| | | DX10 - konverze textur 25. 4. 2009 / 16:31 | |
| | Zdravim,
netusite nekdo, do jakeho formatu je potreba zkonvertovat textury letadel tak, aby mi slapaly v DX10 Preview?
A vubec, je to takto jednoduchy, nebo si to predstavuju jako Hurvinek valku?
diky
Milan |
| |
|
| | | DX10 - konverze textur 25. 4. 2009 / 17:26 | |
| | A co ti v tom nešlape ? V texturách to většinou není |
| |
|
| | | | DX10 - konverze textur 25. 4. 2009 / 17:35 | |
| | jde mi o to, aby mi nektera AI letadla, ktera normalne jedou pod FSX Accel, slapala i pod DX10 Preview |
| |
|
| | | | | DX10 - konverze textur 25. 4. 2009 / 17:53 | |
| | myslíš průsvitnost textur a tak ? to je modelem , texturama s tím nic nenaděláš
|
| |
|
| | | | | | DX10 - konverze textur 25. 4. 2009 / 18:05 | |
| | s prusvitnosti problem neni
problem je ten, ze ty textury po prepnuti do DX10 jsou cele bile a fps spadnou tak o 70% |
| |
|
| | | | | | | DX10 - konverze textur 26. 4. 2009 / 10:26 | |
| | Milane zkus to do DXT5,ale jak píše Cessmina - bohužel to nepomůže vůbec.Zkoušel jsem takto předělat MTL IVAP modely,ale stejně byly bílé |
| |
|
| | | | | | | | DX10 - konverze textur 26. 4. 2009 / 19:33 | |
| | Ja zkousel par formatu a taky bez uspechu
Nicmene jsem presvedceny, ze to nejak jit musi - existuje programek (placeny), ktery umi "za pochodu" konvertovat textury do formatu, ktery si s DX10 rozumi - Add-On Converter X.
Navic se v review na avsim.com http://www.avsim.com/pages/0409/Flightsimtools/ACX.htm pise:
"...it does convert the textures automatically and does it quicker than doing it by hand." a na konci jeste: "Convert by hand, yes it will take longer, but all you pretty much need is the FSX or the FS9 SDK and something like GIMP, both of which you can get online for free."
...jde asi o to prijit na to, ktery format to je
Milan |
| |
|
| | | | | | | | | DX10 - konverze textur 27. 4. 2009 / 13:34 | |
| | Milane,protože mi chybí v FSX soubor Imagetool.exe ( nemám verzi deLuxe )
Tak použití toho programu dopadlo špatně - viz obrázek letadla stojícího vedle mne.
Asi to chce ten soubor na který se táže program v sekci Option. |
| |
|
| | | | | | | | | | DX10 - konverze textur 27. 4. 2009 / 13:44 | |
| | A ten Flightsimulatorovej Splash Screen si na to natahoval ty, nebo to se tam proste objevilo? |
| |
|
| | | | | | | | | | | DX10 - konverze textur 27. 4. 2009 / 14:20 | |
| | To se tam objevilo samo
Ten prográmek asi běží jako nějaký runtime při běhu FSX a asi by měl konvertit přesně jenom to , co je zrovna v okolí ( myslím letadla ) |
| |
|
| | | | | | | | | | | DX10 - konverze textur 27. 4. 2009 / 14:40 | |
| | Poslusne hlasim, ze ked sa mi neobjavuju textury pod DX10 mam miesto nich taky ten splashscreen
|
| |
|
| | | | | | | | | | DX10 - konverze textur 27. 4. 2009 / 15:51 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | DX10 - konverze textur 28. 4. 2009 / 09:05 | |
| | Vcera vecer jsem vyzkousel demo toho Add-On Converteru X a fungovalo to, alespon co se letadel tyce.
Nicmene vzdycky, kdyz jsem prehodil pohled na nejaky novy objekt, tak to chvilku trvalo, nez se nacetly textury. |
| |
|
|