FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla Jeden příspěvek | Celý strom
Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 09:02
vedek
http://www.sme.sk/c/4394721/cestujuci-pocas-letu-vyskocil-z-lietadla.html
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 09:06
xWing   
Sa mi ani verit nechce tejto historke.
To nevedeli spacifikovat jedenho psychopata ???
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 09:45
FSPilot   
Spíš, v 7000m otevřít dveře bude problém To bude nějaká kachna
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 10:49
Sláva
Nebylo to spis 7000ft? Rozdil tlaku je uz veliky, na dvere pusobi sila nekolika tun, navic jsou vetsi, nez ta dira.
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 13:34
FSPilot   
Incident sa odohral s stredu v noci, asi 7.000 metrov nad Cambridgeským zálivom, ktorý sa nachádza v najsevernejšom kanadskom teritóriu Nunavut.
 

Milujem ilustracne fota :-)   17. 4. 2009 / 10:33
Demoskinos
Zevraj King Air 200
http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/166624-kanadan-vyskocil-z-leticiho-letadla.html
http://www.webnoviny.sk/svet/clanok/36207/Pasazier-pocas-letu-otvoril-dvere-a-vyskocil.html

Mate dalsie ?
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 11:30
zuNus   
http://www.allheadlinenews.com/articles/7014818185

23,000 feet
Beechcraft King Air 200
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 11:39
Luděk Ch.
To by mne zajimalo, jak ukecal piloty, aby mu vypnuli tlakovani letadla, protoze bez toho by ve FL230 dvere urcite neotevrel Zjevne chyby nejaka podstatna cast informace.
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 12:07
Pips   
Obávám se, že u těch king airů, což jsou malá letadla, kde se dveře prostě jen vyklopí ven, to půjde i bez ukecávání pilotů.Tyhle menší éra to nebudou mít tak komplikovaně pojištěný, jako velký dopraváky.
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 13:37
FSPilot   
Mě spíš zsjímá, jak se B200 vyškrábala do FL230? a je fakt, že tam asi ani pancířové dvířka nebudou
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 13:40
xWing   
B200 ma zhruba dostup 25000ft
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 13:42
FSPilot   
Cessna 152 má podle příručky dostup 14000ft a ve dvou se s ní vyškrábat do FL80 je už docela kumšt
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 13:46
Mike2811
Nemusí se tam potom upravovat kvalita směsi ? prostě, že když tam budeš dávat moc paliva, že to dusíš a moc to neletí ? Nevím, nakolik je reálné FS, ale v jedné misi bych se bez toho do 14 000 fts s Maulem nedostal...
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 13:52
FSPilot   
Samozřejmě, že musíš, ale to nejde do nekonečna, žejo A je teda pravda, že si nedovolím, byť v takové výšce a vzhledem k mým zkušenostem ochuzovat tolik a čekat, až mi to zdechne Nicméně v provozu těžce pochybuju, že tam to éro vyškrábe a to potvrdí i piloti s tísiti hodinama... jak jsem jednou pronesl, že bych chtěl zkusut vyšplhat do FL100, popř. pokud bych našel možnost v předpisech i co to dá nad FL100, tak se mi všichni vysmáli s tím, ať si seženu pomocné rakety
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 14:02
Mike2811
Tak jestli má ta Cessna napsaný dostup 14000, tak už tam minimálně jednou byla. I když počítám, že to bylo na aerodynamických hranicích letadla s testovacím pilotem, při nízké teplotě a vysokém tlaku...
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 18:22
kuma   
Nic těžkýho. Minulou sobotu jsem byl najmut jako neplacené závaží do kamarádovy nově pořízené cessny - a při zkoušce dostupu jsme se škrábali celkem ustáleně 300-500 ft/min do Fl100, tak si pajlot vyžádal Fl120 - a škrábali jsme se dál, na Fl120 si vyžádal fl140 - a cesna se prostě škrábala dál jako by se nechumelilo - až nás to ne 13500 ft ALT přestalo bavit a letěli jsme zas dolů. Ale ta krabice by klidně letěla vejš - tam nebyl žádný patrný úbytek výkonu (ale směs se ochuzovala EGT hlídaly... )
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 20:55
FSPilot   
To by mě zajímalo co to bylo zač Citation?
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   18. 4. 2009 / 10:37
Matyx   
FL510 .... uaaaaaa ))
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 14:18
Lowmick   
Zase cim vic za to budes tahat, tim vyssi teploty budes mit. Priklad z praxe - s An2 do FL110-120 na smes vubec nesahame (nekdy kdyz to v lete fakt neleze a hecnem se, tak maximalne pul centaku dame)
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 18:39
Mike2811
Proč tomu stoupaj teploty, když tam vlastně je toho, co hoří, míň ?
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 19:17
Lowmick   
Palivo ti to chladi.
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 14:09
lumpy (BHA066)
dle vyrobce ma varianta B200 dostup 35000ft...
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 14:11
Mike2811
Nějaká proudová ?
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 14:16
Lowmick   
Tyjo vzdyt je to turbinka I takova Seneca s pistama ma skoro FL200 (v turbu).
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 14:18
Toomitsch
L410 ma 21000...
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 14:22
Lowmick   
SenecaV ma FL250

Cim to je limitovany? To uz nedava konstrukce nebo Eckovy 601ky stavkujou?
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 14:27
Toomitsch
podle mne to konstrukci urcite nebude. Spis bych to videl na motory. Ono L410 sama o sobe neni nejak premotorovana a ve FL210 je prece jenom vzduch ridky...
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 14:23
Mike2811
Teď nechci kecat úplné blbosti, ale mám takový pocit, že jsem někde viděl upravené Kinga na proudovou verzi, proto jsem se ptal...
Jinak nejlíp (nebo hodně dobře) za turbovrtuláky na tom bude asi TU-95 (42.000 feets)ne ?
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 16:12
Matyx   
Proc proudova ? Cessna 441 s Garettama ma taky FL350, proste turbo je optimalni nastroj jak suplovat klesajici tlak vzduchu ))
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 16:29
Mike2811
Viz http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=295602&lan=0
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 17:16
Matyx   
Vim, cetl jsem, tu C441 jsem uvadel protoze je b200 hodne podobna. O tom tucku jsem popravde ani nevedel ze je to turbik
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 16:54
FSPilot   
Upřímně... tak proč se nedělají turbopropy pro tyhle hladiny, když jsou mnohem mnohem ekonomičtější, než jety? Jednoduše proto, protože v té výšce jediný tah bude poskytovat turbína, která dělá u turbopropu cca 30% tahu, což je zoufale málo a vrtule v té výšce bude jenom otáčející se klacek navyšující odpor
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 17:12
Mike2811
Ehm, pokud vrtule dovede vyrobit odpor, tak taky dovede vyrobit vztlak, resp. tah.
Přemýšlím, proč by potom měl Tu-95 zdvojené vrtule, kdyby to byla spíše přítěž, protože má stejně jen 4 motory...
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 23:59
FSPilot   
Tam to bude o něčem trošku jiném... když máš dvě protiběžné vrtule těsně za sebou, tak tam jsou jakési tlakové změny a funguje to celé trošku jinak, než klasická vrtule...
A odpor ti vyrobí, ale rodpor se nerovná vztlaku/tahu... odpor bude mít, protože nebude schopna vytvořit dostatek vztlaku a spíš se bude jen tak volně protáčet ve vzduchu, protože tak řídký vzduch už vrtuli moc šancí nedává
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 14:12
Už přistávám?
Kdyby naskocil, bylo by to zajimavy, ale takhle?
 

Cestujúci počas letu vyskočil z lietadla   17. 4. 2009 / 15:28
Gripen
No jo. Už je mi uplně jasný to "Komedie" v JZD
 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ