| | | Vývoj gauges 20. 4. 2009 / 18:06 | |
| | Chtěl bych se něco dozvědět o vytváření gauges do fs2004. Jakej programovací jazyk je pro to potřeba znát? Nebo to de psát ve více jazycích? Typnul bych si, že C++. Dál je pro to asi potřeba nějaký SDK, ne? Nevíte někdo o nějakym tutoriálu nebo úvodu do této problematiky?
Dík |
| |
|
| | | Vývoj gauges 20. 4. 2009 / 18:26 | |
| | Dělá se to ve XML, ostatní informace nechám na lidech co o tom opravdu něco vědí. |
| |
|
| | | Vývoj gauges 20. 4. 2009 / 18:29 | |
| | Zrovna dneska jsem narazil na FS Panel Studio, ve kterym je i Gauge editor a co jsem koukal, tak to nic složitýho neni. A vychází to víceméně z klasickýho programování (resp využívaji se tam hlavně proměnný... )
Bohužel je to ale placený, v přepočtu asi 500 korun. Je to na palici. Když už to neni placený, tak to zase chce SDK, který v FSX SE neni |
| |
|
| | | Vývoj gauges 20. 4. 2009 / 18:51 | |
| | | |
|
| | | Vývoj gauges 20. 4. 2009 / 18:54 | |
| | Jde to oběma způsoby, jak C++, tak xml. Já jsem budíky na efku psal v xml, kterej je rozepsanej v SDK. Pomocí xml to jde prokombinovat i s modelem, pokud chceš tvořit i ten, pomocí zápisu do makemdl.parts.xml. |
| |
|
| | | Vývoj gauges 20. 4. 2009 / 19:07 | |
| | Vývojový prostředí na ty C++ gauges je tu - http://www.microsoft.com/express/vc/ - do toho by měl jít natáhnout ten demo projekt z FS SDK a zkompilovat ho. Pak už se v tom dá vrtat a zkoušet co a jak. Tutorial si vygoogli "Gauge Creation Tutorial" od "Dragonflight Design / Dai Griffiths". To bylo pekne napsany, lip jak v SDK od MS a slo z toho dobre pochopit jak to funguje. |
| |
|
|