FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 6. 1. 2025, Tři králové Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dnešní zkouška C1 na LKTB. Jeden příspěvek | Celý strom
Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 16:54
Marky Parky   
Z organizačních důvodů jsme nuceni posunout začátek zkoušky C1 na LKTB na 19:00 UTC. Event začne podle původního plánu, ale zkouška o hodinu později.

 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 17:12
kutak
tak aspon si to ještě natrénuju.. od 20h LOC budu tam.. teda pokud to neva
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 21:40
FSPilot   
Tak jako obvykle, Brno strůjce potíží, pro změnu dneska mi padla FSka Prostě je to pro mě zakleté místo
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 22:46
kutak
jj,, tyjo.. všem ostatním zajemcum o C1 jen doporučuju aby se mrkli hodně dobře na řešení emergency, local stand-by a věci s tim okolo.. todle jsem moc nezvládnul a je škoda na tom nechat body
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 22:15
mípa   
No jo event, vždyť v LOWW byl jenom GND. Nebo oni nás bojkotují? Asi přestanu jezdit k pumpám ÖMV.
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 22:19
pseudoMates
To byl "event" za všechny prachy.. Myslím, že po dnešku se na LKAA dost dlouho neukážu.. Jsem znechucen. A to nemluvim o rakušácích, bo ti už mě nemůžou otrávit víc..
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 22:36
Jakub Koutný TVS461
Smím-li vědět co se děje? Nějak jsem to nepostihnul.
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 22:42
B3d4   
ty nic nepostihuj kdoví jak by to dopadlo kdybys něco nebo někoho začal postihovat
to správné slovíčko je nepostřehnul
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 22:50
pseudoMates
Co se děje..? Vlastně nic. "Standard".. Lidi, co mají problém s angličtinou si vyberou úterý a večerní špičku jako nejlepší dobu pro její nácvik. Dítě (ne, to není překlep), kterýmu musí všechno člověk opakovat dvakrát, notabene v tý angličtině, která mu moc nešla. Maník, kterýmu něco jako zkracování volaček nic neříká. Třikrát jsem ho volal pro odladění na APP zkrácenou volačkou a nic. Pak jsem to zkusil počtvrtý celým znakem.. A ejhle.. pilot nebyl hluchý, nýbrž natvrdlý..
Do toho nějakej marokánec, kterej mi stihnul 4x říct a jednou napsat během ani ne půl minuty, že žádá klesat, přitom slyšel, že jsem mu řekl "stand by". K tomu "věžník" na nejmenovaném letišti, kterej snad z 12-ti odletů dokázal odbavit bezchybně 2.. Nedodržování rychlostí, to je už snad zcela běžný, nebo já nevim.. a třešnička na dortu byl jeden výtečník, který mi začal upozorňovat na to, že při překřižování LLZ mu mám říct, že bude nalítávát z druhé strany, přitom není schopnej sednout za lehčího bočního větru. Při jeho dalším letu to podělal buď on, nebo věžník, každopádně jeden z nich, bo ve stripu měl napsanou odletovku XY, ale letěl odletovku úplně jinou.. Psal jsem mu po soukromém chatu, načež dostal náramnou chuť to řešit na frekvenci..
Ještě štěstí, že se pak objevili staří dobří harcovníci, co jim stačí všechno říct jednou (mno.. i když ta rychlost.. ts ts ts.. ) a udělají, co se jim řekne a člověk se na to pak může i spolehnout..
Prostě "vymazlenej" večírek.. bleeee..
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 22:51
Už přistávám?
Máš to těžký.
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 22:52
B3d4   
Tak příští týden znova ne
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 22:54
pseudoMates
Ani omylem..
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 22:55
B3d4   
škoda
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 22:57
pseudoMates
proč škoda..? nechápu..
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 22:59
B3d4   
protože s největší pravděpodobností nebude ACC
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 23:00
Filip   
A ty se divíš, že řídící nechtěj řídit, když lítaj takový "exoti"? Viz http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=297613&lan=0
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 23:02
B3d4   
upřimně? Nedivim, občas je to fakt na budku ... a to i na tý debilní věži
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 23:01
pseudoMates
no tak nebude.. mě je to šumák.. vocamcaď pocamcaď.. víš jak..
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 22:59
Filip   
No jako suveréně to teď v poslední době maj IVAO řídící daleko težší než třeba řídící v reálu Alespoň v ČR. To aby se i na síti začaly dělat psychotesty, protože fakt na to řízení jsou potřeba nervy ze železa nebo z diamantu, ten je tvrdší
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 23:03
pseudoMates
No.. s tímhle tvrzením bych byl zase opatrnej.. Ale je fakt, že poslední dobou počet exotů a expertů převyšuje dost výrazně počet schopnejch pilotů.
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 23:13
honza marek   
Chudáček věžníček vytíženej školou psal sloh a byl zmatenej z toho že mu tam během dovolený přidělali oškliví lidi víc čar
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 23:14
B3d4   
cožeee? O jakym věžníčkovi se mluví celou dobu ? LKMT nebo LKPR
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 23:15
honza marek   
O mně Sem si zas po delší době porpvý v dubnu sednul na TWR do Prahy a nějak sem byl z toho tam zmatenej
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 23:23
honza marek   
I když nevim. To jsem ji odbavil víc než 2 Ale že by v ostravě bylo 12 letadel, to se mi nezdá
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 23:33
Už přistávám?
Takze mozna ti tricetilety pan vzkazal, ze jsi neschopnej a mozna to bylo na nekoho jinyho. Mas trinact let k dobru.
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 23:24
kutak
nic osobně proti tobě.. ale proč máš Instruktorskou frčku a nikdy tě neni vidět že by si zorganizoval nějáky tréningový event a naučil tyhle "natvrdlý a exoty" jak píšeš... jen na ně nadáváš... neber to něják zle ale todle instruktoři nedělaj!
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 23:35
pseudoMates
a) "instruktorskou frčku" nemám.. mám rating C4, což už není instruktor
b) v době, kdy jsem působil ve staffu, tak jsem se na několika takových eventech podílel
c) neberu to zle; ale dneska už toho bylo fakt moc
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 23:38
honza marek   
jop, z mý strany fakt jo to bylo tak na S2 hodnost, sbídou S3...
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   29. 4. 2009 / 00:01
kutak
ok.. v tom případě beru námitku zpět.
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   29. 4. 2009 / 06:53
Jakub Koutný TVS461
A kdo ty EXOTY bude teďkom zaučovat jak létat v českém FIRu? Mates ty jsi byl na tohle dobrý..
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 23:30
FSPilot   
Mám pocit podle toho, co píšeš, že jsem stih být úplně u všeho No, jinak kutak má částečně pravdu
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   29. 4. 2009 / 00:45
litinoveweedle (CSA381)
1. Dvakrat jsi me poslal pres lokalizer protoze jsi neyl schopen udelat si prostor na frekvenci. Podruhe tak, ze jsem LOC zachytil az tesne za FAFem, coz pri LOC only rnw 13 neni uplne nejlepsi.

2. Ptal jsem se zda se pri naleteni LOC zpetne nerika - expect LOC from left/right. Misto slusne odpovedi jsi byl nasrany. Otazka ma jinou intonaci a v anglictine prehozeni prisudku a podmetu - abys to priste poznal.

3. Pri odletu mi veznik dal nejprve BODAL1H, pak korekce na BODAL2H. Veznik mel problemy i pri zadostech o taxi, ale byl na rozdil od tebe slusny a mily.

4. Napsal jsi mi text zpravu at se priste naucim mapu - moje odpoved na chatu byla doslova: I was cleared for BODAL2H - which straight ahead. Na to jsi zacal pyskovat at si to resim s veznikem - pilot neni od toho aby si za letu neco s nekym resil. Aviate-navigate-communicate.

5. Protoze jsem si ale nebyl jisty, zda jsem se nemel treba uz pri prideleni BODAL2H ozvat (protoze treba neni typicka pro turbopropy - preci jenom casto rnw13 nelitame), tak jsem se nejprve ozval zda se te na neco mohu zeptat: Praha Radar, CSA381 for question? Kdyz jsi me vyzval, tak jsem se te normalne zeptal, zda se BODAL2H typicky prideluje turbopropum. Na to jsi zacal byt nemistne hruby, zvysoval hlas. Nejhorsi bylo, ze jsi vubec nepochopil na co se ptam, z toho co jsi rikal jsem pochopil, ze si myslis, ze ti neco vycitam - nicmene to tak nebylo. Zkusil jsem ti to jeste jednou vysvetlit - bez uspechu, tak jse to vzdal.

6. Zpusob jakym jsi se utrhoval nejenom na me, ale i na ostatni na frekvenci byl opravdu zazitek. Chapu, ze se nemusi povest event, nebo i real den, ale pokud nemas naladu tak si nesedej pred IVAC - nebudes muset prudit sebe ani ostatni.

7. Co se tyka meho miss app v LKPR tak se klidne priznam, ze za nej pravdepodobne muze ne uplne povolene ActiveSky. Z nejakeho divneho duvodu jsem dostal pred pristanim dva tri kopance - poryvy a nebyl jsem s to je rozumne vyrovnat. Nez abych to "nejak" hodil na drahu, tak jsem radeji rekl, ze non stabilized app a go-around. Na nic jsem se nevymlouval - chyba pilota - tohle jako ridici nemas co hodnoti, srry - na proficient check si me pozvou VA

Obecne se budu opakovat - kdo nema den, at neleze za knipl ani za radar.
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   29. 4. 2009 / 08:37
pseudoMates
ad 1) nebudu komentovat, ty ze svýho omezenýho pohledu nemáš ani páru o tom, proč jsem tě nechal dvakrát přelítnout.. Mimochodem, žádný LLZ only přiblížení jsem ti nepovoloval. Já ti povolil ILS/DME. dvakrát. Jestli neslyšíš rozdíl mezi ILS/DME a LLZ only, tak by sis měl zajít na ušní...
ad 2) tohle je vyloženě popichující otázka.. věděl jsem, že LLZ mineš, letěl jsi od jihu a rovnou jsem ti dal kurz 160. Když neumíš číst z HSI, kde máš osu namalovanou, to je tvůj problém. Na informace podobnýho typu jsem neměl čas. Nehledě na fakt, že povolení z kurzu 160 na ILS jsi dostal, takže to, že nalítneš z druhý strany je info navíc, který tě nemusí zajímat, efekt je stejnej = nalítnutí ILS.
ad 3) Nevim, co ti dal věžník, vycházím z toho, co bylo ve stripu a byť je on matlák, bo toho za ten večer zvojtil až až, tak věřím primárně tomu, co je napsaný ve stripu. Tam bylo Bodal2G. Napsal jsem ti po chatu, tvoje odpověď byla do frekvence, a to sice způsobem, že se chceš zeptat, proč jsi nedostal odletovku Bodal2G, když je pro TP a místo toho jsi dostal odletovku jetovou. Jestliže někdo něco s tebou řeší po soukromém chatu, má pro to nejspíš důvod. Evidentně jsi byl nasranej, že jsi přelítnul LLZ na prvním přiblížení, tak sis mě chtěl vychutnat veřejně, proto jsem vylítnul. Na hrubej pytel, hrubá záplata.
ad 4) Aviate-navigate-communicate ... jj.. teoreticky to máš zmáknutý.. praxe je horší. Jestliže pilot není od toho, aby "za letu něco s někým řešil", tak proč ses ptal, že jsi nedostal info o tom, že budeš nalítávat LLZ z druhý strany..? proč ses začal vyptávat, že jsi nedostal Bodal2G, když je to odletovka pro vrtule..? V bodě 4 tvýho románu si odporuješ s bodem 3. Nejdřív si utřiď myšlenky, pak pindej.
ad 5) opět odporuješ bodu 3. Neměl ses na nic ptát, když teda ctíš pravidlo aviate-navigate-communicate.. až budeš lítat bezchybně, tak pak pruď..
ad 6) utrhoval..? utrhnul jsem se akorát na tebe z důvodů popsaných výše, důsledkem příčin popsaných o jeden příspěvek před tím. Tys tomu celýmu večeru dal "třešničku na dortík".
ad 7) já nic nehodnotil. stejně jako já nemám hodnotit chyby pilota - podle tebe - tak ty nehodnoť chyby ATCo, protože ze svýho minivýhledu nemáš ani páru, co všechno se za radarem odehrává, kor na ACC, když je obsazená jen jedna regionální APP, v LKPR sedí mládenec, který dělá i základní chyby, do toho hromada koordinace, vektorování v LKTB apod. Takže si laskavě nech své soudy a hlavně přiblblý kecy od cesty.
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   29. 4. 2009 / 12:06
honza marek   
K tý odletovce, žil sem v domění že sem dal BODAL1G, nikoliv BODAL2G nebo 2H... Dopisoval sem ten strip potom po chvilce. Je možný že sem ti fakt nadiktoval 2H. V tom případě se omlouvám.
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   29. 4. 2009 / 18:54
litinoveweedle (CSA381)
1. Hele plest se je lidske, ale proc davas ILS/DME 13 kdyz:

NOTAM 0810310917-0906301000 EST LKPR QIGAS X1740/08

GP RWY 13 333,650 MHZ U/S

ILS neni, jedine co je k dispozici pro pristrojove priblizeni je LOC rnw 13 a VOR/DME OKL.

Takze nedavej co se neda ARAIG letet, ja jsem rikal zreadbackoval LOC - pokud jsi to neslysel mel jsi zajit na usni ty. Pokud jsi to slysel a nechtel tvuj "spravnej" readback ILS/DME tak je to tvuj problem.

2. Ze minu LOC pro me takovej problem neni. Ale poslat me do nej zpusobem, ze minu FAF je - ale tvuj.

3. Ja letim to, k cemu jsem povolen a co zreadbackuju. Hned jak se naucim telepatii poletim to co chces abych letel. Do te doby si reste problemy komunikace a vyplnovani stripu jako ATC mezi sebou. Me nazajimaji. Skoda ze nemame CVR ze jo?

4. Jasne teorie je zaklad, praxe je praxe. Nepovazuju se za nejakeho skveleho pilota - proto letam abych se ucil. Slovicka jako pindej si nech pro sebe - nejsem pejorativni, nesnizuj se k tomu ani ty.

5. viz 4.

6. Ano byl jsi neslusny, opet skoda ze neni zaznam. Tvoje chovani dle meho nazoru hranicilo s pravidly IVAO site.

7. Prvni priblizeni jsem opravdu nezvladl, nicmene jsem korektne nahlasil goa a korektne ho provedl. Ze strany ATC tedy nic co bys mi mohl v realu vycist. Do duvodu goa - pouziju tvoji frazi, ti nic neni (resp. reason for goa jsem ti sdelil), ale nevis co se deje na palube, takze posoudit to tezko dokazes.

Kydy, kecy a at uz blby nebo ne si od cesty nenecham. Rozhodl jsi se to probirat tady verejne, takze mam pravo napsat druhou stranu mince. Ostatni si alespon mohou udelat nazor na to, jak jsi se choval na frekvenci, z tonu tvych reakci zde.
 1x  

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   29. 4. 2009 / 06:51
Jakub Koutný TVS461
Díky za vysvětlení No jako nezávidím ti.
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   29. 4. 2009 / 08:18
ZDESVA
Tohle souvisí s tématem sice jen částečně ale mně nejvíc udivuje že někdo dá v průměru 20 táců za komp dalších 5 táců za soft jako addony simulátor apod , nějakej joystick a pak nemá 150 vočí na mikrofon se sluchátkama to fakt nechápu ))
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   29. 4. 2009 / 08:21
kutak
jj to mě taky pěkně štve.. i za 50kč se dá koupit obyč mikrofon.. vazne nejhorší je kombinace když někdo neumí absolutně nic a ještě je po textu..hrrr
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   29. 4. 2009 / 08:31
Teflon_490   
A nebo je po textu prave protoze nic neumi
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   29. 4. 2009 / 08:38
pseudoMates
Jj, aby tomu dodal ten správnej "punc"..
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   29. 4. 2009 / 08:38
pseudoMates
Tak na textu tam byl naštěstí jen jeden..
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   29. 4. 2009 / 08:49
Jandik   
Mates klid, uvař si mátovej čaj, dej si nohy nahoru a říkej si, bude to lepší, třeba tomu pak uvěříš , bylo to super, ikdyž já jsem valil z republiky pryč, sledoval jsem na ivae co se u nás děje. Mě se to líbilo, ale ob čas jsem nechtěl být ve tvý kůži co jsem slyšel, ale každý jednou začínal. Jo a ještě jednou díky za tu laskavost, opravdu by to špatně dopadlo......
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   29. 4. 2009 / 08:56
pseudoMates
heh.. lepší to bude, ale už ne pro mě v LKAA. Pokud nedostanu od CZ divize větší plat, tak jdu do jinýho FIRu.. Na tohle už nemám žaludek. A tady "mistr" litinoveweedle bude mít aspoň klídek a já taky, bo tam, kam se přesunu, s tím svým žabožroutskošpagetářským prskoletem nedoplachtí..
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   29. 4. 2009 / 09:06
Jandik   
dobrý, buď rád, že ti nelítají na cetru balony a vzducholodě. Nevzdávej to, chvilku si odpočiň a pak zas do práce, prachy kazí člověka-proto dělám ve školství abych nebyl zkaženej.Jinak tu za chvilku bude řídit kde kdo.
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   29. 4. 2009 / 13:11
Už přistávám?
To je výborný nápad, vzdálené FIRy jistě hledají mladé schopné sympaťáky.
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   29. 4. 2009 / 13:23
Karel
To vypadá, že to bude někde hóóódně daleko, co? A kdy už to bude, že jsem tak smělej?
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   29. 4. 2009 / 17:08
Jakov
Kdy? To ti nepovim. Ale Izrael to tušim nebude...to si myslim já...
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   29. 4. 2009 / 13:32
N.G.
super ta příště budu řídit já.Já jsem znaámej kliďas tak to půjde
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   29. 4. 2009 / 15:17
pseudoMates
Jj, Vostrýho na ně..
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   29. 4. 2009 / 15:28
N.G.
VOSTRÝ ROCKS!!!!!
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   29. 4. 2009 / 15:31
Karel
Copak Vostrý, ale Vostrá!!! Jindra Vostrá, Nad dopisy diváků, tři jedničky padesát, jestli mi rozumíš... středník pomlčka uzavřená závorka
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   29. 4. 2009 / 20:49
Xampik
atc, ten trvdej chleba má - myslím, že v reálu i simu
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   29. 4. 2009 / 21:20
mípa   
Náčelníku nekveruluj pořád. Vždyť jsme poslouchali jak hodinky. Ještě teď šilhám jak jsem měl celou dobu jedno oko na rychloměru. A mimochodem (ts ts), když je posunutý práh dráhy o 300m, neměli jsme dostat něco jiného než ILS13?
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   29. 4. 2009 / 22:21
pseudoMates
Těmi starými hracovníky, kteří mi na konci zvedli náladu, jsem myslel pochopitelně vás dva s BHA122..
Chjo..
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   30. 4. 2009 / 08:57
Jandik   
Jsem taky letěl jak beránek, počkej příště, budu zlobit zase já.............
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   29. 4. 2009 / 23:03
FSPilot   
Proč ne? Když teda pomineme, že nebyl funkční G/S, tak klidně můžeš na ILS, ten tě dovede do výšky rozhodnutí a tam uvidíš dráhu a sedáš na ruku, takže to éro klidně můžeš podržet ve výšce rozhodnutí, ze které pak sedneš o 300m dál, než bys sedal původně Osobně jsem toto viděl v reálu provádět SAAB 340 na LKMT, kde v zimě, kdy byl posunutých práh o 1200m letěl krásně nad drahou v té výšce a pak hurá a sednul
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   30. 4. 2009 / 07:20
Marky Parky   
Jop, jen pro jistotu upřesním (aby nevznikl zmatek), že ILS je přesné přiblížení, takže FSPilotem zmiňovaný postup lze použít pouze tehdy, pokud dráhu uvidíte PŘED! výškou rozhodnutí. Pokud ji neuvidíte, tak žádné držení výšky a honem honem G/A, práh nepráh. Narozdíl od nepřesných přiblížení, kde byste mohli zůstat na MDA/MDH a letět na ní až k MAPtu i pokud byste dráhu ještě neviděli.
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   30. 4. 2009 / 10:13
FSPilot   
Jo, to je fakt
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 22:43
kutak
njn všichni se tě bojí tak radši neletěj
 

Dnešní zkouška C1 na LKTB.   28. 4. 2009 / 22:46
Už přistávám?
Vyprávěj, náčelníku, který popleta ti kazí hru.
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ