| | | tu154 problem 26. 5. 2004 / 14:19 | |
| | mimo jine mam problem i s timto letounem, jakmile se odlepim od zeme, zacne se klopit nahoru a nejde to zastavit. kdyz dam joystick uplne dolu, zacne to zpomalovat, ale jeste se mi ho nepodarilo vyrovnat na normalni vodorovny let. please, help.
diky. |
| |
|
| | | Re: tu154 problem 26. 5. 2004 / 14:30 | |
| | a nemas treba jenom vytrimovano nadoraz dozadu ? jedna z TU154 tusim od Tibora K. jeste delala to, ze kdyz jsi dal min paliva, byla hrozne lehka na cumak a prevracela se uz na zemi, to bys poznal.Pokud se to deje az po vzletu, napada me snad jenom ten trim.
|
| |
|
| | | Re: tu154 problem 26. 5. 2004 / 14:34 | |
| | mohlo by to být trimem výškovky, jak tu poznamenává Pips. Mám taky od Tibora K naší vojenskou 154-ku a na trim už při startu nesahám, protože mi dělal přesně to, co tobě. |
| |
|
| | | Re: tu154 problem 27. 5. 2004 / 09:53 | |
| | Nemáš náhodou zapnutej apilot s nastavením stoupání už na zemi? Důsledek je přestavení trimu úplně nadoraz. |
| |
|
| | | | Re: Re: tu154 problem 27. 5. 2004 / 14:04 | |
| | mě dělalo to samí vlastně dělá ve FS2004 ale když dám klapky na plno nebo do předposlední polohy na vzeltu tak po vzletu a nárůstu rychlosti už není tak težká na ocas dělá mi to jen oři malých rychlostech,trim jsme nenašel myslím jeho obvládání |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: tu154 problem 27. 5. 2004 / 14:19 | |
| | ja to vyresil tim trimovanim, na joysticku button 3 a 4, jinak myslim ctrl+num2 a 8.
mozna to bude tim, ze jsem si pred vzletem hral s autopilotem (kokpit v azbuce (nez se ho naucim) resim zpusobem pokus-omyl) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: tu154 problem 27. 5. 2004 / 14:23 | |
| | zatím vždy se trimovalo klávesami END (težký na ocas) a HOME (těžký na nos) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: tu154 problem 27. 5. 2004 / 17:38 | |
| | já jsem zkusil trim a je to už v pohodě ale já už to mám při zapnutí nastavený že mám těžkej ocas a nic nedělám proč by to bylo a prívě že nikde nevidím ukazatel na kolik mám nastavený úhel vyvažovací plošky ale jinak je Tu-154 dost dobrý éro dá se s ním lítat a to dost hezky |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: tu154 problem 27. 5. 2004 / 20:12 | |
| | Pokud chceš létat co nejvíce podle reálu, tak si s těma klapkama příliš nehraj. Sice to vyřeší problém ve FS, ale v reálu by to tak moc nebylo. I když v reálu by se ani neměla stát ta situace s tim těžknutím, tak co |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: tu154 problem 27. 5. 2004 / 20:50 | |
| | jo to je pravda ale trimovat se musí když se měmí težiště a tak akorát já se s tu 154 tepr učím a zatím se mi nepovedlo přistát zpíš rozmáznout krásně vzlétnu udělám jeden okruh perfektně zvládnu navedení na osu dráhy ale i když mám klapky na plnej tak mi to při malých rychlostech klesá 15m/s což je hodně a vždycky skončím zadkem v dráze jsem asi moc zvyklej na An-24 |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: tu154 problem 27. 5. 2004 / 21:50 | |
| | Zkuste si taky v nastavení letadla pohrát pomocí změny rozložení a velikosti užitečného zatížení s centráží letadla.
Taky nepíšete jaký používáte panel.
Já používám panel verze 9.1. z http://tu154.avsim.ru/
U toho si podle polohy centráže a vztlakových klapek musím do správné polohy nastavit stabilizátor výškovky, potom dát trim výškovky do neutrální polohy což mi signalizuje kontrolka a potom odstartuju bez sebemenších problémů.
|
| |
|
|