| | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 09:02 | |
| | | |
|
| | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 09:06 | |
| | Sa mi ani verit nechce tejto historke.
To nevedeli spacifikovat jedenho psychopata ???
|
| |
|
| | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 09:45 | |
| | Spíš, v 7000m otevřít dveře bude problém To bude nějaká kachna |
| |
|
| | | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 10:49 | |
| | Nebylo to spis 7000ft? Rozdil tlaku je uz veliky, na dvere pusobi sila nekolika tun, navic jsou vetsi, nez ta dira. |
| |
|
| | | | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 13:34 | |
| | Incident sa odohral s stredu v noci, asi 7.000 metrov nad Cambridgeským zálivom, ktorý sa nachádza v najsevernejšom kanadskom teritóriu Nunavut. |
| |
|
| | | Milujem ilustracne fota :-) 17. 4. 2009 / 10:33 | |
| | | |
|
| | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 11:30 | |
| | | |
|
| | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 11:39 | |
| | To by mne zajimalo, jak ukecal piloty, aby mu vypnuli tlakovani letadla, protoze bez toho by ve FL230 dvere urcite neotevrel Zjevne chyby nejaka podstatna cast informace. |
| |
|
| | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 12:07 | |
| | Obávám se, že u těch king airů, což jsou malá letadla, kde se dveře prostě jen vyklopí ven, to půjde i bez ukecávání pilotů.Tyhle menší éra to nebudou mít tak komplikovaně pojištěný, jako velký dopraváky. |
| |
|
| | | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 13:37 | |
| | Mě spíš zsjímá, jak se B200 vyškrábala do FL230? a je fakt, že tam asi ani pancířové dvířka nebudou |
| |
|
| | | | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 13:40 | |
| | B200 ma zhruba dostup 25000ft |
| |
|
| | | | | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 13:42 | |
| | Cessna 152 má podle příručky dostup 14000ft a ve dvou se s ní vyškrábat do FL80 je už docela kumšt |
| |
|
| | | | | | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 13:46 | |
| | Nemusí se tam potom upravovat kvalita směsi ? prostě, že když tam budeš dávat moc paliva, že to dusíš a moc to neletí ? Nevím, nakolik je reálné FS, ale v jedné misi bych se bez toho do 14 000 fts s Maulem nedostal... |
| |
|
| | | | | | | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 13:52 | |
| | Samozřejmě, že musíš, ale to nejde do nekonečna, žejo A je teda pravda, že si nedovolím, byť v takové výšce a vzhledem k mým zkušenostem ochuzovat tolik a čekat, až mi to zdechne Nicméně v provozu těžce pochybuju, že tam to éro vyškrábe a to potvrdí i piloti s tísiti hodinama... jak jsem jednou pronesl, že bych chtěl zkusut vyšplhat do FL100, popř. pokud bych našel možnost v předpisech i co to dá nad FL100, tak se mi všichni vysmáli s tím, ať si seženu pomocné rakety |
| |
|
| | | | | | | | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 14:02 | |
| | Tak jestli má ta Cessna napsaný dostup 14000, tak už tam minimálně jednou byla. I když počítám, že to bylo na aerodynamických hranicích letadla s testovacím pilotem, při nízké teplotě a vysokém tlaku... |
| |
|
| | | | | | | | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 18:22 | |
| | Nic těžkýho. Minulou sobotu jsem byl najmut jako neplacené závaží do kamarádovy nově pořízené cessny - a při zkoušce dostupu jsme se škrábali celkem ustáleně 300-500 ft/min do Fl100, tak si pajlot vyžádal Fl120 - a škrábali jsme se dál, na Fl120 si vyžádal fl140 - a cesna se prostě škrábala dál jako by se nechumelilo - až nás to ne 13500 ft ALT přestalo bavit a letěli jsme zas dolů. Ale ta krabice by klidně letěla vejš - tam nebyl žádný patrný úbytek výkonu (ale směs se ochuzovala EGT hlídaly... ) |
| |
|
| | | | | | | | | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 20:55 | |
| | To by mě zajímalo co to bylo zač Citation? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 18. 4. 2009 / 10:37 | |
| | FL510 .... uaaaaaa )) |
| |
|
| | | | | | | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 14:18 | |
| | Zase cim vic za to budes tahat, tim vyssi teploty budes mit. Priklad z praxe - s An2 do FL110-120 na smes vubec nesahame (nekdy kdyz to v lete fakt neleze a hecnem se, tak maximalne pul centaku dame) |
| |
|
| | | | | | | | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 18:39 | |
| | Proč tomu stoupaj teploty, když tam vlastně je toho, co hoří, míň ? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 19:17 | |
| | | |
|
| | | | | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 14:09 | |
| | dle vyrobce ma varianta B200 dostup 35000ft... |
| |
|
| | | | | | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 14:11 | |
| | Nějaká proudová ? |
| |
|
| | | | | | | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 14:16 | |
| | Tyjo vzdyt je to turbinka I takova Seneca s pistama ma skoro FL200 (v turbu). |
| |
|
| | | | | | | | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 14:18 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 14:22 | |
| | SenecaV ma FL250
Cim to je limitovany? To uz nedava konstrukce nebo Eckovy 601ky stavkujou? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 14:27 | |
| | podle mne to konstrukci urcite nebude. Spis bych to videl na motory. Ono L410 sama o sobe neni nejak premotorovana a ve FL210 je prece jenom vzduch ridky... |
| |
|
| | | | | | | | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 14:23 | |
| | Teď nechci kecat úplné blbosti, ale mám takový pocit, že jsem někde viděl upravené Kinga na proudovou verzi, proto jsem se ptal...
Jinak nejlíp (nebo hodně dobře) za turbovrtuláky na tom bude asi TU-95 (42.000 feets)ne ? |
| |
|
| | | | | | | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 16:12 | |
| | Proc proudova ? Cessna 441 s Garettama ma taky FL350, proste turbo je optimalni nastroj jak suplovat klesajici tlak vzduchu )) |
| |
|
| | | | | | | | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 16:29 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 17:16 | |
| | Vim, cetl jsem, tu C441 jsem uvadel protoze je b200 hodne podobna. O tom tucku jsem popravde ani nevedel ze je to turbik |
| |
|
| | | | | | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 16:54 | |
| | Upřímně... tak proč se nedělají turbopropy pro tyhle hladiny, když jsou mnohem mnohem ekonomičtější, než jety? Jednoduše proto, protože v té výšce jediný tah bude poskytovat turbína, která dělá u turbopropu cca 30% tahu, což je zoufale málo a vrtule v té výšce bude jenom otáčející se klacek navyšující odpor |
| |
|
| | | | | | | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 17:12 | |
| | Ehm, pokud vrtule dovede vyrobit odpor, tak taky dovede vyrobit vztlak, resp. tah.
Přemýšlím, proč by potom měl Tu-95 zdvojené vrtule, kdyby to byla spíše přítěž, protože má stejně jen 4 motory... |
| |
|
| | | | | | | | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 23:59 | |
| | Tam to bude o něčem trošku jiném... když máš dvě protiběžné vrtule těsně za sebou, tak tam jsou jakési tlakové změny a funguje to celé trošku jinak, než klasická vrtule...
A odpor ti vyrobí, ale rodpor se nerovná vztlaku/tahu... odpor bude mít, protože nebude schopna vytvořit dostatek vztlaku a spíš se bude jen tak volně protáčet ve vzduchu, protože tak řídký vzduch už vrtuli moc šancí nedává |
| |
|
| | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 14:12 | |
| | Kdyby naskocil, bylo by to zajimavy, ale takhle? |
| |
|
| | | | Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla 17. 4. 2009 / 15:28 | |
| | No jo. Už je mi uplně jasný to "Komedie" v JZD |
| |
|
|