že by si na M-kový motor potreboval TMG sa mi moc nezdá. |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Vetron s motorom 3. 5. 2009 / 08:02 | |
| ![](img/nic.gif) | Na tohoto Blanika čo je na obrazku potrebujes absolvovat TOP GUN Viete niekto ake ma parametre ten Blanik s jetom ? Rozhodne zaujmavy napad.
V zasade si dostal spravne odpovede. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Vetron s motorom 3. 5. 2009 / 09:51 | |
| ![](img/nic.gif) | To nvm, ale tenhle Blanik byl myslim specialne upravenej na dosazeni vyskoveho rekordu. Nedavno o nem psali v nejakym casopise, ale ted si nevzpomenu... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Vetron s motorom 3. 5. 2009 / 10:33 | |
| ![](img/nic.gif) | nn byl to jen test co to s tim udělá (s jetem) a nevím prostě asi jen zkoušeli bylo to v L+K mam dojem |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Vetron s motorom 3. 5. 2009 / 11:35 | |
| ![](img/nic.gif) | Nn, našel jsem ten časák a bylo to v AeroHobby (L+K možná taky, to jsem dlouho nečetl...) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Vetron s motorom 3. 5. 2009 / 10:34 | |
| ![](img/nic.gif) | Nie , bolo to inak , ten vyskovy rekord je len ceresnicka na torte. tento blanik bol pouzity ako skusobna pre motor ktory je na nom , pokial viem tak motor ma neskor byt pouzity pre bezpilotne lietadla alebo cosi take |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Vetron s motorom 3. 5. 2009 / 10:23 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Vetron s motorom 3. 5. 2009 / 10:59 | |
| ![](img/nic.gif) | to je škoda, že sem přišel o ty videa, když ho zalítávali. na průlety šel tak v metru, metru a půl. a v horizontu se musí jít na brzdách, jinak by to překročilo maximálku. a teď tam chudáček leží zaprášenej v hangáru a neštěkne po něm ani pes ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Vetron s motorom 3. 5. 2009 / 12:57 | |
| ![](img/nic.gif) | To lítá nádherně.
A nejvíc mně překvapilo, že ten motor má jenom 20kg ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Vetron s motorom 3. 5. 2009 / 16:32 | |
| ![](img/nic.gif) | je letu schopný? Alebo ma poskodenú kostru a je off? To video co je na nete je super. Kolko s tym nalietali hodin nevies nahodou? Skoda takeho eroplanu aby nelietal. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Vetron s motorom 3. 5. 2009 / 17:49 | |
| ![](img/nic.gif) | podle mě je letuschopný, jen asi zrovna nemaj co testovat kdyby byl dolítanej, tak to složej a odvezou a neplatí za hangárování |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | BTW Vetron s motorom 3. 5. 2009 / 12:15 | |
| ![](img/nic.gif) | BTW: co je to tam za andulku , neni to nahodou AN-3 ? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | BTW Vetron s motorom 3. 5. 2009 / 14:00 | |
| ![](img/nic.gif) | ne. je to 2ka. nevím co tam je, ale vzhledem k tomu, že je to lkji, tak to muže bejt jedině GIC nebo PYA |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | BTW Vetron s motorom 3. 5. 2009 / 14:53 | |
| ![](img/nic.gif) | na tom videu to vypadá jako že to má turbovrtulák než hvězdicovej motor ... z toho jsem měl dojem že se může jednat o AN-3 |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | BTW Vetron s motorom 3. 5. 2009 / 17:50 | |
| ![](img/nic.gif) | no a je to žlutý nebo modrobílý? nechce se mi na to koukat na celý |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Vetron s motorom 3. 5. 2009 / 12:57 | |
| ![](img/nic.gif) | Konkrátně tohle je typ experimental. |
| |
|
|