| | | L-159 pro FsX 18. 4. 2009 / 23:32 | |
| | | |
|
| | | L-159 pro FsX 18. 4. 2009 / 23:45 | |
| | byl jsem první, kdo to stáhnul Děkuju, další pěkný letadlo do FSXka |
| |
|
| | | L-159 pro FsX 18. 4. 2009 / 23:49 | |
| | Děkuji moc, jaké jsou změny oproti verzi pro FS9 ? |
| |
|
| | | | L-159 pro FsX 18. 4. 2009 / 23:57 | |
| | Je to tam napsané
podobné jako L-159A pro fs2004
bump mapy, selfshadowing etc...
vyexportováno pomocí FsX SDK |
| |
|
| | | | L-159 pro FsX 19. 4. 2009 / 00:05 | |
| | hlavní změna je že to funguje celkem normálně v fsX
|
| |
|
| | | L-159 pro FsX 18. 4. 2009 / 23:58 | |
| | Tak jsem s tím trošku polítal a tohle je opravdu moc pěkný. Lítá se s tím krásně hladce a model je bomba. Když se zapne light bloom a letí se za svítání, tak je to opravdu pastva pro oči, jak se všecko blyští a je krásně vidět každej plech. Konečně je vidět co dokáže FSX, když se najde člověk, kterej tomu rozumí. Díky Vítku. |
| |
|
| | | L-159 pro FsX 19. 4. 2009 / 00:14 | |
| | Vítku to bude asi jen pro FSX SP2, že jo? |
| |
|
| | | | L-159 pro FsX 19. 4. 2009 / 00:15 | |
| | asi jo, nemám jak to zjistit |
| |
|
| | | | | L-159 pro FsX 19. 4. 2009 / 00:24 | |
| | já mám jen SP1 a ALCA má nové schopnosti stealt technologie
No nejde to moc vidět, ale třeba to křídlo je průhledný a většinu animovaných částí (klapky, výškovka, podvozek...) to má v bodě 0,0,0. |
| |
|
| | | | | | L-159 pro FsX 19. 4. 2009 / 00:34 | |
| | | |
|
| | | | | | L-159 pro FsX 19. 4. 2009 / 10:10 | |
| | Hodne addonu ma pod SP1 problem. Nechapu, proc jsi neinstaloval SP2 ? |
| |
|
| | | | | | | L-159 pro FsX 19. 4. 2009 / 10:43 | |
| | Protože hodně addonů má pod SP2 problém. To si nevybereš |
| |
|
| | | | | | | | L-159 pro FsX 19. 4. 2009 / 13:21 | |
| | Moja reč. Ani ja preto nechcem SP2. |
| |
|
| | | | | | | | | L-159 pro FsX 19. 4. 2009 / 15:26 | |
| | To je zvlastni, nemam pod SP2 problem S ZADNYM modelem. Mam ovsem nainstalovany i Acceleration. Naopak, dost modelu nefunguje jinak, nez s SP2. Jediny pro me znamy je ten, ze se nezobrazi textury. Ale to jen v pripade, ze je zapnuto dx10 preview. |
| |
|
| | | | | | | L-159 pro FsX 19. 4. 2009 / 13:34 | |
| | Neskúšal som to ešte na druhom kompe čo na ňom lietam, možno tam bude vidno aj niečo viac, ale na skúšobnom s SP1 viď príloha. Ale mám skúsenosť, že tie addony čo sú urobené pre SP1 fungujú aj v SP2. |
| |
|
| | | | | | | | L-159 pro FsX 19. 4. 2009 / 14:11 | |
| | já jsem na tom stejně tak jsem zvedav na rady |
| |
|
| | | | | | | | | L-159 pro FsX 19. 4. 2009 / 14:16 | |
| | Máte mít FS9 |
| |
|
| | | | | | | | | L-159 pro FsX 19. 4. 2009 / 15:24 | |
| | Nepouzivat add-ony, ktere nefunguji korektne v posledni verzi FSX Vetsina add-onu delanych skutecne pro FSX by mela fungovat i se SP2. Spatne funguji ty delane pro FS9. |
| |
|
| | | | | | | | L-159 pro FsX 19. 4. 2009 / 14:37 | |
| | No jo, ale jak "dělat pro SP1"... Když vytvářím model pro FsX, otevřu v Gmaxu nový projekt, do něj vložím model z verze pro fs9. Pak stačí smazat všechny materiály a vytvořit nové fsx kompatibilní, dál je potřeba pomocí atach tool přidělat znova všechny animace a pak se exportuje pomocí gmax pluginu. To je zkráceně všechno co by mohlo ovlivnit konečný vzhled... Ve skutečnosti je potřeba kvůli konverzi ještě upravit textury, přidat bumpmapy, opravit budíky, letové vlastnosti, efekty, přistávací světla a tak dál..
Když tohle všechno udělám, tak to prostě funguje v fsX sp2. Pokud má sp2 jiné sdk, tak proč by proboha microsoft upgradoval SDK, které exportuje do SP2 a ne už do SP1. |
| |
|
| | | | | | | | | L-159 pro FsX 19. 4. 2009 / 14:49 | |
| | Pretoze uz vsetci maju mat SP2 a vyvojari maju pracovat s poslednym SDK pre SP2 a nebol by ziadny problem.
|
| |
|
| | | | | | | | | L-159 pro FsX 19. 4. 2009 / 15:26 | |
| | To neres, v aktualni verzi to funguje paradne a ostatni si holt musi rozmyslet, jestli je opravdu nutne setrvavat na starych verzich A jinak diky moc, L159 byla me nejoblibenejsi VFR letadlo do FS9 a ted ho plnohodnotne muzu mit i ve FSX. |
| |
|
|