FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 1. 12. 2024, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
DX10 - konverze textur Jeden příspěvek | Celý strom
DX10 - konverze textur   25. 4. 2009 / 16:31
Milan Smid   
Zdravim,

netusite nekdo, do jakeho formatu je potreba zkonvertovat textury letadel tak, aby mi slapaly v DX10 Preview?

A vubec, je to takto jednoduchy, nebo si to predstavuju jako Hurvinek valku?

diky

Milan
 

DX10 - konverze textur   25. 4. 2009 / 17:26
Cesmina
A co ti v tom nešlape ? V texturách to většinou není
 

DX10 - konverze textur   25. 4. 2009 / 17:35
Milan Smid   
jde mi o to, aby mi nektera AI letadla, ktera normalne jedou pod FSX Accel, slapala i pod DX10 Preview
 

DX10 - konverze textur   25. 4. 2009 / 17:53
Cesmina
myslíš průsvitnost textur a tak ? to je modelem , texturama s tím nic nenaděláš
 

DX10 - konverze textur   25. 4. 2009 / 18:05
Milan Smid   
s prusvitnosti problem neni

problem je ten, ze ty textury po prepnuti do DX10 jsou cele bile a fps spadnou tak o 70%
 

DX10 - konverze textur   26. 4. 2009 / 10:26
Gustav ( BHA576 )   
Milane zkus to do DXT5,ale jak píše Cessmina - bohužel to nepomůže vůbec.Zkoušel jsem takto předělat MTL IVAP modely,ale stejně byly bílé
 

DX10 - konverze textur   26. 4. 2009 / 19:33
Milan Smid   
Ja zkousel par formatu a taky bez uspechu

Nicmene jsem presvedceny, ze to nejak jit musi - existuje programek (placeny), ktery umi "za pochodu" konvertovat textury do formatu, ktery si s DX10 rozumi - Add-On Converter X.

Navic se v review na avsim.com http://www.avsim.com/pages/0409/Flightsimtools/ACX.htm pise:

"...it does convert the textures automatically and does it quicker than doing it by hand." a na konci jeste: "Convert by hand, yes it will take longer, but all you pretty much need is the FSX or the FS9 SDK and something like GIMP, both of which you can get online for free."

...jde asi o to prijit na to, ktery format to je

Milan
 

DX10 - konverze textur   27. 4. 2009 / 13:34
Gustav ( BHA576 )   
Milane,protože mi chybí v FSX soubor Imagetool.exe ( nemám verzi deLuxe )
Tak použití toho programu dopadlo špatně - viz obrázek letadla stojícího vedle mne.
Asi to chce ten soubor na který se táže program v sekci Option.
26195 B / 600 x 366 / ´pokus.jpg
 

DX10 - konverze textur   27. 4. 2009 / 13:44
Rozšafín Ctibum   
A ten Flightsimulatorovej Splash Screen si na to natahoval ty, nebo to se tam proste objevilo?
 

DX10 - konverze textur   27. 4. 2009 / 14:20
Gustav ( BHA576 )   
To se tam objevilo samo
Ten prográmek asi běží jako nějaký runtime při běhu FSX a asi by měl konvertit přesně jenom to , co je zrovna v okolí ( myslím letadla )
 

DX10 - konverze textur   27. 4. 2009 / 14:40
xWing   
Poslusne hlasim, ze ked sa mi neobjavuju textury pod DX10 mam miesto nich taky ten splashscreen
 

DX10 - konverze textur   27. 4. 2009 / 15:51
Milan Smid   
tak klicem k uspechu bude urcite ten imagetool; ted jsem objevil tady toto

http://www.forum.aerosoft.com/lofiversion/index.php/t22630.html

cela rada lidi tam na Add-On Converter X nadava, ale nikdo se nezabyva tim, jak to s pouzitim imagetool udelat "zadara"
 

DX10 - konverze textur   28. 4. 2009 / 09:05
Milan Smid   
Vcera vecer jsem vyzkousel demo toho Add-On Converteru X a fungovalo to, alespon co se letadel tyce.

Nicmene vzdycky, kdyz jsem prehodil pohled na nejaky novy objekt, tak to chvilku trvalo, nez se nacetly textury.
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ