| | | G2XPL problém 18. 4. 2009 / 07:48 | |
| | Dá se nějak dodat do hotovýho čtverce se zoomem třeba 16 okruh kolem letiště s detailnějším rozlišením, např 18 ? Když vygeneruju okruh třeba 5km okolo letiště , vyplní mi zbytek čtverce empty.dds
|
| |
|
| | | G2XPL problém 19. 4. 2009 / 10:47 | |
| | Ahoj, snad Ti toto pomuze:
Here’s a few scenarios to give you an idea of what I mean:
hi_res_textures_threshold_radius_m=0, low_res_textures_threshold_radius_m=0: get hi-res textures for the entire 1×1 degree area
hi_res_textures_threshold_radius_m=10000, low_res_textures_threshold_radius_m=0: get hi-res textures out to 10,000 metres, then lo-res for the remainder of the 1×1 degree area
hi_res_textures_threshold_radius_m=10000, low_res_textures_threshold_radius_m=12000: get hi-res textures out to 10,000, then lo-res for the next 2,000 metres
S pozdravem oldboy |
| |
|
| | | | G2XPL problém 19. 4. 2009 / 11:06 | |
| | To nejni ono , tohle udělá ty hi-res textury v tom okruhu a zbytek čtverce vyplní lo-res texturama, to je zoom 13 4,75 m na pixel
Zkusím se optat na g2xpl fóru
|
| |
|
| | | | | G2XPL problém 19. 4. 2009 / 20:23 | |
| | Promin, ale ja se snazim delat prave ty Hi textury pro XPlane se zoomem 18 (mam 1x1 stupen pro Bratislavu, Sliac a Kosice) a ted bych to chtel dodelat i pro Nitru a Roznavu, ale stale mi to vyrabi ty DDS soubory se strasnym rozlisenim to snad ani Low nemuze byt. Neco to stahne z ortho.tiles.virtualearth.net (jpg) a potom z toho udela 130GB TGA a nakonec to prelouska na DDS, ale neda se na to koukat ani ze 100km vysky.
Snazim se nastavit sluzbu pro stahovani z Google ale nejako se mi to nedari. Mozno na foru najdu nejake napady.
Tak ze sorry. |
| |
|
| | | G2XPL problém 19. 4. 2009 / 20:48 | |
| | Ahoj
Tak jak to zamejšlíš to bohužel nejde, páč GPXPL generuje na celej čtverec rastr textur podle nastavenýho ZoomLevelu. Textury můžou být veliké maximálně 2048x2048, takže čim vyšší ZL tím hustší rastr..
Nicméně já jsem si zavedl jiný způsob, který tohle docela dobře řeší.
Mám celou republiku nagenerovanou na ZL 16, což mi připadá jako rozumnej kompromis mezi kvalitou, velikostí a nárokem na RAMku. Okolí letiště pak udělám pomocí draped_polygonu.
(technicky to je něco jako jako VPT_poly ve FS). Mám to takhle udělané na LKMB a vystačil jsem s 1 texturou, kterou mám položenou asi na 1 km, takže to dává slušných 0,5m/pixel.
Výhoda tohoto řešení je, že textura se dá udělat s vícebitovou alfou (DXT5), takže přechod mezi touhle texturou a podkladem z GPXPL je plynulý a prakticky neznatelný.
Nevýhoda je, že zatím neexistuje USERFRIENDLY nástroj, který by to pohodlně zvádl, takže to vyžaduje ruční zásah do dekompilovaného DSF souboru. Snad by to měla umět příští verze WEDu (na kterou všichni netrpělivě čekáme...)
Více viz defaultní scenerka LOWI Demo Area
|
| |
|
|